300 a 400 is al redelijk ruim genomen, want setje nieuwe banden enz tel je er niet bij op want heb je met elke kart die kosten maar gewoon compleet poeder coaten alles netjes maken bijv alle alu of rvs delen opknappen kan met de hand zelf.. Maar wil nog een ander stoeltje en stuur met een alfano tellertje...
en natuurlijk zal nog wel wat bij komen zoals je zegt wat je dan tegen komt met opknappen, maar frame poeder coaten @ 125 euro, stoeltje @ 75 euro, Stuur met teller gezien voor @ 175 euro. Zit ik tegen 0p +/- 375 euro en de achter as knap laten glimmen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
enz en zoals andere rvs enz delen kan makkelijk met enige handelingen op geknapt worden indien nodig...
Alleen is dit waard, het gaat hiet niet om een sleutel project maar gewoon leuke hobby karten, blok is nog vrij recent gereviseerd heeft nog geen 30 min erop staan. en md demper enz alles in bezit heb hem al namelijk enige tijd in bezit alleen een beetje verwaarloosd achter gelaten in de schuur en moet maar is een keer weer wat mee gebeuren en gebruikt worden waar hij voor gemaakt is
.
Er zijn best wel leuke banen waar je nog leuk kan karten met deze kart, tuurlijk lange na niet met de recente karts mee doen, maar gaat om het gevoel van karten bedoel paar jaar geleden reed iedereen met ongeveer dezelde als deze nu gedateerde kart ...
Ik hoop alleen dat het wel waard is voor deze kart en voor het gebruik want anders kan ik beter me geld bewaren voor een andere kart
M.v.g Boy
Hoor jullie meningen graag