van de week een advertentie geplaatst over motorsteun en rempomp gezocht. vrijwel direct kreeg ik reactie van ene Erik snoeijer. hij had het wel liggen en wou voor bijde 25 p/s hebben. hardstikke mooi natuurlijk twee vliegen in een klap. toch vertrouwde ik het niet helemaal aan de hand van zijn "smstaal" die hij gebruikte, en typte zijn naam in op google. en kwam ik hier terecht:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 1305361/53deze knul licht iedereen op via marktplaats. ze maken geld over en vervolgens staan ze met lege handen. hij handelt onder diverse namen maar nog belangrijker. bij elke naam vertelt hij dat hij uit vlissingen komt. dus mochten jullie iets zoeken op marktplaats en het is iemand uit vlissingen check het a.u.b. hij heeft sowieso al voor ruim 400 euro mensen opgelicht. en dit zijn mensen die er werk van gemaakt hebben. kans is dus groot dat er nog meer slachtoffers zijn.
hij opereert onder deze namen:
Bertus Broos, jan van steeg, jan knol, erik snoeijer
zijn echte naam:
Fouad Bouamoud
en de rekeningnummer die hij gebruikt:
55.63.39.436
ik heb marktplaats ingelicht en zij zijn nu ook op de hoogte. blijf opletten als een van deze kenmerken voorbij komt en maak dan a.u.b. geen geld naar hem over.
m.v.g.
Hendrik