Auteur |
Bericht |
sierradrivr
|
Geplaatst: ma maart 07, 2011 8:18 pm |
|
|
hey allemaal , super bedankt ik heb vandaag de cups vervangen en ze lekken niet meer en lijken (in stilstand ) te pakken morgen al rijden proberen , ik heb ondertussen al een volgend probleem :p maar ik ga het eerst zelf proberen oplossen voor ik julie weer lastigval :p
_________________ gas geven : direkt vooruit gaan sturen :direkt draaien remmen: direkt vertragen afstappen :een smile tot achter je oren DAT IS KARTEN !!!
ayrton senna god of karting !
|
|
Omhoog |
|
 |
kartje
|
Geplaatst: ma maart 07, 2011 8:22 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Kom op problemen zijn er om opgelost te worden!!!!
_________________  ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: ma maart 07, 2011 8:41 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
 |
EscapeX_125
|
Geplaatst: ma maart 07, 2011 9:03 pm |
|
Geregistreerd: do okt 07, 2010 12:45 pm Berichten: 359 Woonplaats: Almere
|
Wij hebben het toch niet over problemen hierzo, maar toch over uitdagingen!!! 
_________________ Topkart Viper - Iame K25 Firstkart - Iame K25
|
|
Omhoog |
|
 |
sierradrivr
|
Geplaatst: ma maart 07, 2011 9:25 pm |
|
|
wel mn ander probleem is dat de kart vanzelf weg rijd eens hij gestart is en ik heb een centrifugaal maar ik durf hem niet veel armer te zetten want hij stottert nu al als hij koud staa t
_________________ gas geven : direkt vooruit gaan sturen :direkt draaien remmen: direkt vertragen afstappen :een smile tot achter je oren DAT IS KARTEN !!!
|
|
Omhoog |
|
 |
Tom
|
Geplaatst: ma maart 07, 2011 10:04 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Misschien staat gaskabel gewoon te strak?
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
 |
sierradrivr
|
Geplaatst: ma maart 07, 2011 10:17 pm |
|
|
@tom slim daar had ik nog niet eens aan gedacht thx  ik ga straks een checken we vinden het wel  een vraageje de koppeling is toch niet stuk hoop ik ?
|
|
Omhoog |
|
 |
Backlash
|
Geplaatst: ma maart 07, 2011 10:24 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Als ie stuk zou zijn "versleten" wil hij juist niet weg...of er zouden wat veertje lam zijn waardoor hij te snel oppakt.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
 |
sierradrivr
|
Geplaatst: di maart 08, 2011 3:34 pm |
|
|
PROBLEEM GEVONDEN !!!  het is nogal een genant probleem geworden :p er was namelijk geen probeleem ik had wat meer moeten kijken met mn stomme kop  ik zat men mn schoen op de gaskabel :p
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: di maart 08, 2011 3:49 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Typisch geval van een "severe error in the driver's right foot...." ha ha, kan gebeuren en gelukkig geen probleem dus ! Wanneer ga je je kart voor het eerst uitlaten en waar ?
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
sierradrivr
|
Geplaatst: di maart 08, 2011 5:04 pm |
|
|
waarschijnlijk van het weekend in antwerp karting :p dat circuit ken ik ook een beetje :p ik hoop dat hij goed op de weg ligt en voldoende snel zal zijn :p na mijn volgende vakantie werk wil ik mischien wel voor een 390 gaan van ptm ofzo :p maar ik denk dat dit genoeg gaat zijn om de stiel op te leren , maar ik vraag me toch af hoe jullie zo een heel race seizoen kunnen betalen hoor  !!!
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di maart 08, 2011 5:10 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Hard ervoor werken, creatief zijn, sponsors zoeken(zelf nog niks uit kunnen halen.  ) en papa lief aankijken.
|
|
Omhoog |
|
 |
sierradrivr
|
Geplaatst: di maart 08, 2011 5:19 pm |
|
|
zelf met hard voor werken en creatief zijn kom ik er niet , papa lief aan kijken zal ook niet pakken :p en wie wil nu zo een kleinschalig eventement als karting sponseren :p
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: di maart 08, 2011 5:23 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
En precies omdat jij zo denkt, zul je er ook nooit komen. Je moet er wel in geloven...En het echt willen...
|
|
Omhoog |
|
 |
sierradrivr
|
Geplaatst: di maart 08, 2011 5:34 pm |
|
|
mja ik wil het ook echt wel en het zal wel komen maar ik vind het dom om er nu veel geld aan te geven want ik heb ng totaal niet veel ervaring over een jaartje wil ik wil beginnen zoeken maar dan moet ik ook weer een andere kart zoeken want voor de mijne bestaat er waarschijnlijk geen klasse he  geef me gewoon de tijd om ervaring op te doen en dan zie ik wel hoe ik aan geld kom :p desnoods overal ik wel een bank ofzo 
|
|
Omhoog |
|
 |