ik denk dat de koper bij jou langs gaat komen om onder het genot van een lekker bakje koffie zijn problemen met jou komt bespreken.
samen komen jullie er dan natuurlijk uit en dan gaan jullie tevreden uit elkaar.
oh ik zie net dat ik tijdens het slapen een berichtje heb getypt. sorry.
nu ik wakker geworden ben vraag ik me af:
waarom er nog steeds een bepaald type volk hier rondloopt die denken dat je op een bepaalde manier met elkaar om moet gaan,
en bepaalde dingen af moet kunnen gaan dwingen middels aangetekende brieven.
zijn mensen nou gewoon echt zo dom???
als iemand een probleem heeft met een gekocht product ga dan praten met de verkoper.
er kan altijd iets misgaan met produkten die je gekocht hebt, of ze kunnen niet aan een bepaalde verwachting voldoen.
vraag je eerst eens af wat je gekocht hebt en met wat voor voorwaarden.
als iets niet in orde is met je product, of er is mischien iets aan de hand waar je zelf geen voldoende kennis van hebt zorg dan dat je eerst de verkoper de kans geeft om een probleem op te lossen.
te lezen in dit topic heeft de koper dit dus niet gedaan erger nog, hij heeft eerst zelf zonder voldoende kennis van zaken allerhande "reparaties/kunstgrepen" uitgehaald om een en ander op te lossen.
hij heeft te lezen hier diverse dingen uit elkaar gehad.
in dit topic was nog niks te lezen dat een blokje bij aankoop vuil was of er rare dingen aan leken te mankeren, buiten het stotteren van de motor.
nou word er dus verteld dat het blokje vies is
moet je een gemiddelde kart eens bekijken als hij een dagje gereden heeft, die moet gepoetst worden!
vervelende kant van onze hobby, maar het hoort erbij.
ook blijkt dat koper bij een derde partij aan zijn kartmotor heeft laten werken.
in mijn ogen verspeel je dan alle rechten op aanspraak van garantie, daar je ten alle tijden de tegenpartij de kans moet geven om het probleem op te lossen.
als laatste blijkt dat je dus geen recht had op garantie daar dit dus niet ter sprake is gekomen in een onderhandeling bij de koop.
ik hoop dat personen als de koper in dit verhaal nooit bij mij spullen komen halen, omdat je het voor dit soort mensen toch nooit goed kunt doen.
ik zelf zal door persoonlijke ervaringen uit het verleden gewoon mijn spullen bij onder andere kart-parts blijven halen.
bas succes met het wapenen tegen dit soort figuren, ik hoop dat je goede service niet afneemt door onvrede over deze figuren.
er zijn ook heel veel mensen die respect hebben voor de behulpzaamheid die je altijd hebt laten zien op het forum, op de baan en natuurlijk in je shop