Ik zal ook even een verslagje tikken.
De meeting in Emsbüren was vorig jaar al een groot succes, en dat was hij dit jaar ook weer wat mij betreft. Zeer goed weer (iets te goed misschien), erg gastvrije kartbaan, en super sfeer, wat wil een mens nog meer?
Ik had vrijdag vrij genomen, omdat ik niet net als vorig jaar meer dan 4 uur onderweg wilde zijn, en zodoende kon ik al vroeg vertrekken richting Emsbüren.
Helaas toch nog 1 file op de A1 tegen gekomen vanwege een gekantelde caravan, maar uiteindelijk toch nog aanzienlijk minder lang gereden dan vorig jaar.
Op Emsbüren waren Bas en Bob reeds aanwezig, en terwijl Bob alvast ging rijden, zijn Bas en ik aan de slag gegaan met de kart van Arthur (Art) die nog als bouwpakketje in de aanhanger stond

Ondertussen kwamen ook Paul en Kevin aan, die alvast een tentje en hun kart klaar gingen maken.
Toen de kart van Arthur alweer aardig op een kart begon te lijken zijn Bas en ik de spullen voor de BBQ gaan halen. We waren ruim op tijd weer terug, de baan was nog een uurtje open, Paul had de kart af, dus we zijn toch nog even wezen rijden. Helaas waren er die dag heel veel huurkarts de baan op geweest, en zo goed als geen "normale" karts, dus er was heel weinig grip, desondanks toch nog wat leuke rondjes gedraait.
Inmiddels waren Philip, Rick en Paulo ook gearriveerd met hun motorhome en te heet gewassen McLaren

Niet veel later kwamen Leon en Dolf (DH-Karting) er ook nog bij, en konden we beginnen met het opbouwen van kamp Kartforum.
Geleerd van de fouten van vorig jaar ging het opzetten van de tent (bijna) in 1 keer goed, en stond alles heel snel, en kon de BBQ aan.
Bas had weer super voor ons gezorgd, en er was dus weer keuze uit diverse soorten salades, sauzen en natuurlijk vlees. Chef Paulo leefde zich uit achter de BBQ, dus we hebben lekker gegeten. Arthur kwam ons ook nog even vergezellen, er kwam nog hier en daar chips, nootjes, wijn, bier, enz. te voorschijn die verschillende mensen meegenomen hadden, en het werd een zeer gezellige avond. Natuurlijk ook nog een rondje over de baan gelopen, en toen zo langzamerhand eens gaan slapen, of een poging doen tot

De volgende ochtend vroeg op, even douchen, en toen was Bas alweer terug met het ontbijt. Het ontbrak aan niets, broodjes, allerlei soorten beleg, melk, vruchtensap, en dankzij Paul ook vers gezette koffie

We waren nog niet klaar met het ontbijt of de eerste forumleden kwamen al aan, even een lijstje met leden die we hebben mogen begroeten dit weekend:
Bas (Bask)
Bob (Bob77)
Arthur (Art)
Paulo
Rick (TRC)
Philip (Ross 1969)
Arthur (Art)
Paul en Kevin
Leon en Dolf (DH-Karting)
Chris
Dennis
Vincent (Jungleboy)
John (Incineratorx)
Sphinx
Mulkmans
Edwin (Kartje)
S'ochtends had de baan nog niet zo heel veel grip, al was het al wat beter dan op vrijdagavond, maar in de loop van de dag werd dat gelukkig een stuk beter. Helaas had ik tegen die tijd al redelijk veel gereden en was voor mij de fut er een beetje uit voor snellere tijden

Uiteindelijk wel zo goed als probleemloos kunnen rijden, ik hoefde maar 1 bout van de uitlaatsteun vast te zetten en 1 keer de ketting te spannen.
Na het rijden even de tent weer afgebroken, de spullen opgeruimd, kart opgeladen, en na samen nog wat gedronken te hebben in de kantine op huis aan gegaan.
Zoals bij iedere meeting wil ik weer iedereen bedanken voor zijn komst, met in het bijzonder Bas, Paul, Rick, Leon en Dolf voor het verzorgen van de catering, BBQ, tent, aggregaat enz.

Er zijn genoeg foto's gemaakt, die van mij zullen in de loop van de week online zijn, dus even geduld nog.