Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 8:47 pm 

Vandaag kreeg ik een dreigende email van de KNAF cq Karting events waarin zij mij verbied om deel te nemen aan kartwedstrijden bij de GP4 en Kart4Fun op straffe van nog niet nader genoemde sancties.
Ik laat mij niet chanteren om een nieuwe succesvolle organisatie als de GP4 die luistert naar en opkomt voor de 4 takt rijders te boycotten. Nu de GP4 de leading organisatie in 4takt kartland is geworden wordt de KNAF/ karting events wakker en wil mij (lees ons 4 taktrijders) terug in het hok hebben.(op een wijze die in Libie en Egypte momenteel wordt bestreden)

Nu er een verfrissende wind waait door 4 takt land en karting events het deelnemersveld gehalveerd ziet als gevolg van jaren niet luisteren naar de rijders, wil de KNAF hard ingrijpen en begint te dreigen.
Rijders laat je niet chanteren en kies in vrijheid voor de organisatie die jouw het beste past. Ik kies voor de organisatie die motorcontroles serieus neemt en die kiest voor de rijders en niet voor de tuners. Ik kies voor de organisatie die 4 takt karten op de kaart zet.
Ik zeg nee tegen een organisatie die viertakt karten doodzwijgt en pas luisterd als het te laat is.

Bram Harpe [-X

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 8:53 pm 

ik rijd wel (nog?) geen wedstrijden , maar ik vind dat je gelijk hebt ! ik steun je , al er betoogd moet worden laat het optijd weten :lol: :twisted: :-p

afstappen :een smile tot achter je oren
DAT IS KARTEN !!!

ayrton senna god of karting !

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 8:59 pm 

Ja ik kreeg dat mailtje ook binnen.
Gewoon niet druk om maken :roll:

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 9:03 pm 

Als je de mail goed leest zie je dat de KNAF een waarschuwing van de CIK heeft gekregen aangaande de kampioenschappen die niet onder de KNAF worden verreden, de CIK zal deze kampioenschappen in de gaten gaan houden en KNAF licentiehouders die er aan deelnemen zullen rekening moeten houden met mogelijke sancties! Persoonlijk heb ik geen problemen met Kartingevents en mijn ervaring is dat er wel naar je word geluisterd, maar dat is natuurlijk voor iedreen persoonlijk. Voor de duidelijkheid de mail van de KNAF:

Beste licentiehouder Karting,

De KNAF heeft vanuit het mondiaal overkoepelend orgaan voor Karting, de Commission Internationale de Karting (CIK), een waarschuwing gekregen waarvan wij u ook graag op de hoogte willen stellen.
Het CIK heeft aangekondigd de karting evenementen die niet onder auspiciën van de KNAF worden verreden, zoals bijvoorbeeld de GP4 Series, scherp in de gaten te gaan houden. KNAF licentiehouders die toch aan deze evenementen deelnemen, dienen rekening te houden met mogelijke sancties vanuit de KNAF/het CIK.
Wij willen u vriendelijk toch dringend verzoeken om hier in de keuze van uw wedstrijdprogramma rekening mee te houden. Mocht u willen weten welke evenementen tot een KNAF erkend evenement worden gerekend, kunt u te allen tijde de KNAF Kalender raadplegen. Zie: http://www.knaf.nl/karting/5-kalender.aspx
Of de Internationale CIK kalender voor CIK goedgekeurde evenementen: http://www.cikfia.com/web/karting/webka ... penelement

Met de eerste wedstrijd net achter de rug of juist voor de deur rest ons nog u een mooi en sportief seizoen toe te wensen!

Met vriendelijk groet,

KNAF Bestuur Sectie Karting

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 9:16 pm 

Eén topic is voldoende voor dit onderwerp, dus deze gaat dicht.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ]