Auteur |
Bericht |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: za jun 26, 2010 5:37 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Je kan toch gewoon zelf aanduwen en er in springen? Is iets lastiger, maar waar een wil is, is een weg...
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan90
|
Geplaatst: zo jun 27, 2010 9:03 pm |
|
Geregistreerd: ma dec 07, 2009 1:26 pm Berichten: 255 Woonplaats: houthalen België
|
Het kan ja, maar voor de aller eerste keer starten is het makkelijker als iemand je even wilt helpen. Je moet ook lopen tot alle leidingen en de vlotterkamer van je carburator zijn volgelopen met benzine, best wel ff lopen dan .. In ieder geval ik heb hem vandaag gestart. 20 meter geduwd in 4de zodat de benzine overal was; toen 1 keer duwen en hij liep! Blij dat ik was Eerst wat in vrij laten lopen, daarna rustig wat gereden. Alle versnellingen eens getest en dat ging allemaal goed. Ik heb nog geen volgas gegeven, maar ik merkte nu al het power verschil Morgen ga ik verder roderen en over naar volgas. Dan kan ik ook beginnen met afstellen, ik heb hem nu wat te rijk staan denk ik (hoofdsproeier 175) Als alles verder goed gaat, ga ik binnen een week of 2 - 3 eens naar Genk voor te rijden. Zou ik dan eventueel met iemand kunnen afspreken die mij wat wil verder helpen daar? Het is voor mij de eerste keer
_________________ Mari mk4 - Honda 125 cross Kombikart - Iame K25
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jun 27, 2010 9:11 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Je moet ook lopen tot alle leidingen en de vlotterkamer van je carburator zijn volgelopen met benzine, Even in het slangetje van de tankontluchting blazen Wel zorgen dat er verder geen lucht uit de tank kan ontsnappen dan.
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan90
|
Geplaatst: zo jun 27, 2010 11:06 pm |
|
Geregistreerd: ma dec 07, 2009 1:26 pm Berichten: 255 Woonplaats: houthalen België
|
Oww ja, dat weet ik dan voor volgende keer, Bedankt
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan90
|
Geplaatst: do jul 01, 2010 12:25 pm |
|
|
Ze hebben vannacht proberen de kart te stelen. Ze hebben hem uit de tuin tot op de straat gedragen (ongeveer 80m) en daar met brommers proberen mee te slepen. Ik had een slot doorheen de schijfrem gestoken dus dat ging niet zo makkelijk. De buurman is wakker geworden van het lawaai en heeft ze weg kunnen jagen. De kart stond in een carport met een bashe erover op 2 schragen. De kart is niet te zien van de straat dus ze moeten geweten hebben dat hij er stond. De kart staat normaal altijd binnen, maar nu 2 dagen staat hij buiten zodat ik er buiten wat aan kan werken en even kan testen. Het waren 3 allochtonen. spijtig genoeg zijn ze wel met mijn 2de kart weg. Dat was een oude rode indoorkart met een Loncin 'gx200' die ik een paar jaar terug samen met mijn vader heb opgeknapt. Ik voel me echt rot. Ze hebben ergens aangezeten waar ze af moesten blijven; Ik weet ook niet wat ze er precies mee gedaan hebben. Ik ben er kapot van, ook al heb ik de belangrijkste nog.
|
|
Omhoog |
|
|
Klainstain
|
Geplaatst: do jul 01, 2010 12:32 pm |
|
|
_________________ Gillard Daytona (2010) - Iame X30 (2010)
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: do jul 01, 2010 12:45 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Dat is flink balen je hebt altijd van die MONGOLEN die niet met hun klauwen van andermans spullen af kunnen blijven.
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan90
|
Geplaatst: do jul 01, 2010 1:32 pm |
|
|
ja zwaar balen. Ze hebben dna van mijn schakelpook genomen want hij stond in versnelling terwijl ik hem altijd in vrij weg zet. De kans is klein dat ik er nog iets van terug hoor, maar ik blijf hopen. Ik vind het vooral belangrijk dat ze weten wie het gedaan heeft.
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: ma jul 05, 2010 11:40 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
wat weer een klotenstreek.. ik hoop dat je er nog weer wat van hoort. ik denk niet dat ik voor mezelf in sta wanneer ze zoiets bij mij zouden doen.. ff iemand zijn hobby omzeep halen.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
jackblackbird
|
Geplaatst: di jul 06, 2010 10:40 am |
|
|
sterkte sebastiaan en hopelijk worden die *&^^%% gepakt en krijg jij je kart gewoon terug
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: ma jul 12, 2010 1:23 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
ik ben dan heel simpel!! Hond los en eigen rechter spelen. dan maar 3 mnd vast. in 3 mnd werken heb ik me complete hobby tog nie terug verdiend. maja ik heb de mijne in garage staan met alarm en 2 sloten door frame. erg triest om te horen dat er mensen zijn die nie van andermans spullen kunnen blijven. en nu in de buurt rond rijde of je ze ergens keer ziet karten!! en mp in de gaten houden. of ze m tekoop aanbieden. het zijn allochtonen die zijn tog nie zo slim. ik denk dat ze je bezig hebben gezien met die kart. en dan komen ze savonds keertje terug. succes ermee. en koop n extra slot!!! en een duitse herder;) werkt ook. zker met het comanda Attack .. ik vergeet alleen altijd het commando loslaten in het engels.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan90
|
Geplaatst: di jul 13, 2010 11:06 am |
|
|
Bedankt allemaal! goed nieuws, de kart is enkele keren gezien rijden op de openbare weg en we weten wie ermee rijdt. We hebben gisteren met de vader van die kerel gepraat en hij gaat er alles aan doen de kart terug te krijgen. Hij is vreselijk beschaamd en erg kwaad op zijn zoon. Probleem is dat vader en zoon niet zo een goede relatie hebben. We zullen zien wat hieruit komt. Hij heeft ons zijn gsm nummer gegeven en wanneer de kart opnieuw gezien wordt gaat hij er direct heen. Ik heb een demper gekocht voor de kart en gisteren gemonteerd, nog enkele dagen en hij is circuit-klaar!
|
|
Omhoog |
|
|
Tom
|
Geplaatst: di jul 13, 2010 12:14 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Toch nog wat goed nieuws! Hopelijk krijg je hem snel terug.
Maar waarom stuur je de politie er niet op af?
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: di jul 13, 2010 12:58 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Citaat: goed nieuws, de kart is enkele keren gezien rijden op de openbare weg en we weten wie ermee rijdt. Best wel heel erg dom om eerst een kart te stelen en er dan vervolgens in je eigen dorp mee rond te rijden... gelukkig is hij zo dom, krijg jij waarschijnlijk je eigendommen terug!
|
|
Omhoog |
|
|
sebastiaan90
|
Geplaatst: di jul 13, 2010 1:33 pm |
|
|
Ja echt dom, maar beter zo!
Politie zit erachter, maar ze zeggen dat ze niets kunnen doen tot ze hem zelf zien of iemand een verklaring aflegt. Al de mensen die de kart al hebben zien rijden durven niets 'officieel' te zeggen, omdat die jongen echt zo wel wat de schrik van de buurt daar is. Dat kan ik ze niet kwalijk nemen ... De politie patrouilleert er en loopt er in burger rond, maar tot nu nog niks.
|
|
Omhoog |
|
|