Auteur |
Bericht |
Scarto
|
Geplaatst: wo jul 14, 2010 4:26 pm |
|
|
Citaat: Niemand die de verhouding voor een prokart weet?? Cadets en 390's rijden met 20-68, ik denk dat je met een Pro ongeveer hetzelfde zit? Omdat de geluidsapparatuur er nog steeds niet is hebben we besloten de 2-takts heel even op te schorten, we willen niet over de grens gaan en zo de vergunning verspelen. De apparatuur moet gecontroleerd en geijkt worden door de provincie en dit laat nogal op zich wachten. Totdat we het spul in huis hebben spelen we dus even aan de veilige kant.
|
|
Omhoog |
|
|
westes
|
Geplaatst: vr jul 16, 2010 7:13 pm |
|
|
Bij normaal weer zijn we er morgen (zaterdagmiddag) bij . DD-2 blijft nog ff lekker thuis, zijn met de Cadet van mijn zoon en onze prokart....we hebben er weer zin in!!
_________________ Hard gaan op het rechte stuk is niet moeilijk.
Samen met mijn zoontje rijden wij: Kombikart Cadet 160CC Bowman Prokart 2x160CC Rotax Max RM-1 DD-2
Favorieten banen: Driebergen en Berghem
|
|
Omhoog |
|
|
Monrisque
|
Geplaatst: za jul 17, 2010 2:26 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 24, 2010 1:07 pm Berichten: 148 Woonplaats: Amersfoort
|
Gisteren werkelijk een superdagje gehad op Eefde! Wat een leuke baan is dit voor onze zoon, helemaal toppie! Het weer werkte ook super mee en mijn familie en die van mijn zus hebben echt zitten genieten. En ook de sfeer rond de baan was echt geweldig en wat zijn ze daar toch gastvrij! Antoine die nog tips kreeg van Bas (de kartleraar) en zelfs de ideale lijn werd door een van die jongens daar voor hem voorgereden! Ik ben zelf zowaar voor de allereerste keer in mijn leven zelf in een kart gestapt! Ha ha, wat een ervaring. Voor mijn gevoel trotseerde ik de G-krachten door toch echt met minimaal 200 km per uur de baan over te "vliegen"!!! Op het filmpje achteraf mocht ik constateren dat ik de snelheid van een slak toch echt dicht benader! Maar wat een lol, en wat een kracht moet je in je armen hebben om dat stuur (en de kart) in bedwang te houden! Ik snapte al nooit wat mijn zoontje bedoelde als hij klaagde na een dagje karten over last van zijn armen.... zal never nooit meer zeggen dat ie zich niet moet aanstellen en dat het wel mee zal vallen..... Henk en zijn zwager zijn de baan ook met zijn tweëen op geweest! Dat is ook alweer lang geleden, nog voor we kids hadden. Echt lachen om te zien hoe ze af en toe in "gevecht" met elkaar waren, waarbij mijn zwager toch absoluut de betere van het stel was. Dit inspireerde de kids zodanig, dat mijn nichtjes en mijn dochter niet achter wilden blijven en ook de baan op gingen! Heb nu dus helemaal een geknakt ego, want waarbij ik dacht nog redelijk rond te komen, bleek ik met ruim 6 seconden door haar geklopt te zijn! @ 954rr, we gaan absoluut binnenkort nog een keer dan laat ik het echt aan je weten, deze keer waren we samen met familie, dus vandaar. Maar ik denk dat je dat wel begrijpt. @ Westes, hoop dat jullie net zo genieten vandaag als wij hebben gedaan, ook al is het weer nu wat minder. Ik hoop wel dat er voor Antoine de volgende keer nog een paar eigen karts erbij komen, nu heeft hij (buiten de huurkarts) de hele dag alleen gereden en hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk! Sorry voor het lange verhaal, maar was ook zo enthousiast!
_________________ Karten, wat een leuke hobby! Honda GX160 CadetFavoriete banen: Driebergen en Eefde! www.autotreffer.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Bobby O
|
Geplaatst: zo jul 18, 2010 5:33 pm |
|
|
Monrisque schreef: waarbij mijn zwager toch absoluut de betere van het stel was. haha jaa hij heeft de gang er nog steeds aardig inzitten! maar wat mij betreft houd ie het bij het monteuren
|
|
Omhoog |
|
|
Monrisque
|
Geplaatst: wo jul 21, 2010 2:00 pm |
|
|
@ Bobby O, je had ze moeten zien gaan joh, echt lachen! Hij hield op sommige stukken expres even in zodat Henk er weer wat bij kon komen om er vervolgens weer met vol gas vandoor te gaan... en die meiden maar gillen langs de kant!
_________________ Karten, wat een leuke hobby! Honda GX160 CadetFavoriete banen: Driebergen en Eefde! www.autotreffer.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Priyantha Bleeker
|
Geplaatst: do jul 29, 2010 10:54 am |
|
Geregistreerd: ma jul 05, 2010 2:00 pm Berichten: 13 Woonplaats: Amstelveen
|
Op de website van de kartbaan eefde staat het volgende: Citaat: Openingstijden voor privé rijders: Op zaterdag kan er tussen 15.00 en 17.00 uur met een eigen kart (2-takt en 4-takt) gekart worden tijdens de vrije training (€ 20.-)
Is dit nog actueel ? Want ik vind dat wel een ernstig beperkte mogelijkheid tot rijden met een eigen kart eigenlijk
_________________ Groetjes, Priyantha http://www.priyantha.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: do jul 29, 2010 11:18 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Citaat: Sorry voor het lange verhaal, maar was ook zo enthousiast! Nah, zet je juist een leuk verhaaltje neer; zeg je Sorry! Voor straf moet je elke keer zo'n dag verslagje schrijven! Leuk te lezen.....
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|
Monrisque
|
Geplaatst: do jul 29, 2010 1:06 pm |
|
|
Ha ha, plukkie, ik word helemaal verlegen van jou hoor! De meeste mannen zijn niet zo lang van stof en toen ik het stukje teruglas dacht ik: oeps, misschien wel veel te veel tekst... misschien mag dat helemaal niet op het forum en wordt zoveel tekst ook niet op prijs gesteld. (Bovendien was het hier en daar ook wel erg off-topic) En het is hier natuurlijk wel een beetje een mannenwereld toch? In het dagelijks leven sta ik namelijk ook al niet bekend om mijn "zwijgzaamheid"... ha ha! En ik wil in mijn enthousiasme nog wel eens doordraven, dus vandaar het woord sorry eronder. Maar ik ben blij dat je het leuk vind.
|
|
Omhoog |
|
|
Monrisque
|
Geplaatst: do jul 29, 2010 1:26 pm |
|
|
@ Priyantha Bleeker, volgens mij kan je het beste even met de beheerder bellen, heb ik ook gedaan. De website is wat deze informatie betreft niet helemaal up-to-date.
Wij zijn er op een vrijdag geweest van ongeveer 11.00 tot 15.00 uur. Antoine heeft al die tijd alleen kunnen rijden en moest maar een paar keer van de baan af voor de huurkarts.
Ik geloof dat Scarto hier op het forum je anders ook wel verder kan helpen. En ik geloof zelfs dat er op eerdere pagina's van dit topic ook al over gesproken is hoe het precies zit.
Succes!
|
|
Omhoog |
|
|
Brianberto
|
Geplaatst: do aug 12, 2010 8:06 am |
|
|
A.s. zaterdag voor het eerst naar Eefde met mijn zoontje. Nog meer cadetten die gaan?
|
|
Omhoog |
|
|
Sylvester
|
Geplaatst: za aug 14, 2010 10:04 pm |
|
|
Ik ben benieuwd, met mn 100cc 2tackt ga ik behoorlijk in de buirt komen denk ik. Hoop dat deze grens niet overschreden wordt. We moeten wel een beetje koek overlaten voor de aanklagers.
PCR Jaguar 100cc Jankmotor.
_________________ MS-Kart RC20 '02 Swissauto SA250 CRG Road rebel '02 Honda 390 PCR Jaguar 100cc (Te koop)
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: za aug 14, 2010 11:14 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
100cc tjes zullen ze zowiezo niet toelaten daar maken te veel geluid
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
caveman
|
Geplaatst: zo aug 15, 2010 2:50 pm |
|
|
wij hebben afgelopen zaterdag met 6 karts op eefde gereden de beheerder maakt een rooster voor de eigenrijders en huurkarts dat houd in dat we om het halfuur een kwartier kunnen rijden. en dit van 9:00u tot 21:00u ik vind dit zeergoed geregeld en voor een leuke prijs. er is wel de afspraak dat als het erg druk is met huur karts deze dan voor gaan. van de drie keer dat wij er nu gereden hebben was het erg goed geregeld.
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: ma aug 16, 2010 10:19 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
Dus de geluidsmeter e.d. is allemaal in orde en 2takters zijn nu de hele week welkom?
Wat is de baanhuur geworden?
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
Scarto
|
Geplaatst: di aug 17, 2010 11:36 am |
|
|
Deksel, de geluidsmeting is nog niet in orde. Caveman was met een groep 390's, die worden nog toegelaten. De apparatuur is in 'een vergevorderd stadium', meer weet niemand. De apparatuur word binnenkort verwacht, maar het gaat via de provincie dus het tempo ligt laag.
Voor alle actuele informatie gewoon bellen naar de baan, 0575-540229.
|
|
Omhoog |
|
|