Vergeet de ackerman niet. Dus spoorstangen op twee punten aanhechten aan de stuurstang ipv één omdat het ene wiel altijd meer toeren moet maken dan het andere bij het insturen.
Verder is het ook belangrijk dat je de goeie hoek voor de fusees nagaat. Ik denk dat het het makkelijkste is als je hierbij gewoon opmeet wat grotere merken doen en klaar. Jij moet immers geen WK-winner afleveren, maar een schoolproject.
Voor de remmen moet je goed opmeten welke kracht nodig is om een kart binnen de x meter aan snelheid y tot stilstand te krijgen.
Als je weet hoeveel kracht hier voor nodig is (stel 300kg/cm²), kan je nagaan hoe groot de zuigers van je remsysteem enzovoort moeten zijn.
Of maak het makkelijk: neem een remsysteem van een andere kart.
_________________
Tom's kartblog •
OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...
Birel RY30 '11
&& Rotax Max '11
&& n° 42