Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 5:38 pm 

Ik beluister dat diverse rijders door karting events persoonlijk worden benadert voor gratis deelname aan het NK sprint.

Laatst bijgewerkt door Bram Harpe op vr apr 01, 2011 4:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 6:46 pm 

Je zou natuurlijk de betreffende organisatie ook eerst even kunnen bellen en vragen hoe de vork in de steel zit, alvorens hier van alles te gaan posten.

Ik heb weleens bij een kartshop een gratis tandwiel en ketting gekregen, die zullen misschien wel door de overige klanten van die kartshop betaald zijn, of wacht, misschien wel door de kartshop zelf! Moet ik me nu schuldig voelen, moeten we daar misschien ook een topic over openen, moet die kartshop op een zwarte lijst komen te staan, moet concurrentie verboden worden?

Het idee is trouwens niet bepaald nieuw: viewtopic.php?f=4&t=7417
Hele klasse gratis! Schande!

Het mini viertakt oorlogje mag van mij vanaf nu wel ergens anders uitgevochten worden, wat je ook allemaal op het forum gooit, geen enkele organisatie zal zijn beleid erop aanpassen, en eerlijk gezegd hoop ik ondertussen ook dat (potentiele) rijders één en ander met een korrel zout nemen, zo gezellig als sommige viertaktrijders het hier maken kan het bij de wedstrijden gelukkig nooit zijn, want dan zou er niemand meer meedoen.
Je kan je dus afvragen wat voor toegevoegde waarde topics als deze nog hebben.
Ik zelf zou bijvoorbeeld, alleen afgaande op wat hier allemaal op het forum gezet is, bij geen van de twee organisaties nog deel willen nemen, maar gelukkig zal het in de werkelijkheid allemaal wel meevallen.

Ga GP4/Karting Events rijden en be happy, en wat mij betreft laten we het daarbij.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 7:37 pm 

Citaat:
Ik heb weleens bij een kartshop een gratis tandwiel en ketting gekregen, die zullen misschien wel door de overige klanten van die kartshop betaald zijn, of wacht, misschien wel door de kartshop zelf! Moet ik me nu schuldig voelen, moeten we daar misschien ook een topic over openen, moet die kartshop op een zwarte lijst komen te staan, moet concurrentie verboden worden?

Daarom zijn die onderdelen dus zo duur voor mij :mrgreen: Ik zou me inderdaad schuldig voelen als ik jou was... en noem aub de naam van de winkel want dan ga ik daar nooit meer iets kopen :mrgreen:

Ik ben het helemaal met David eens. De viertaktconcurrentiestrijd wordt van beide kanten kennelijk graag hard gevoerd en dit forum wordt door sommigen oneigenlijk als wapen gebruikt in deze bijna heilige oorlog.

ChrisW

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 10:12 pm 

Koningsreactie van David =D)

Bedankt! Laat ze maar elders flamen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 11:15 am 

zometeen wordt er nog gestunt met troetels, wuppies, kartplaatjes, disney figuurtjes, ect.. Schandalig dat er "alles" aangedaan wordt om klanten te trekken. :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 11:22 am 

een kartwuppie zou ik ook wel een willen :D maar ook kartigesmurf ontbreekt nog in m'n collectie

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 11:32 am 

Zoals David zegt, bel K.E. op en ga daar je verhaal halen ...

Als ik gepasseerd word door A ga ik niet bij B, C of D verhaal halen..
Ik kan je "gevoel" wel begrijpen en dat je wil weten of meerdere personen dit voordeel krijgen.. ik zou het wel style vinden van de organisatie als het low-budget (private) teams betreft.. :)

/offtopic
ik wil geen 4 takt wuppie! als ze in 2 takt zijn ;)

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ]