Auteur |
Bericht |
kartje
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 11:28 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
_________________ ![Afbeelding](http://img543.imageshack.us/img543/38/tlte.jpg) ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 11:42 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Ja precies, op Eindhoven is het veel gezelliger! Dus nogmaals: iedereen naar daar! ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
birelboy
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 1:19 pm |
|
Geregistreerd: di okt 26, 2010 6:06 pm Berichten: 336 Woonplaats: Oudenbosch
|
Ik hoop dat het volgend weekend ook zulk weer is... Kan ik misschien ook nog profiteren van dit lekkere weer.
_________________ ![Afbeelding](http://i720.photobucket.com/albums/ww210/birelboy/onderschriftbanner3.jpg) Bas VanOstaRacing #43 '12 birel kz2
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tinus kremer
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 6:06 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am Berichten: 701 Woonplaats: lutten
|
banden kan ik niks aan zien maar ik zal de set van de zaterdag is proberen. hopelijk is het dan weg. word wel druk denk ik maandag in emmen allemaal chrono. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 6:13 pm |
|
|
Mooi toch?:D Dan zie je wat het verschil tussen ons en de Senioren/Olympische is. Ok vergelijk is niet goed want allemaal andere banden en wij zijn 5 kilo zwaarder...Maar toch!
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
chris
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 6:37 pm |
|
|
a.s zondag trainen in berghem even weer me motor inrijden voor het volgend weekend n.k Emmen...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Paulo27
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 8:52 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
chris..
Ik rij in Emmen (nog) niet mee. Ik ga 2e paasdag pas mn motor inrijden en daarna zal ik ook moeten LEREN rijden met een DD-2. Om als veldvulling mee te doen zie ik niet zitten voor 700 euro.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Nuno
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 9:19 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
volgende week woensdag naar genk
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
piking
|
Geplaatst: vr apr 22, 2011 9:51 pm |
|
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 3:49 pm Berichten: 333 Woonplaats: Emmeloord
|
Morgen naar Berghem, motor inrijden
_________________ Birel RY30, Rotax Max
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
chris
|
Geplaatst: za apr 23, 2011 5:30 pm |
|
|
word morgen geen Berghem waar we gaan trainen maar we verkassen naar Emmen
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: za apr 23, 2011 5:33 pm |
|
|
Lijkt me ook een logischere keuze. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
RAM Racing
|
Geplaatst: ma apr 25, 2011 9:58 am |
|
Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm Berichten: 634 Woonplaats: Hoorn
|
Gisteren eindelijk een dag wat dingen uit kunnen proberen. Thomas heeft lekker kunnen rijden en we hebben weer wat dingen ontdekt. Weinig rijders van de Chrono gezien. Slechts een paar rijders met een senior uit de Olympische klasse. nr's 54, 11 en 69.
_________________ [color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
chris
|
Geplaatst: ma apr 25, 2011 1:56 pm |
|
|
inderdaad Rob viel erg tegen hoe weinig n.k rijders aanwezig waren... ik ben gister echt eens stuk wijzer geworden en met de tijd die ik ree mag ik tevreden zijn en dat de baan ook stukkie langzamer was dan de dag er voor kan tevreden zijn zijn..a.s zaterdag gaan we vereder met trainen en dan zondag de wedstrijd vind het leuke baan om met de dd2 te rijden
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
RAM Racing
|
Geplaatst: ma apr 25, 2011 3:54 pm |
|
Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm Berichten: 634 Woonplaats: Hoorn
|
Die voorsprong heb je dan mooi op de rest. Ik hoop dat het een goede wedstrijd voor je gaat worden dan....
Sleutelt Dennis voor je volgende week?
_________________ [color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: ma apr 25, 2011 9:22 pm |
|
|
Thuis van een superweekend! Gisteren naar Berghem gereden. Was pas redelijk laat daar...Familie...paasbrunch... ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Eenmaal aangekomen snel alles uitgeladen en gelijk gaan rijden. Ging best lekker, kart lag als een trein op een rails. Ik ging dus niet hard genoeg. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Maurice ook nog tegengekomen met de Rotax en natuurlijk even gesproken. Er werd ook nog aan mij gevraagd of ik even in een icc wilde rijden. Ja, natuurlijk!! Had het nog nooit gedaan, wat is dat vet zeg! Dat heeft tenminste pas acceleratie tov een slome Rotax... ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) Ging nog niet helemaal lekker, vooral de juiste versnelling voor de bocht vinden was even lastig en gedoseerd en rustig gas zoals met een Rotax moet je dus ook niet doen!:D En het geluid was natuurlijk ook prachtig. Was een seconde langzamer als met de Rotax, ach ja eerste keer...In het busje blijven slapen 's nachts, want wilde vandaag ook nog rijden. Vandaag was echt een vreemde dag dag. Baan was nog slechter als zondag, heeeel veel stof. 2 gasten gingen er ook met elkaar eraf, begonnen elkaar te douwen en ook nog te vechten. 1 kart stond ondertussen te branden... Maar naar binnen gegaan om het schouwspel te bekijken. want er kwamen overal mensen over de baan gelopen. Op een gegeven moment stonden ze met 20 man bij die karts naast de baan. Later toen ze het stonden 'uit te praten' bij de pits ingang, kwam ik net naar binnen gereden en toen was er een group fight, iedereen stond op elkaar te meppen en mensen te bedaren. Was best een raar zicht, 1 iemand had zelfs een een as gepakt om mee te meppen... Echt nog nooit meegemaakt dit op de kartbaan. Was vooral verbaasd. De baanbeheerders konden ook niet veel doen omdat het niet duidelijk was wie nou op wie begon te meppen! Verder toch nog lekker kunnen rijden! Super weekend gehad!
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |