Auteur |
Bericht |
Ron88
|
Geplaatst: vr mei 06, 2005 7:26 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Bedoelde ik......
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Jizzyt
|
Geplaatst: zo jun 12, 2005 9:06 am |
|
|
Ik wil vandaag naar Berghem gaan om wat rondjes te scheuren in mijn 125cc cross kart. Mag ik met dit inlaatfilter rijden daar? of ben ik ook genoodzaakt er een te kopen.
p.s bij ja kan ik hem ook daar kopen?
bedankt
Twan
http://img295.echo.cx/img295/8913/img00992ju.jpg
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo jun 12, 2005 10:14 am |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Nee daar mag je op Berghem niet mee rijden.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jun 12, 2005 11:57 am |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Je mag daar inderdaad niet met dat luchtfilter rijden, en als het goed is kun je daar wel een andere kopen. Heb me laten vertellen dat ze ongeveer 55 euro kosten daar.
|
|
Omhoog |
|
|
joep
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 12:10 pm |
|
Geregistreerd: zo mei 08, 2005 10:53 am Berichten: 51 Woonplaats: Schaijk
|
ik heb hetzelfde type als fart maar dan voor de 100cc
kosten: 60 euro in rosmale
_________________ Mari kart met 125cc TM cross http://www.toybota.tk
|
|
Omhoog |
|
|
PraatPaal
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 3:00 pm |
|
|
ik heb dit filter
alleen dan met de gaten aan de achterkant
die mag zeker officieel ook niet ?
|
|
Omhoog |
|
|
kege
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 3:18 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
ik heb dezelfde ik denk dat dit niet is toegelaten, kijk maar eens naar de foto drie meldingen hierboven
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
|
PraatPaal
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 3:27 pm |
|
|
is de jouwe ook van KSI , en wat moet er anders zijn dan aan het luchtfilter.. Ik vind het echt triest waarom de keuze niet vrij staat, sommige motoren hebben meer lucht als de andere nodig en dat kan je nu niet exact afstellen door je filter..
en daar bovenop komt nu ook nog eens dat iedere kartshop de prijsen van de wel geholomogeerde (oid ) luchtfilter VET omhoog kan douweomdat toch iedereen er eentje moet/wil hebbe ...
|
|
Omhoog |
|
|
kege
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 3:32 pm |
|
Geregistreerd: wo mei 04, 2005 2:50 pm Berichten: 236 Woonplaats: sint maria lierde
|
ja de mijn is ook KSI, ik laat hem zitten.
in Genk is het zogezegd ook verplicht maar ze controleren niet dus..
Ja nieuwe is dus met Stoffilter enzo inside, eigenlijk wel beter voor de motor.
natuurlijk moet je het een en ander weer anders afstellen en zelfs een andere sproeier plaatsen.
Het zou eigenlijk zijn voor de geluidsnorm of zoiets
_________________ Karten is een besmettelijke ziekte in de positieve zin
|
|
Omhoog |
|
|
PraatPaal
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 3:36 pm |
|
|
geluis is wel anders, maat van mij heeft ook een KSI op ze derbi senda omdat ie met een powerfilter gewoon echt TE veel lawaai maakte uit de carb :/
en het afstellen is voor mij het probleem niet, het is meer het prijskaartje dat hangt aan de echte goede filters want zo goed zijn ze nog nieteens
mijn filter heeft in de 2 luchtgaten een gaasje en dat is het , dat vond ik niet genoeg nu heb ik op dat gaatse schuimrubber gedaan en bij de carberateur aansluiting ook nog een sportfilter van dell ortho , nu filtert het goed genoeg en het geluis is een stuk beter als dat ik bijv. een powerfilter zou gebruiken
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 3:54 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Er zit idd een filter in maar de gaten van de inlaat zijn ook 1 mm groter geworden als bij de oude filters dus afstellen hoeft niet altijd! Tja je moet het zelf weten, in Berghem mag je er iig niet meer mee rijden.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
PraatPaal
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 4:31 pm |
|
|
mag ik waars toch niet met me zelfbouw 70cc
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 6:59 pm |
|
|
ja wel bij de kinderen!!
|
|
Omhoog |
|
|
PraatPaal
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 7:40 pm |
|
|
ik ben ook nog een kind
weet jij eigelijk hoeveel PK die kinderkartjes eruit pompe 70ccautomaat?
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma jun 13, 2005 7:48 pm |
|
|
LOL , nee ik heb echt geen idee maar er zullen er echt wel zijn op het forum die het wel weten.
|
|
Omhoog |
|
|