vroeger zette ik in m'n icc ook niet meer dan 3 sproeiers per jaar 1 voor koud een voor normaal en een voor warm weer meer deed ik er niet aan maar nu ik wat meer met de buizen enzo aan het rommelen ben kun je er toch wel wat meer uithalen voornamelijk in het oppakken van de motor na bochten ik denk dat het bij de max niet anders is
50 uur draaien is wel een beetje dubbel hij zal het mischien wel halen maar de trekkracht onderin is dan wel een heel stuk minder denk ik
een beetje wedstrijd rijder zet niet voor niks voor de wedstrijd een verse zuiger
ik denk om op de vraag terug te komen dat het bij 2 takt een beetje allemaal het zelfde is
het is of sproeiers zetten of schroefjes draaien met de nodige voor en tegens
ketting wielen versleutelen moeten we allemaal op de dd2 na daar moet je tandwielen versleutelen
ketting spannen en smeren moeten we ook allemaal op de dd2 na
voor de rest is het periodiek onderhoud wat je thuis moet doen bij de ene moet wat meer dan bij de andere motor zelfs bij de zelfde motoren onderling zit veel verschil zo doe ik ruim 10 uur met mijn zuiger in de icc en een rijder uit de 06 klasse icc 2 uurtjes