Auteur |
Bericht |
rocket ron
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 8:39 pm |
|
Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm Berichten: 242 Woonplaats: maartensdijk
|
Citaat: mijn bericht was al een beetje achterhaald sorry, had niet gezien dat er al een 2e pagina was maakt niet uit
_________________ vrk swiss-auto '09
|
|
Omhoog |
|
|
Tom
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 8:52 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Ik snap het standpunt van Paulo wel, is beetje als reclame maken in de Lidl voor de Aldi. Maar anderzijds: als de traditionele meetings er niet onder lijden (bijvoorbeeld deze meeting laten samenvallen meteen reeds geplande forummeeting), moet het prima kunnen.
Volgende keer gewoon PB'tje naar een van de admins, en iedereen tevreden?
En waarom niet zoals bovenin gesteld, gewoon aansluiten bij de normale forummeetings, dan is het punt van die 'vt250-meeting" er niet meer, maar jullie kunnen ook dan jullie viertaktervaringen uitwisselen, ook al zijn de andere forumleden erbij? Daar hoeft dan echt geen "bewijzen jullie maar eens of viertakt/tweetakt echt zo snel is" bij te zijn. Twee vallen overigens niet te vergelijken.
Kga me niet verder in de discussie moeien, maar lijkt me voor iedereen wel tijdverspilling hieromtrent verder te discussiëren. Die tijd kan beter besteed worden aan de eigenlijke voorbereiding van de meetings, zowel de vt250 als de forummeetings, zoniet de twee samen laten vallen.
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 9:06 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
De samenkomst van een handjevol VT rijders staat los van de Forum meetings, als de vraag gesteld zou worden waarom de VT samenkomst niet plaats kan vinden op de dag van een forummeeting dan kan ik dat begrijpen. Om echter toestemming te moeten vragen om zoiets te organiseren vind ik wel erg ver gaan als ik eerlijk moet zijn, een stapje verder is dan dat er in het topic "trainen" geen onderlinge afspraken gemaakt mogen worden.
om antwoord te geven op de vraag waarom ik als VT rijder niet op de meetings ben verschenen is heel simpel, tot op heden is het er niet van gekomen om diverse uiteenlopende redenen. Verder vind ik een aantal meetingplaatsen simpelweg te ver weg.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 9:14 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Misschien is het "probleem" van de site admins gelegen in de naam: megakart forum VT250 meeting ?
Als er wordt afgesproken om met zoveel mogelijk VT250 rijders ergens te gaan rijden, zal dit geen probleem zijn toch? Alleen als men de link ligt naar deze site (megakart/kartforum) zou je de suggestie kunnen wekken dat het een initiatief is van deze site (beheerders); en dat is niet zo.
Dus in het vervolg een dergelijke oproep niet koppelen aan de naam van dit forum en dan is er ook geen probleem denk ik.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 9:26 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Jammer dat 22 augustus in Berghem niet meer op de lijst staat! Wat een ophef allemaal. Ik zal ook even mijn mening over het één en ander opschrijven. Citaat: goed idee zou ik zo zeggen. Ik vind een aparte 100cc, schakel, GX390 of watdanook meeting dus geen goed idee. Waarom mensen uitsluiten? Is het jullie weleens opgevallen dat er nog NOOIT een meeting op Strijen is geweest? Die baan ligt op 8 km van mijn woonplaats, dus zou voor mij en veel anderen heel goed uitkomen, maar omdat er geen viertakts mogen rijden is het nog nieteens in ons opgekomen daar een meeting te plannen. Kartforummeetings zijn o.a. juist zo leuk omdat iedereen met elk type kart welkom is, en als daar een heleboel viertaktjes bij zitten maakt het alleen maar mooier. Citaat: en nogmaals ik ken geen forum waar ik toestemming moet hebben om iets te organiseren en ik toch al een paar jaar op diverse motor fora Ten eerste ken ik dergelijke fora wel, en ten tweede maakt het mij helemaal niets uit wat er op andere fora allemaal wel en niet mag. In dit geval dus maar goed ook, want eerlijk gezegd heb ik er zelf weinig moeite mee als jullie met een groep VT250rijders ergens af willen spreken om samen te gaan rijden. Zou zeggen heel veel plezier, maak veel foto's en post een leuk verslag Het moet echter ook niet zo zijn dat iedereen hier voor zijn eigen groepje meetings wil gaan plannen en dat zonder overleg Kartforum of Megakart meetings gaat noemen. Op die meetings was altijd iedereen welkom, en dat moet zo blijven.
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 10:26 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
@David,
In je laatste alinea geef je dus aan dat het punt inderdaad is de naam waaronder het geheel zou samenvallen (zoals ik hiervoor al schetste). En ook ik vind dat de 2-takters gewoon langs mogen komen als er een groep VT250'ers af spreekt: hoe meer zielen hoe meer vruegd en we delen dezelfde hobby: lekker karten !
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
rocket ron
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 10:29 pm |
|
Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm Berichten: 242 Woonplaats: maartensdijk
|
@david, het is iid een ophef om eigelijk niets. het moet binnen een forum wel mogelijk zijn om een eigen meeting te organiseren met mensen met gelijke karts. en als alle rotax of 100cc rijders een keer met elkaar willen rijden is dat toch prima. daar buiten heb je de vaste forum meetings waar een ieder welkom is. ook binnen het motor forum hebben we een megameeting waar alle merken types en zelfs chopperbobs mogen komen. maar er zijn ook kawa,honda yamaha meetings specifiek op merk en type. en dat niets af aan het forum of de gezelligheid hier van. maar ik houd hier over op,ik denk dat het niet de bedoeling is om de rest uit te sluiten. maar om lekker te rijden en te ouwehoeren met dezelfde soort kartrijders. nu maar stemmen op een datum
_________________ vrk swiss-auto '09
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 10:43 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Mensen Doe eens niet zo moeilijk allemaal. Er gaan een aantal VT250 gasten met elkaar rijden. BIG DEAL Hartstikke leuk toch.
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 10:56 pm |
|
|
Ik was mijn berichtje aan het tikken toen een hoop mensen reeds gepost hadden (ik heb er de tijd voor genomen)dus las het pas later. Citaat: en we willen alleen VT 250 rijders bij elkaar hebben en geen 2 takten of andere typen karts. De volgende wil alleen Rotax Maxxen, iemand anders wil alleen Wankels, weer iemand anders alleen mensen met blond haar, het sluit gewoon compleet niet aan op het idee dat er achter het Kartforum en de meetings zit. De opmerking impliceert trouwens ook dat men niet met mensen van dit forum met andere typen karts wenst samen te rijden, aangezien er op de baan sowieso dergelijke karts aanwezig zullen zijn. Samen afspreken te gaan rijden, geen enkel probleem, daar is het forum juist voor Dat je het leuk vindt om eens wat meer mensen met hetzelfde type moter tegen te komen op de baan is toch logisch, zeker als dat type nog niet ruimschoots vertegenwoordigd is op normale trainingsdagen. Zoals ik al eerder schreef, gewoon doen en maak er wat moois van!
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jun 06, 2010 11:57 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
rocket ron...
Op dit forum hoef je ook niet formeel om toestemming te vragen... maar het delen van de info met de beheerders (om wellicht daarbij te helpen) is enigszins op zijn plaats.
Wat andere fora doen, moeten zij weten, ieder z'n eigen regels/mening.
Ook ik ga er vanuit dat jullie VT250 meeting er komt en wens dat jullie heel veel plezier mogen beleven en ja... de foto's zijn hier altijd welkom.
(ik ben vanaf nu gestopt met de discussie)
thx
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: ma jun 07, 2010 9:06 am |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Wil met mijn opmerking zeker geen olie op het vuur gooien, maar misschien is het dan ook verstandig(er) om met de planning van de officiele kartforum meetings rekening te houden met de mensen die op zaterdag moeten werken ! als ik de lijst even doorkijk: •Veldhoven 30 April (vrijdag koninginnedag = werken) •Emsbüren 25 en 26 juni (wedstrijd NK in Hahn) •Berghem 22 augustus (is op zondag, maar valt samen met een wedstrijd in het NK, waar wij en meerdere van de forumleden met een VT in uitkomen) •Genk 2/3 oktober (3 oktober valt op een zondag, maar is een wedstrijddag in Emsburen) Daarom ben ik blij met het initiatief van de "VT-dag". Ik denk dan ook dat in het enthousiasme de uitspraak "alleen voor VT's" niet zo dwingend is bedoelt als zij overkomt, maar wel het gevoel omschrijft dat velen van ons hebben, "met een (snelle) viertakt ben je een buitenbeentje", en wordt er nogal eens meesmuilend over gesproken. Wat is er dan leuker om zoveel mogelijk gelijkgestemden bij elkaar te hebben om eens te laten zien dat een viertakt wel degelijk potentie heeft op een kartbaan. Het is dan ook zeker niet de bedoeling om met dit bijzondere initiatief David en Paulo voor het hoofd te stoten, nog minder is het de bedoeling om een enclave te vormen binnen op het forum. Wij willen er met onze viertakten net zo graag bijhoren en voor vol aangezien worden als de coureur met een Rotax, KF of KZ. Dus zie het niet als een 4-takt meeting, maar meer als een oproep om met zoveel mogelijk VT's op een bepaalde dag op een bepaalde baan samen te gaan rijden. En dan is iedereen met een Max, KF of KZ net zo welkom om mee te rijden, maar of je dat wil,.............?
_________________ kartloos
Laatst bijgewerkt door Lex op ma jun 07, 2010 11:11 am, in totaal 2 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma jun 07, 2010 9:56 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
@ Alex
25 en 26 juni werken is niet zo handig. Dat is het weekend van het NK in Hahn.
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: ma jun 07, 2010 11:09 am |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Klopt helemaal Guido, tiepvouwtje. Ben natuurlijk wel op Hahn, maar de essentie is duidelijk, wil graag naar een forummeeting, maar wordt erg moeilijk / onmogelijk.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma jun 07, 2010 4:57 pm |
|
|
Alex, alle meetings zijn al zo lang als ze bestaan op zondag De enige uitzondering is Emsbüren omdat we anders de tweetakts uit moeten sluiten, en dit jaar toevallig ook op Koninginnedag. Die meeting was ook op een zondag gepland, maar toen bleek ik een race over het hoofd te hebben gezien, en zijn we uitgeweken naar Koninginnedag. We houden tegenwoordig geen rekening meer met racekalenders in de zin van dat er geen meetings gepland worden als er ergens een race verreden wordt. Dat hebben we in het verleden wel geprobeerd, maar dat bleek praktisch niet haalbaar. Dat de meetings dit jaar veel samenvallen met jullie wedstrijden was me dan ook ontgaan. Uit mijn hoofd gezegd was alleen de meeting in Berghem enigsinds gemakkelijk in te plannen, dus die is wellicht nog een weekendje op te schuiven, als er voldoende VT animo is wil ik daar zeker nog een keer naar kijken. Als jij trouwens het gevoel hebt in een hoekje gestopt te worden met de snelle viertakt kan ik je gerust stellen, dat is absoluut niet het geval, je kruipt er namelijk gewoon zelf in. Als we met zijn allen aan een ronde tafel gaan zitten timmer je er een viertakthoek aan denk ik De eerste jaren reed ik zelf viertakt tijdens de meetings, dus ik weet waar ik het over heb, type moter maakt geen enkel verschil
|
|
Omhoog |
|
|
Subarumouse
|
Geplaatst: ma jun 07, 2010 7:18 pm |
|
|
Hallo VT 250's,
Stel elk type motor heeft een eigen forumdag. Hoeveel dagen moet je als kartforum dan regelen? Hoe lang denk je dat zoiets te regelen valt als er voor elk type uiteindelijk maar een paar komen?
Denk daarbij aan de zeer vele wedstrijdklasses door al die verschillende types waardoor er zeer kleine tot geen startvelden (meer) zijn in NL maar ook in D. Het lijkt wel politiek met 17 partijen in Den Haag waardoor er geen degelijke regering meer te maken valt.
Al het andere over wel of niet 2, 3, 4, 5 takt en toestemming vragen is onzin. Ik bedoel dus dat Paulo (Bask ook....) wat dat betreft gelijk heeft. Denk aan de community en wat ons verbindt.
Toevoeging: Oh, dan dit nog: Stel je gaat 10 x per seizoen rijden, ga je dan vaker om toch alle VERSCHILLENDE dagen te rijden? Je versnippert dus de algemene forumdagen....
Benno
Laatst bijgewerkt door Subarumouse op ma jun 07, 2010 7:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|