Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 140 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 9:26 pm 

Zo zie je maar weer hoe dicht karten aan ons hart ligt....Zo zien die personen ook hoe veel mensen er anders over denken.
En het is ons goed recht om ons mening te luchten!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 9:34 pm 

@ David en Paulo,

Mag hier aub een slot op? Heb niet echt het idee dat deze topic een toegevoegde waarde heeft aan het forum.

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 9:39 pm 

Yep, niet aan onze hobby zitten dus :evil: :evil: :evil: :evil:
Ik denk dat dat nu wel duidelijk is.
En niet iedereen denkt zo extreem gelukkig.
Heb me verder kostelijk vermaakt op het forum vandaag :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 9:40 pm 

@team billand

Lees het dan niet, blijkbaar hebben veel mensen wel de behoefte hier over te schrijven.
En het was best leuk..... moet ook eens kunnen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 10:12 pm 

Ik moet zeggen dat ik dit maar een trieste boel vind. De TS maakt een topic aan om zijn mening te verkondigen. Prima, dat is waar een forum voor is. Dat jullie het er vervolgens niet mee eens zijn, ook prima. Maar er wordt hier nauwelijks gediscussieerd. De ene na de andere drogreden wordt aangehaald, echte argumenten zijn nauwelijks te vinden. Daarna vinden sommige users het ook nog eens nodig om hem voor gek te zetten, profielen etc. te posten, foto's te posten. Ik denk niet echt dat een forum als dit is bedoelt om een "heksenjacht" te starten.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 10:29 pm 

wel leuk, 1 tegen 30...
ik ga niet op alles kunnen reageren.
Dat van die sea shepherd boot: dat is niet te vergelijken met karting, want bij karting redt men geen 500 levens. Bij de walviscampagne waaraan ik deelnam hebben we ervoor gezorgd dat de walvisjagers 500 walvissen minder hebben gevangen dan ze hadden voorzien. Qua bescherming van kwetsbaar leven is sea shepherd dus veel efficienter dan karting. Ik ben ook niet tegen het energieverbruik van ambulances of brandweerwagens. Men mag dus nog wel energie verbruiken. Maar voor ontspanning zijn er strategieen die minder energie verbruiken.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 10:31 pm 

Citaat:
Ik moet zeggen dat ik dit maar een trieste boel vind. De TS maakt een topic aan om zijn mening te verkondigen. Prima, dat is waar een forum voor is. Dat jullie het er vervolgens niet mee eens zijn, ook prima. Maar er wordt hier nauwelijks gediscussieerd. De ene na de andere drogreden wordt aangehaald, echte argumenten zijn nauwelijks te vinden. Daarna vinden sommige users het ook nog eens nodig om hem voor gek te zetten, profielen etc. te posten, foto's te posten. Ik denk niet echt dat een forum als dit is bedoelt om een "heksenjacht" te starten.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel discussie te voeren is.
Ts vind dat we moeten stoppen met karten en komt met standaard argumenten die hij waarschijnlijk op elke tak van autosport loslaat.
Maar idd. het is wel mooi geweest zo.

Slotje er op zoals al eerder gezegd of van mijn part hele topic er af.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 10:34 pm 

@Henry
Een topic maken om te discuseren is perfect en leuk, maar heb je ooit al eens geprobeerd om met een dergelijk persoon een discussie te voeren?
Gaat je gewoon niet lukken. Soms ontbreekt het je gewoon aan logica om ze te begrijpen en voor elk argument wat jij kan aanvoeren lukt het hun om het in hun voordeel te draaien omdat hun filosofie ruim is ingesteld.
Ik vergelijk t met een willekeurig "extremist" geloofs fanaat. Daar praat je ook niet tegen want zij hebben altijd gelijk.
Is prima, zolang ik het niet hoef te geloven.

In principe heeft hij toch wat hij wil, want er is een discussie en er zijn mensen die zijn overtuiging hebben gelezen. (waaronder ik). Hij is een fantiek persoon die het als zijn (bijna heilige) plicht ziet om de wereld te verbeteren.
Uit dit soort fanatisme is niet vaak iets goeds gekomen.
Het feit dat mensen daar dan op deze wijze op reageren is dan een logisch en voor hem voorziene reactie.

Conclusie voor mij is dat er nooit een discussie kan zijn met dit type mens, hooguit een verkondiging van meningen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 10:45 pm 

Overigens heeft de post van meneer deepeco helemaal niets met karten te maken. Hij valt zelf aan door hier zo'n topic te starten, en daar word (ook doormij) flink op gereageerd.

Ik ben dit soort figuren gewoon zo beu als koude pap, ik ga ook niet op een boomknuffel forum schrijven dat ze eens moeten stoppen met hun werkzaamheden..

En beste meneer deepeco, ik heb die comedy Whale Wars meerdere malen bekeken, maar zelfzaam iets zien bereiken. Was overigens wel goed genoeg voor de makers van southpark om daar eens een aflevering over te maken ;)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 10:59 pm 

Citaat:
wel leuk, 1 tegen 30...
ik ga niet op alles kunnen reageren.
Dat van die sea shepherd boot: dat is niet te vergelijken met karting, want bij karting redt men geen 500 levens. Bij de walviscampagne waaraan ik deelnam hebben we ervoor gezorgd dat de walvisjagers 500 walvissen minder hebben gevangen dan ze hadden voorzien. Qua bescherming van kwetsbaar leven is sea shepherd dus veel efficienter dan karting. Ik ben ook niet tegen het energieverbruik van ambulances of brandweerwagens. Men mag dus nog wel energie verbruiken. Maar voor ontspanning zijn er strategieen die minder energie verbruiken.

één keer dan, indirect redt karting wel degelijk levens.
Karting is de kweekschool van de autosport.
Veel van de hedendaagse techniek in onze straat auto is ontwikkeld in de autosport.
En dan niet eens alleen op gebied van veiligheid maar ook op gebied van milieu.
Simpel voorbeeld, een racewagen die relatief zuinig is heeft dus minder brandstof mee ,is lichter en dus sneller.
Een door ontwikkeling van die zuinige techniek rijden we allen dagelijks mee.
Zo kan ik nog wel even doorgaan maar mijn punt is duidelijk denk ik.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 11:08 pm 

als de decopeer[door]zaag nou s ff lekker met een roeibootje visjes gaat redden op de zwarte zee ofzo...ga ik eens kijken of ik nog wat onderdelen kan verkopen!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 12:51 am 

svv, wat jij noemt is niet bepaald een toonbeeld van efficientie. Wetenschappers gaan heus niet dommer worden als er geen karting was. Dus ze kunnen die nieuwe technologieen nog steeds uitvinden zonder karting. Bovendien is het niet echt efficient om al die CO2 uitstoot van karting enzo te genereren om zo'n beetje onderzoek te doen. Dat an veel directer, door gewoon onderzoek te doen los van karting. Bij Sea Shepherd ligt dat anders, men kan niet op een directere manier walvislevens redden. Als we niet mogen varen, staan we echt nergens met het beschermen van leven. Als er geen karting was, staan wetenschappers nog niet nergens (dan zouden ze nog wel onderzoek kunnen doen). Zie je het verschil?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 2:02 am 

Ok ook maar even een keer posten dan...
Je bent je nu aan het richten op de kartsport. Makkelijk denken, karts gebruiken benzine dus zijn slecht voor het milieu, maar heb je ook verder gekeken dan je neus lang is?
Als je kijkt naar het CO2 probleem en je zorgt ervoor dat de kartsport verdwijnt, met hoeveel procent denk je dan dat de CO2 uitstoot daalt?
Dat verschil is zo klein dat het geen hol uitmaakt of wij wel of niet op onze skelter gras gaan maaien.
Leuk dat je dit doet, ieder z'n ding, maar denk alsjeblieft eerst na voordat je in het hol van de leeuw stapt, zoals je hier op het forum gedaan hebt.

Ik ga geen dingen lopen verkondigen als dat je niet meer achter je computer mag zitten of je kleding de kliko in moet gooien.
Ik verwacht niet van milieu-activisten dat ze als holbewoners door het leven gaan, MITS je ruimdenkend genoeg bent om ook dingen aan te nemen die
anderen zeggen i.p.v. enkel en alleen je eigen visie als de juiste te aanschouwen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 6:49 am 

@deepeco, hou nou toch eens op over de Sea Shepherd. Je heb met tonnen ruwe olie verstoken en stink bommetjes naar de jappanners gooien helemaal NIETS gered, maar alleen iets vertraagd. Je was gewoon een stuk gereedschap voor die media ge*le Paul Watson en hij kon de waarheid net zo goed verdraaien als jij hier doet. En wat doe je nou zielig met "leuk 30 tegen 1" jij komt hier toch jou onzin verkopen of niet, wat verwachte je dan eigenlijk?

Laatst bijgewerkt door Backlash op di aug 30, 2011 7:17 am, in totaal 4 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 6:49 am 

je moet hem is in een kart zetten kijken wat hij daarna zegt :lol:

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 140 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende