Auteur |
Bericht |
swissauto-cruiser
|
Geplaatst: zo sep 05, 2010 7:49 am |
|
|
ok, bedant voor de reacties, nu weet ik al welke kant ik op moet
_________________ kombikart 08 + swissauto 09
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: ma sep 06, 2010 7:53 am |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Helaas, tijdens de afgelopen race bij GP4 op Veldhoven is de Vampire van Simone acuut opgenomen in het grote Stegmoto Vampire ziekenhuis te Goor. Tijdens de race was opeens alle koeling (lees water) verdwenen. Weg mooie klassering (Simone reed 2e op de bumper van Jeroen Martens), maar waarschijnlijk ook niet gereed voor de meeting We zullen zeker komen kijken, maar zoals het er nu uitziet zonder kart............
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: ma sep 06, 2010 8:39 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Jammer Alex, balen.
Ik was gisteren ook nog even in Veldhoven; zag Simone in de eerste wedstrijd 4e worden geloof ik. Moest helaas weer snel weg, anders was ik wel even een handje komen schudden. Maar in ieder geval tot komende zondag dan maar... hopelijk toch met kart.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
the duke
|
Geplaatst: ma sep 06, 2010 7:41 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Hey Alex,
dan waren jullie niet de enigste uit het stegmoto kamp Yvonne (jr) ging te heet door te weinig water en Onno ook geen water meer in de GM.
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: ma sep 06, 2010 7:58 pm |
|
|
Hee Peter, wij hebben een motor gekocht en in onderhoud bij Stegmoto, niet meer en niet minder, verder niks met Stegmoto van doen buiten vrienschappelijke betrekkingen. Volgens mij heeft Yvonne Harpe wel mooi gewonnen met haar Stegmoto Vampire bij de Junioren, dus zo slecht zal het niet gegaan zijn, en Rick Westerlaken met een Stegmoto Vampire bij de senioren, dus ze willen nog steeds goed van hun plaats, pech is toeval, dat kan iedereen overkomen, ongeacht merk of dealer.
|
|
Omhoog |
|
 |
Plukkie
|
Geplaatst: di sep 07, 2010 11:38 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Hi Alex; pech hebben man. Wij hebben een grote bewonderaar voor Simone in ons kamp. De cadet-dame Kimberley van Drunick, ziet de snelle dame in het VT veld toch als voorbeeld. Jammer dat jullie (weer) pech hadden, hopelijk dat de rest van het seizoen voor jullie beter mag verlopen.
Cyou next time; dan toch eens een handje schudden.... Greetz, Mathieu.
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: di sep 07, 2010 11:45 am |
|
|
Bedankt voor de opbeurende woorden, in Lelystad moeten we elkaar maar eens opzoeken, leuk om te horen van Kimberley, zeker omdat Simone ook is begonnen in een Honda Cadet, dus wie weet over een paar jaar. Tot de volgende wedstrijd, Lex.
|
|
Omhoog |
|
 |
Plukkie
|
Geplaatst: di sep 07, 2010 11:49 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Srry; beetje off-topic; maar we moeten ff in Lelystad een Meet & Greet regelen voor Kimberley. Hahhaha zou ze echt te gek vinden....
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: wo sep 08, 2010 3:55 pm |
|
|
Net bericht gehad van de Vampire dokter, gelukkig, alleen de koppakking aan gort, verder op het eerste oog alles ok met de patient. Dus met een beetje geluk, en een avondje doorwerken met opbouwen zijn we zondag gewoon aanwezig.
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: wo sep 08, 2010 6:12 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Gelukkig maar dan dat het meevalt, het is altijd lastig om vanaf de buitenkant een diagnose te stellen. Doe je best om er zondag bij te zijn. 
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |
rocket ron
|
Geplaatst: do sep 09, 2010 1:00 pm |
|
Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm Berichten: 242 Woonplaats: maartensdijk
|
ik hoop dat het zondag lekker kartweer word de voorspelling is wisselvallig de temperatuur is wel goed 
_________________ vrk swiss-auto '09
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: do sep 09, 2010 3:23 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Ben ook benieuwd, maar ziet er toch wel aardig uit dacht ik: 
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
BeNeDu-Racing
|
Geplaatst: vr sep 10, 2010 3:12 pm |
|
Geregistreerd: di maart 20, 2007 4:17 pm Berichten: 367 Woonplaats: Emlichheim
|
Beste Forum leden,
Is de lijst met rijders nog steeds actueel?
Wilfred Etienne (954RR) Ron (Rocket Ron) Swissauto-cruiser + misschien 2 vrienden met Biland? Simone Bouwhuis JvD Team Biland Ruud (met zegel) Kees Maarten 7 + vriend Sjoran Joris 2x RJ Darkblade
Het weer wordt redelijk goed volgens mij. wij zullen morgen avond al aanwezig zijn in Oss.
groetjes Team Biland
_________________ Met vriendelijke groet, BeNeDu-Racing Stephan Osinga 0031-619822458 0049-59439853003 www.beneduracing.comCheck us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!
|
|
Omhoog |
|
 |
DarkBlade
|
Geplaatst: vr sep 10, 2010 3:22 pm |
|
Geregistreerd: di mei 25, 2010 4:32 pm Berichten: 20 Woonplaats: Oss
|
Ik zal kijken of ik het ga redden. Afgelopen woensdag is aan 1 kant mijn achterbumper bevestiging afgebroken, dus ben nou druk op zoek of ik die nog ergens kan krijgen (zodat ik deze morgen kan vervangen). Mocht het niet lukken kom ik misschien nog wel ff zonder kart kijken.
|
|
Omhoog |
|
 |
Lex
|
Geplaatst: vr sep 10, 2010 3:49 pm |
|
|
Moet alles nog gaan opbouwen, maar moet gewoon gaan lukken. Rik (RJ) komt niet, hij of een vriend ging trouwen of zo, valt me wel tegen, je moet wel prioriteiten stellen in het leven. 1. Karten. 2. Trouwen. zo hoort het er volgens mij uit te zien.
|
|
Omhoog |
|
 |