Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ] 

wat ga jij doen, 4T <--> 2T
Ik heb een 2 takt, en ga zeker niet overstappen op 4 takt 52%  52%  [ 57 ]
Ik heb een 2 takt, en overweeg om over te stappen op 4 takt 6%  6%  [ 7 ]
Ik heb een 2 takt, en ga zeker overstappen op 4 takt 2%  2%  [ 2 ]
Ik heb een 4 takt, en ga zeker niet overstappen op 2 takt 27%  27%  [ 29 ]
Ik heb een 4 takt, en overweeg om over te stappen op 2 takt 2%  2%  [ 2 ]
Ik heb een 4 takt, en ga zeker overstappen op 2 takt 1%  1%  [ 1 ]
2 takt, 4 takt, wat maakt het mij uit, ik heb (binnenkort) een wankel 2%  2%  [ 2 ]
Ik heb een 2 takt en een 4 takt in de schuur, dus mij maakt het niks uit 8%  8%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 109
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 1:28 pm 

Citaat:
Ron, wat maak je me nou ???????????

ik moet keuzes maken,en dat valt niet altijd mee :(

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 2:04 pm 

Jammer Ron, maar je kunt ook verkeerde keuzes maken in het leven.....(geintje), maar wel jammer natuurlijk :( .
Maar uiteraard voor de mensen die nu een goede Swissauto zoeken DE KANS.... hopelijk ben je hem snel kwijt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 3:04 pm 

Swissauto is een goede keuze, kan het iedereen aanraden!

Heb er zelf halverwege 2010 eentje gekocht en dat is me goed bevallen (heb er wel pas 6 uurtjes mee gereden).
Inmiddels voorzien van het nieuwe type koppelingstrommel en racekoppeling.

Bij mij komt er in ieder geval geen andere motor meer (maar dat kan ook komen omdat ik waarschijnlijk binnen nu en één of twee jaar ermee stop).

Gr. Maarten

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 3:37 pm 

@maarten, stoppen????waarom???
Mocht je hem weg doen wel even mij een pb sturen, ik wil over een jaartje instappen in een swiss250.

Jeroen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 4:58 pm 

@Jeroen,

Kart van Maarten staat reeds te koop, net als die van Ron op marktplaats. Dus als je een goede deal wilt sluiten is het nu kiezen uit twee mooie karts met Swissauto....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 6:28 pm 

Is inderdaad een hele mooie combinatie die van Maarten en ook van Ron trouwens,als ik het kon betalen wist ik het wel ,dan verkocht ik mijn max en legde er wat bij. Maar ja moet eerst aan een andere auto en op vakantie.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 6:56 pm 

Nou ik zou het wel weten hoor, op vakantie of een kart...Weg met die vakantie!

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 8:22 pm 

Citaat:
Nou ik zou het wel weten hoor, op vakantie of een kart...Weg met die vakantie!

dus als ik het goed begrijp dan koop jij een van onze karts =D) =D) =D) :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 8:54 pm 

Die van mij staat inderdaad al te koop.

Tja, waarom stoppen? Het is zo dat ik zelf nu nog 2 karts heb, een Topkart uit 2009 met Ecomoto en een TopKart van eind 2010 met de Swissauto (ook 2010).
Daarnaast heb ik nog mijn vorige kart staan, Birel met Rotax Max (past mooi in dit topic, 2 en 4 takt haha), daar gaat mijn neefje dit seizoen mee rijden. Ik kart al vanaf 1994/95 en afgelopen winter zijn 3 vrienden van me gestopt met karten. Nu ben ik aan het overwegen om ook te stoppen, maar dat is moeilijk met zo'n mooie sport! Heb er ook nog altijd veel plezier in (anders had ik niet alles nieuw gekocht in 2010) maar de afgelopen jaren eigenlijk weinig gereden ivm tijdgebrek. Daarbij komt dat ik dit jaar of volgend jaar een Westfield wil gaan kopen. En dan komt er van het karten nog minder terecht aangezien ik ook een aantal weekenden per jaar naar stockcar races ga. Allemaal tijdrovende hobbies, zeker als je wilt dat de kart er altijd tip top uitziet.

De karts heb ik zoals gezegd nu allebei te koop staan. Ik wil er in principe eentje houden om dit jaar (en misschien nog volgend jaar) lekker met mijn neefje te gaan karten. Met het nieuwe 2010 chassis is ook nog bijna niets gereden, dus eigenlijk zonde om nu al weg te doen, net als de Swiss die nu pas 6 uur gereden heeft (incl. inrijden). Die heb ik in juni nieuw gekocht om 2 vrienden bij te kunnen houden, eentje reed al met een Swissauto (RVF chassis) en de ander met een Aixro (ook RVF chassis). Maar als iemand op zoek is naar een niet van nieuw te onderscheiden kart dan mag hij voor een goede prijs weg. Maar ik heb dus geen enkele haast. Dus wie snel een Swiss wil kopen kan misschien beter die van Rocket Ron kopen.

Die van mij zal dit jaar waarschijnlijk geen 10uur draaien, dus na dit jaar zal die nog steeds perfect zijn.
@ jeroen w: als je interesse hebt kun je hem t.z.t. altijd eens komen bekijken zodra je van plan bent eentje te kopen. Is top materiaal met als extra's oa de nieuwe racekoppeling (standaard koppeling uiteraard ook erbij), een extra achteras (sneller bij temperaturen onder de 10 graden) etc.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 9:20 pm 

@ Maarten, je moet met ons gewoon dit seizoen elke wedstrijdjes mee pikken. Veel plezier en een topteam.

@jeroen en
Voor andere geïnteresseerde kijk eens op onze site www.swissauto250.nl

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 12:57 pm 

@maarten,

Je krijgt pb

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 5:00 pm 

Dochterlief heeft een jaar in een 4takt gereden en lekker veel ervaring opgedaan. Exact waarom weet ik niet, maar meerdere begeleiders hebben beweerd dat het raadzaam is om in een 4takt te starten. Was ook fijn voor papa, amper sleutelen, kart meenemen, de grasmaaiermotor (gx160) starten en rijden maar. Behoorlijk goedkoop ook.
Maar vriendjes zijn nu overgestapt op 2takt (micro en minimax) en nu komt ze niet meer mee. In de bochten maakt ze veel goed, maar op het rechte stuk gaan ze er vandoor. Dus heb ik een minimax aan moeten schaffen. Is een tonykart geworden (maar zal, vanwege het team waarin ze rijdt) veranderd worden in een alonso. Karts zijn hetzelfde, alleen andere kleuren en stickers. Dus frame poedercoaten etc.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 3:15 pm 

Zelf he ik de volgende karts gereden. Subaru 350cc met circa 22 pk.(3 jaar) Iame k25 34pk (1jaar) daarna 7 jaar niets en Toen begonnen met een rotax max. En nu gelukkig weer een goede 4 takt: biland sa250 circa 30pk
Persoonlijk heb ik meer plezier aan de biland dan aan een rotax. Rotax staat bekend als onderhouds vriendelijk, maar als je het perfect lopen van de motor belangrijk vindt dan moet je toch veel sleutelen/afstellen.

Persoonlijk he ik veel meer plezier met mijn biland en als hij weg gaat komt er ongetwijfeld een 4takt weer.
Gewoon instappen en racen en niet eerst sproeiers vervangen brandstof mengen, gasnaald afstellen, powervalve schoonmaken juiste bougies plaatsen etc. etc.

Banden: Vega Nordam
Banen: Emsbüren / Eefde / Berghem / Pottendijk
------------------------------------------

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9