Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 4:50 pm 

het gaat weer goed in kart[maffia] land...
ik ben van mening dat je ieder moet doen en laten wat hij/zij wil
elke keer weer in alle klasse s zie ik het weer terug,illegaal klantjes pikken.

als je bij een andere shop wat koopt mag je bij mij ook weer gewoon komen,graag zelfs.[dit is in mij ogen precies het zelfde verhaal]

er zijn wat groepjes die iets proberen,er vervolgens succes mee hebben en zo hard als het kan weer onder het maaiveld getrapt moeten worden door de heren van de gevestigde orde.
door dit te doen denken deze heren dat ze voorkomen dat de andere er een succes van kunnen maken.

ik denk dat als de nma er naar kijkt er heel wat ???????? zullen zijn.
mensen laat je niet de [maffia kart] wet voorschrijven ga rijden waar je wilt en geniet er van,als je daarmee uitgesloten word van deelname aan andere klasse s is dat jammer maar de vraag is dan dus meer:WIL JE DAAR DAN NOG WEL ECHT AAN MEE DOEN?

ik wens iedereen veel wijsheid en kart plezier toe.

Laatst bijgewerkt door bas op wo maart 16, 2011 4:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 4:50 pm 

@ Brainberto,

mijn mening is het boycotten van de KNAF wat direct inhoudt het boycotten van KE.

Verder ben ik nog eens gaan neuzen in het hoe en het waarom. Het schijnt puur een verzekerings technisch iets te zijn waarom de KNAF het niet wil.

verdere toelichting zover ik het weet:
Een rijder die een nederlandse licentie heeft is automatisch verzekerd.
Mocht een rijder ergens anders gaan rijden blijft hij verzekerd en daar schijnt de oorzaak van het probleem te liggen.

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!

Laatst bijgewerkt door BeNeDu-Racing op wo maart 16, 2011 6:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 5:15 pm 

Len heeft al aangegeven zelf ook niet blij te zijn met dit beleid van de KNAF, en dat Karting Events in ieder geval geen rol daarin gespeeld heeft.
Het moet dus gezien worden als een initiatief van de KNAF, en de kritiek zal dan ook gericht moeten worden tegen de KNAF.
Karting Events hierop afrekenen is dus niet echt juist, ipv oproepen tot boycotten zou men ook kunnen motiveren om nogeens met de KNAF te gaan praten. Er zal immers pas iets veranderen als er veel mensen zijn die bij beide organisaties deel willen nemen, is dat niet het geval is er eigenlijk sowieso niets aan de hand, en maken we ons hier druk om niets.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 5:21 pm 

"Ik zou zeggen boycot de KNAF/karting events. Het zal mij dan ook niks verbazen dat KE het vuurtje hier heeft aangewakkert bij de KNAF aangezien het startveld aanzienlijk kleiner wordt wat weer leidt tot omzet verlies.
Ik zal in ieder geval de KNAF / Karting Events boycotten, en zal eerdaags lekker een GP4 wedstrijd bezoeken als toeschouwer"

"Verder ben ik nog eens gaan neuzen in het hoe en het waarom. Het schijnt puur een verzekerings technisch iets te zijn waarom de KNAF het niet wil"

Wil je misschien nog ergens op terugkomen?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 5:23 pm 

david heeft gelijk in dit verhaal,
de mensen moeten duidelijk een standpunt innemen en zich niet schikken in iets waar ze zich niet in kunnen vinden.
het leuke aan dit hele verhaal is dat iedereen net doet of de knaf de KARTREGERING is.

een bond is leuk maar als die geen toegevoegde waarde heeft wat moeten we er dan mee?

echter is het wel zo dat er diverse bedrijven[nee ik wijs niemand in het bijzonder aan] zijn die het wel erg goed uitkomt dat dit zo gebeurt.
mensen het is een sport/hobby zorg dat dit ook zo blijft,of beter gezegt weer word!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 5:23 pm 

Omdat ik kommentaar heb over het functioneren van de KNAF en karting events moeten mijn kinderen boeten???? zijn zij niet welkom meer??. Is dat niet juist waar hem de schoen wringt? Als je veranderingen wilt bewerkstelligen in het algemeen belang wordt je de mond gesnoerd bij karting events en worden je kinderen de dupe. Er wordt niet geluisterd maar er wordt gedreigt met sancties zie de brief van de KNAF / karting events.
Ook vind ik het onsmakelijk dat je ons onterecht beticht van illegaal rijden (zelfs willens en weten) volgens mij is dat gewoon smaad. Dat is geen dreigen dat is de kop afhakken om in jouw bewoording te spreken.
Op dit forum ben je constant bezig om organisaties tegen elkaar op te zetten en als daar dan op gereageerd wordt speel je de onschuld.

Wij hebben inderdaad geen licentie voor 2011 maar kregen wel de dreigbrief van de KNAF. Deze is namelijk ook naar alle lycentiehouders van 2010 gestuurd

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 5:37 pm 

Of er illegaal gereden is of niet, en wat dat allemaal voor gevolgen heeft voor de beweegredenen van wie dan ook doet niet echt ter zake in dit topic.
Ik stel voor dat we allerlei beschuldigingen over en weer dan ook achterwege laten hier.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 5:48 pm 

@ Bram Harpe; je hebt geen licentie, je wilt absoluut niet bij KE rijden; waarom open JIJ dan op deze manier een topic?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 5:49 pm 

@ Bram de mail komt niet van KE en als je het orginele bericht is goed leest heeft De CIK De KNAF een waarschuwing gegeven en aangezien De CIK De KNAF overkoepeld. Zul je dus bij hun met je klachten moeten aan komen of bij de KNAF. En niet je frustraties bot vieren op een andere organisatie omdat er in het verleden iets tussen jullie is voorgevallen. Dus laten we het gewoon lekker afwachten en gewoon weer doen wat we allemaal graag doen. Karten

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 6:17 pm 

@ Brianberto,

Ik wil nergens op terug komen. Echter hoor je hier en daar wel eens wat, dus doe ik er een toevoeging op.

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 6:21 pm 

Brianberto / themagnificent07
Ik wil best bij KE rijden, dit kan ook met een daglicentie, echter ik lees hier op het forum dat wij niet welkom zijn. Ik open dit topic omdat ik de brief van de KNAF via de mail van de KNAF heb ontvangen.
Er is echter nooit wat voorgevallen tussen mij (ons) en karting events. Ik bemerk alleen dat er niet naar de klanten geluisterd wordt door KE en de KNAF.
Len suggereerd alleen dat er wat is voorgevallen en verwijst naar een voorvalletje dat mijn kinderen te laat (lees: toen de briefing was afgelopen) kwamen.
De toenmalige wedstrijd leider van de KNAF heeft een paar bestraffende woorden tot hen gericht en dat het nooit meer voor mocht komen.
De organisator van het evenenment wilde ons voor dit voorvalletje bestraffen met achteraan starten, en 50 euro boete per rijder.
Het is maar hoe je met je klanten om wilt gaan.
Dit voorval was al uit mijn geheugen verdwenen maar nog niet bij KE.
Ik vind dat de wedstrijdleider van de KNAF ons zeer coulant behandelt heeft. Alleen KE kon daar waarschijnlijk slecht mee leven.
ach ja,, wij zijn op de baan ook maar in de weg rijders die zo snel mogelijk van de baan gebeukt moeten worden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 7:50 pm 

dus met andere woorden als we bij karting events rijden en we gaan ook bij gp4 rijden gaan ze bij karting events er niet moeilijk over doen

of heb ik dit verkeerd gelezen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 8:09 pm 

gaan we weer! 4-takt karting is in verhouding zo klein, waarom moet er zo over en weer "gezeken" worden? het is maar goed dat de cik/fia destijds niet volledig op 4-takt is overgestapt wat toen te sprake was. dan was karting in het algemeen als een mislukte pudding in elkaar gezakt zoals de 4-takters met elkaar omgaan ( organisaties, federaties en coureurs ). en hadden we nu niks meer.

werk samen of loop in elk geval niet tegen elkaars schenen te trappen. daar bereik je veel meer mee.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 8:21 pm 

themagnificent07
je schrijf
@ Bram de mail komt niet van KE en als je het orginele bericht is goed leest heeft De CIK De KNAF een waarschuwing gegeven en aangezien De CIK De KNAF overkoepeld
maar je bent wel vergeten zeggen wie er klacht heeft neer gelegd niemand anders dan KE ,ik zou zeggen iedereen licentie terug sturen en klacht neer leggen bij de nederlandse cosumenten vereniging

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 8:24 pm 

@Len,
Toch positief dat je hierop reageert.

Volgens mij heb je dit soort getouwtrek in alle sporten. Ik verwacht niet dat bijvoorbeeld de FIFA/UEFA/KNVB stil zouden toekijken als er concurrerende organisaties komen die hetzelfde spelletje proberen te organiseren. In veel sporten waar ook meerdere organisaties actief zijn heb je dezelfde harde concurrentie tussen de bonden (zoals bijvoorbeeld bij het wielrennen). Ik denk trouwens niet dat het voor de kartsport goed is dat er zoveel verdeeldheid is. Zonder strakke leiding is het ook moeilijk om met beleid aan de toekomst te werken en veranderingen die daarvoor bijvoorbeeld nodig zijn door te drukken. Maar mensen klagen toch altijd graag over autoriteiten. Als er alleenheersende leiding is zoals in het voetbal of formule 1 klagen mensen snel over dictatuurgedrag en als er meer bonden zijn klagen mensen over de onduidelijkheid, chaos en gerollebol.

ChrisW

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende