Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 10, 2010 10:44 am 

Ai, wij zijn voornemens GP4 te gaan rijden. Maar een bandenwijziging zie ik persoonlijk niet zo zitten. De Vega Nordam is een van de meest betrouwbare en passende banden voor de VT250. Ben benieuwd wat jullie als alternatief zien.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 10, 2010 11:55 am 

@ Rik, er zijn tegenwoordig meer dan zat goede banden te koop, mocht een vergelijkbaar alternatief van bijvoorbeeld Maxxis een klap goedkoper zijn,........no problemo, zolang iedereen op dezelfde band rijdt zal het de competitie niet beinvloeden.
Persoonlijk zou ik liever wat meer uitleg hebben over de tweedeling in "light" en "heavy".
Junior-senior, OK, maar je moet niet teveel versnipperen, straks krijg je situaties zoals indertijd bij de Cadet 160+ of WF licht/zwaar dat de rijder uit de "ene klasse" van invloed is op de uitslag in de "andere klasse".
Wat mij betreft is senior senior en junior junior, de volgende stap is ladies cup, dan oudere motoren, dan VT rookie, en uiteindelijk heb je meer kampioenschappen in één klasse als rijders.
Leuk voor de verzameling bekers, maar niet meer dan dat.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 10, 2010 12:04 pm 

Misschien is een "master" klasse (>35 jaar) in de VT250 ook nog wel een idee :D Tezamen met één van de andere opsplitsingen komen we dan wel op het punt dat ik dan als enige rijder in een klasse kan komen meedoen waardoor ik de 'competitie' misschien aandurf volgend seizoen :lol:

Ik ben sowieso wel geïnteresseerd in de afwegingen die jullie maken t.a.v. de banden voor de VT250 en wat als voor- en nadelen van de verschillende banden gezien worden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 10, 2010 5:29 pm 

Hopla, was te snel. Inmiddels geupdate door William. Wacht in spanning de ontwikkelingen af :-)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 10, 2010 7:40 pm 

Ik wens de organisatie van de GP-4 veel succes toe komend jaar.
De juiste toon is duidelijk gezet, hou deze vol :D

@ Les
Citaat:
de volgende stap is ladies cup

Op zich geen slecht idee.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 10, 2010 9:22 pm 

als ik een band mag aanraden;

vega fh CIK h . ( groene, italiaanse ) is veel constanter dan de nordam, gaat pak langer mee en je levert zo goed als geen snelheid in .

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr dec 10, 2010 9:56 pm 

Citaat:
Citaat:
Misschien is een "master" klasse (>35 jaar) in de VT250 ook nog wel een idee Tezamen met één van de andere opsplitsingen komen we dan wel op het punt dat ik dan als enige rijder in een klasse kan komen meedoen waardoor ik de 'competitie' misschien aandurf volgend seizoen

In dat geval rijd ik zelf ook weer mee. Geen goed idee voor de veiligheid van andere deelnemers, maar dan zijn we in ieder geval met ons tweeen.

Ja maar als jij ook mee doet in mijn klasse dan ben ik al weer te bang dat ik laatste word :mrgreen:

Weten jullie al wanneer jullie op Berghem, Veldhoven en Genk gaan rijden? Misschien dat ik volgend jaar toch wel eens wil proberen om een paar wedstrijden mee te rijden. Kun je me aangeven hoeveel kilo ik er tijdens de feestdagen bij moet eten om in de zwaargewichtklasse uit te komen (ben nu ongeveer 80 kg) :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za dec 11, 2010 10:41 am 

Masterklasse !!!!!!!!!!!!!! dan wel met 40 pk,
Ik doe dan ook mee.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za dec 11, 2010 11:54 am 

the duke schreef:
Masterklasse !!!!!!!!!!!!!! dan wel met 40 pk,
Ik doe dan ook mee.

Bluf Peter,
Je hebt één keer meegedaan, als ik het goed heb in 2009 op Veldhoven met een 15e plaats)
daarna heb je Joris laten rijden omdat je twee maanden spierpijn had !!! :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za dec 11, 2010 7:12 pm 

Ja hoor Casper, ik heb heel wat avonden moeten masseren en ik heb hem aangeraden om Joris te laten rijden, die was al wat meer gewend. Peter heeft evengoed genoten van die wedstrijd en hij zei dat hij wel vaker mee had willen rijden als er wat meer rijders van zijn kaliber mee reden dus nu krijgt hij die kans. Dan maar weer wat spierpijn. Ik masseer hem wel weer. :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za dec 11, 2010 7:20 pm 

Het was een super wedstrijd. Nagenoeg ieder een reed achter me, tot wel 3x toe. En als de volgende wedstrijd er niet zo snel achteraan gekomen was (6 weken) had ik die ook mee gereden. (het herstel was nml 8-12 weken).

Peter
ksl racing team

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za dec 11, 2010 7:58 pm 

Wel sportief hoor Peter, =D) verder als één keer indoorkarten bij de Fabrique ben ik nog nooit gekomen. :oops:

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]