Auteur |
Bericht |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do apr 08, 2010 10:29 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Naja ik haal het altijd viavia dat werkt perfect
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Tom
|
Geplaatst: do apr 08, 2010 10:30 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
De kettingspray zou ik ook niet gebruiken voor een kart, maar al de rest.. Waarom niet..? Zelfs als je die kettingspray enkel voor de fiets gebruikt is het nog een koopje..
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: do apr 08, 2010 10:39 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
precies. siliconen spray of de cleaners kan eigenlijk niets mis mee zijn. kettingspray zal wel niet van hele goede kwaliteit zijn ook al is deze wel voor motorfietsen bedoeld. ik denk dat ik het eerst een heat ga proberen met de oude ketting en tandwielset die er nog opzit. blijkt er na die heat geen kettingspray meer op te zitten of een erg versleten tandwiel dan weten we dat ook weer m'n budget is ook weer niet zo klein hoor als ze dit niet hadden haalde ik het ook gewoon bij m'n werk. ik zag het alleen en dacht.. waarom +/- 7 euro uitgeven aan siliconen spray wanneer je het ook voor 1.30 kan kopen. en waarom +/- 7 euro uitgeven voor ketting cleaner wanneer je deze voor 2.50 kan halen Dit zijn gewoon leuke aanbiedingen die ze eens in de zoveel tijd hebben.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: do apr 08, 2010 10:45 pm |
|
|
Ketting cleaner? Brake cleaner bedoel je neem ik aan? Kan je nog voordeliger doen! Litertje benzine halen. 1,45
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 8:03 am |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Washandje schreef: Het lijkt me niet verstandig om zulk materiaal met LIDL spul te onderhouden. Maar als je budget alleen dat toelaat, dan moet het maar toch? Vergeet niet dat LIDL / ALDI / SCHLECKER heel veel doen aan branding, dwz dat jouw spuitbus LIDL kettingspray gewoon uit de voorraad van bijvoorbeeld Shell komt, maar i.v.m. concurrentie van het eigen product, en herkenbaarheid en klantenbinding voor het eigen merk van de aanbieder vaak een ander labeltje geplakt wordt.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
-Shifter-
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:18 am |
|
Geregistreerd: di maart 13, 2007 9:24 pm Berichten: 221 Woonplaats: Maastricht Rijd in: 125cc ICC
|
Alex, Denk echt niet dat dat zo is. alsof een supermarktketen andere merken erop gaat plakke
_________________ Lifegoesonnn.hyves.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:21 am |
|
|
Haha juist supermarkt ketens doen dat
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
-Shifter-
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:23 am |
|
Geregistreerd: di maart 13, 2007 9:24 pm Berichten: 221 Woonplaats: Maastricht Rijd in: 125cc ICC
|
Hmmm. Dus als ik het goed begrijp. als het waar is wat jullie zeggen. kan je dus MERK smeermiddelen bij een supermarktketen kopen tegen een heel goedkope prijs.
(dat is in feite wat jullie beweren)
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:28 am |
|
|
Inderdaad
Even een voorbeeld Ik heb 2 jaar geleden vakantiewerk gedaan in een fabriek waar verschillende soorten vis (haring tonijn) werden bewerkt en ingeblikt. In die fabriek waren meerdere lopende banden. Op band 1 ging de vis voor de C1000 op band 2 voor Super de Boer op band 3 voor de LIDL En deze vis was exact hetzelfde bewerkt en kwam van hetzelfde schip het verschil zat enkel in de etiketten en de prijs.
Later heb ik het een geprobeert ik heb een blik uit onze fabriek gehaald bij de Albert Heijn en 1 bij de Aldi het prijsverschil was bijna 2 euro maar de kwaliteit en smaak waren exact hetzelfde
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:28 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Inderdaad, bijna alle supermarkten leveren onder eigen label. Dit betekent natuurlijk niet dat men zelf de stickers veranderd; dit doet bijv. Shell voor de Aldi.
Ook in kartland gebeurt dit; bijv. een Zanardi is een CRG met ander label !
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:30 am |
|
|
Precies net zoals een Hamilton( ) kart een CRG is en een Alonso kart eigenlijk een Tonykart is
|
|
Omhoog |
|
|
-Shifter-
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:31 am |
|
|
aha, ja nu begrijp ik het wel. maar ik dacht dat jullie bedoelden dat je bijvoorbeeld WD40... de echte wd40. die normaal vrij duur is. tegen een heel goedkope prijs kon krijgen bij een supermarkt.
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:33 am |
|
|
Bij de Action is WD40 3 keer goedkoper dan bij de Halfords
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:33 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Precies net zoals een Hamilton( ) Niet beginnen hé
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 9:36 am |
|
|
Sorry ik kan het niet laten
|
|
Omhoog |
|
|