Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 276 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 7:02 pm 

We zijn weer terug in Vlissingen! Wat een mooie en vooral gezellige kartforum dag.
Het is leuk de mensen eens te zien waar je dagelijks de mail van doorspit :) De mensen die dit op touw hebben gezet, heel erg bedankt... dit was mijn leukste kart dag tot nu toe en ik ga zeker vaker naar de kart forum meetings.

Groeten uit vlissingen en tot de volgende keer.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 7:48 pm 

mis alleen nog je kartforum sticker op je kart backslash :P

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 8:39 pm 

ja ja ook ik ben alweer een tijdje terug.

Vandaag voor het eerst op een hagelnieuwe DD-2 en mijn hagelnieuwe CRG Dark Rider.
Ja 1e shift inrijden ging wel en toch weer niet... bleek dat mn toeren op de ALFANO verkeerd stond en ik de motor al vaker over de 10.000 rpm
had gejankt... oeps... 2e shift heb ik de ALFANO wel goed gezet en daar moest ik max 11.000 rpm draaien... ja dat was toch wel een stukje
minder dan ik in de 1e shift had gedraaid oeps.. nr 2
Ach ja.... moet ie tegen kunnen hoor....

Wel heel erg wennen... ik vergat nm steeds weer te schakelen naar 2 en ook vaak terug naar 1 waardoor de kart doodviel uit de schepre bochten.
Ach ja... ik moet gewoon weer leren rijden, maar wat gaat dat hard (eenmaal in zn 2e versnelling) Ik heb echt een hele goede aankoop gedaan.

En ja... weer vollop bekende Forumgezichten en ook hele nieuwe die altijd welkom zijn. De een had zn zoon, de ander zn dochter en de ander
weer zn vriendin... we hadden het dus erg gezellig vandaag en het weer was weer grandioos......
oh ja... het spijt me te moeten melden... ik mag de volgende keer niet meer mee...... HET WAS NM TE WARM !!!! ja, sorry dat het mooi weer is
als ik er bij ben (alhoewel.. afgelopen jaar heb ik er 1x naast gezeten)
Dus vanaf nu krijgen jullie alleen maar regen hahahahahahah.....

Wil ik jullie bedanken voor de goede opkomst en uiteraard de gezellige dag die we met zn allen gehad hebben.
Peter (baanbeheerder) bedankte ons ook nog aan het eind dat wij met ons clubje zijn baan aangedaan hebben... hij vind ons een hele
leuke ploeg, zonder gekkigheid en zeker respect voor elkaar zodar er geen ongelukken gebeuren... dus mannen/voruwen.... PROFICIAT !

Op naar het volgende evenement..... neem niet weg dat we tussentijds ook gaan rijden.

gr......

(ppssssttttt ik heb een spierpijn.... wauw.. niet verder vertellen)

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 8:48 pm 

leuk dat je de dd2 top vind en hard gaat het zeker hoewel het op veldhoven wel mee valt.
dat rijden gaat zo makkelijk komt vanzelf en ik luister gewoon naar mijn motor met schakelen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 8:51 pm 

super dag gehad...rob is lekker aan het rijden geweest na een tipj van paulo ging het een stuk beter,waarvoor dank paulo!
al met al een gezellig dagje en rob heeft fijn kunnen trainen zijn snelste tijd was 1,07 en dat voor de eerste keer op die baan met zijn 6 jaar,aldus zijn trotse papa.
ook wil ik even iedereen bedanken voor het nette rijden bij rob in de buurt,ik ben blij dat hij zo toch de kans krijgt om het te leren.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:02 pm 

Was Rob de jongen met de witte minikart? Ben er 1x nogal ruw voorbijgegaan, waarvoor mijn excuses. had nog even vertraagd om te zien of alles goed was. Hopelijk heeft hem dit geen plezier van zijn dag ontnomen.

Grtz,
Tom

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:10 pm 

Ik ben ook weer in huis na een lange,maar zeer geslaagde en bloedhete dag haha.
Ik vond dat er erg veel volk aanwezig was, en dat het erg gezellig was.
En voor de verandering eens geen vastloper haha, moet eerlijk bekennen dat de EcoMoto me positief heeft verrast. Vond het zeer geslaagd!
@paul, mail me de foto als ik ergens opsta maar toe hoor.
Thx

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:18 pm 

@bamacrew

Die sticker komt er wel op hoor, vd week alles eerst ff schoonmaken zodra mijn oude lijf genezen is ;)
Twee dagen achter elkaar karten blijkt toch iets te veel... zodra hij schoon is post ik een foto met de sticker en ben ik officieel een kartforum meeting lid =D)

P.s. Lekker subwoofer in je auto ;)

Laatst bijgewerkt door Backlash op ma apr 25, 2011 9:18 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:18 pm 

Ook weer terug uit een zonnig veldhoven. Direct aan het begin van de dag probeerde ik de paaseitjes te koken met het koelwater van de motor wat geen succes was.
Tijdens het sleutelen ook wat nieuwe gezichten gezien.

Nieuw waterpompje van Bas en ik kon de baan weer op.
Aan het eind van de dag de kart van Eco bask nog even getest. Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door die 4 takt. loopt lekker hoor.

Een ieder bedankt voor de gezelligheid.

Laatst bijgewerkt door Art op ma apr 25, 2011 9:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:22 pm 

Door jullie 'forumdag' heb ik vandaag mijn weg naar hier gevonden!
Zag een sticker op een kart hangen (weet niet meer precies welke) dus dacht, laten we even een kijkje nemen.

Ik heb vandaag in Veldhoven voor het eerst in m'n leven met een 2-takt kart gereden \:D/ .
Een vriend van me had een Rotax max senior gekocht en ik mocht er ook eens in rijden.
Aangezien ik al een tijdje op zoek ben naar een kart was dit de ideale manier om uit te testen of ik het wel écht zo leuk vond als dat ik in mijn gedachten had!
En ik kan zeggen: het was top!

Heb maar 10 rondjes kunnen rijden aangezien ik snel weer naar huis moest maar toch was het top.
Heb 52:51 gereden, wat nog niet heel boeiend zal zijn waarschijnlijk :lol: .

Nu dus verder op zoek naar een goede max met de nodige beginners benodigdheden.
De microbe van het karten en dit forum heeft me goed te pakken :D.
Wie weet ben ik bij een volgende forum dag ook aanwezig met een eigen kart. [-o<

Groeten,
Hans Peeters

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:35 pm 

@tom....rob rijdt met een birel met gx 160 er op ...
@spasta...ik heb nog een stuk of 6 125 cc iame 125 cc watergekoelde machine s staan en 1 met een 125 cc fireball van 2010

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:38 pm 

Dat zou leuk zijn hans... ik heb je nog zien rijden denk ik... spijkebroek aan, geen overall toch?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:38 pm 

Ik ben ook net terug, en het was weer een super leuke meeting.
De opkomst was prima, we vertegenwoordigden zo'n beetje de linker helft van de parkeerplaats, en dus de meerderheid, want rechts stond niet zoveel :P
Ik kan eigenlijk het eerdere lijstje met namen overnemen en aanvullen :D
-Bamacrew
-Kartje
-Voske
-Bas
-Rob
-Bask
-Art
-Deksel & Broer
-David
-Paulo27
-Rudi, Nicole en Lieke.
-Paul en Kevin
-Ronald
-Nick en Wim
-Jeffrey en Rene ( vader )
-Tim alias Backlash
-Peter de Jager
-Fietspomp
-Taxmax
-Smrph
-IncineratorX2
-Sphinx
-Tom
-Joris
-Spasta
-Pceend
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben :oops:

Zoals Paulo ook al schreef was het leuk om alle bekenden weereens te zien, en tevens kennis te maken met een aantal nieuwe gezichten.
Naast nieuwe gezichten ook nog wat mooie nieuwe karts en motoren, zoals de CRG-DD2 van Paulo, de Tonykart van Jeffrey (niet helemaal nieuw, maar ik had hem nog niet gezien), en de Ecomoto van Bask.

Met de DD2 en de Ecomoto mocht ik ook nog even sturen, wat ik erg leuk vond aangezien ik met beide type motoren nog nooit gereden had. Jammer genoeg pas ik niet zo best in de kart van Paulo, zit er gewoon los in en het stuurtje zit te ver weg, dus ik heb niet echt een idee hoe goed die CRG stuurt, maar van de moter kon ik wel een goede indruk krijgen en dat viel zeker niet tegen, wat trouwens ook geldt voor de Ecomoto van Bask.

Met mijn eigen kart ging het dit keer ook best aardig, hoewel de bandjes al hun beste tijd gehad hebben deden ze het nog best goed, en de accu was aan het eind van de dag zowaar nog niet kapot :P

Tijdens een van de huurkartperiodes hebben we nog even geprobeerd om met zijn allen op de foto te gaan, dat is altijd lastig dus ook dit keer staat niet iedereen erop. Volgende keer proberen we het gewoon opnieuw :D

Ik zal binnenkort even aan de slag gaan met de fotootjes.

Iedereen wederom bedankt je komst, ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als ik, en dat jullie er bij volgende meetings ook weer bij zullen zijn :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:41 pm 

Zo, lekker languit op de bank met een bult spierpijn en een geweldige dag achter de rug!
Heel erg bedankt voor de gezellige en leuke dag allemaal! Was leuk dat we allemaal zo bij elkaar stonden. Was echt verrast door de opkomst! Wij hebben de hele dag zonder problemen kunnen rijden en daardoor met velen van jullie leuke rondes kunnen doen! De CRS was goed voor een 48,27 als snelste tijd waar ik zeker niet ontevreden mee ben.
Nu weer een hoop poetswerk te doen en de kart weer klaar maken voor de volgende keer.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 9:49 pm 

Bas: Misschien heb jij wel iets wat me kan bekoren?
Backlash: Ik had een gewone werkoverall aan (grijs met rood). Ik zat in een GKS birel kart met het nummer 7.
Toch iemand anders die je gezien hebt.

Ik heb trouwens nog een paar foto's gemaakt, misschien staat er ook wel iemand van jullie tussen.
Is daar interesse in of heeft iedereen al veel professionele foto's van zichzelf? Dan neem ik niet de moeite natuurlijk :).

ps: is hier ook een quote functie? Die vind ik namelijk niet terug...

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 276 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende