Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2005 6:58 pm 

Wederom veel pech voor de kartforum rijders helaas.
Wel mooie verslagen :LL
@Mara, bleef je koppeling wel goed vastzitten dit keer?
@Mats, mooie fotoos, die helm doet wonderen :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2005 9:10 pm 

R-Max11,

Jammer joh, het ging zo goed in de training en kwalificatie en dan krijg
je die stomme aanrijdingen..... hoe goed je ook bent, maar als je eenmaal
midden in zo'n aanrijding zit dat verlies je tich heel veel plaatsen...

Jammer, maar ja er komt weer een volgende race aan en dan wel op jou
thuiscircuit, dus daar ga je het even laten zien hoe het moet toch ??

Wel een hele snelle tijd 52,07 en dan 11e in de kwalificatie ??? dacht dat
het record van Rotax Max in A'dam op 53,17 stond ??

Echt goed dus....

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 3:20 pm 

vrijdag's reden de senioren rondjes van 50 sec.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 3:42 pm 

Jammer van de pech,

Als ik die verhalen van rotaxmax11 zo hoor wordt er niet bepaald netjes gereden. Als zo'n rijder je een duw beuk geeft, krijgt ie dan ook een officiele waarschuwing? Want bij de 4-takt Kartclub Twente hebben we dit seizoen erg goede wedstrijdleiders. Zij leiden ook NK races, en ik moet zeggen dat ze zeer allert zijn, en direct waarschuwingen geven aan mensen die te wild rijden, en als iemand twee keer iets flikt, direct zwarte vlag. Het lijkt erop dat dat bij jou nit gebeurde rotaxmax11?

Groeten!
Maarten Jansen

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 3:44 pm 
Tikjes geven is geoorloofd. Meestal ziet de coureur het ook anders in als de wedstrijdleiding. Houd daar rekening mee.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 3:48 pm 

Begrijp me niet verkeerd,

Tikjes zijn zeker geoorloofd. Echter, als er zodanige tikken worden uitgedeeld dat de getroffen rijder helemaal naast baan beland, of in ieder geval zo wijd moet gaan dat de dader kan inhalen, behoort er een officiele waarschuwing gegeven te worden. Dergelijke regels worden bij de 4-takt Kartclub Twente netjes nageleefd door de wedtrijdleiding. Als ik op een recht stuk wat bumper bij een voorganger, of er erg dicht op rij, is er niks aan de hand, geef ik hem echter in een bocht een tik, waardoor hij eraf vliegt/wijd gaat, en ik hem kan inhalen, krijg ik een officiele waarschuwing. En die regels zijn bij een Nk of chrono race niet anders. En dat de wedstrijdleiders een keer iets niet zien oke, maar bij rotaxmax11 lijkt het erop dat de wedstrijdleiders consequent niks zien. Hoe zit dat?

Groeten!
Maarten Jansen

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 3:58 pm 

Paulo27 schreef:
R-Max11,

Jammer joh, het ging zo goed in de training en kwalificatie en dan krijg
je die stomme aanrijdingen..... hoe goed je ook bent, maar als je eenmaal
midden in zo'n aanrijding zit dat verlies je tich heel veel plaatsen...

Jammer, maar ja er komt weer een volgende race aan en dan wel op jou
thuiscircuit, dus daar ga je het even laten zien hoe het moet toch ??

Wel een hele snelle tijd 52,07 en dan 11e in de kwalificatie ??? dacht dat
het record van Rotax Max in A'dam op 53,17 stond ??

Echt goed dus....

hoow.. wacht even :P niet 52.07 maar 52.70 he :P
de pole tijd lag bij 51.8 ofzo.. dat was pieter scheefhals.. jezus die gast zou bij de senioren zelfs in de top 10 rijden met die tijd en dan nog te bedenken dat wij met die MOJOs rijden en de senioren met de VEGAs.

@ David: Mijn koppeling bleef nu wel vastzitten ja:P ik denk toch echt dat het aan de kromme achteras lag, en dat de koppeling daardoor allemaal trillingen kreeg. Al voelde ik daar zelf weinig van :roll:
Ik had vrijdags wel last van trillingen (op een gegeven moment zelfs zo erg dat ik mijn stuur amper vast kon houden) en opeens begon mijn stoel aan de kant van de motor vet heet te worden. nou.. bleek dus dat de .... tsja...????(in het duits heet het 'ausgleichswelle') kapot was. Maar ff maken en toen kon ik weer verder :P

@ M. Jansen: Ja.. er worden idd wel officiele waarschuwingen gegeven, en er zijn er volgens mij ook 2 gediskwalificeerd, maar ja.. ik weet niet of ze het niet gezien hebben ofzo..? echt heel veel karts reden aggressief enzo en ik denk dat ze dan heel veel mensen een waarschuwing hadden moeten geven.. en ja.. beetje tikjes geven enzo hoort er wel bij.. maar ik denk dat het zaterdag wel erg overdreven was.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 4:20 pm 
Nee wat ik bedoel is dat een coureur eerder vind dat er iets aan de hand is dan de wedstrijdleiding. Ikzelf heb het ook, soms vind ik dat ik een tik krijg maar al zie ik het dan terug dan merk ik dat er eigenlijk niets aan de hand is. Voor de duidelijkheid ik zeg niet dat dit het geval bij R-max11 (10) is, maar het gebeurt wel eens.

Verder is het jammer dat mensen als Pieter Scheefhals niet gewoon bij de senioren rijden. Als je zo veel sneller bent als de rest vind ik dat je het bij de senioren moet proberen. Echter het is zijn keuze en het mag. En voor hem is het handig om het prijzengeld in de wacht te slepen he ;)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 4:36 pm 

@gecko,

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik bedoel echt de gevallen waarbij een touche de reden was dat iemand de baan af vliegt en ingehaald kan worden, want dat kan niet, maar we begrijpen mekaar :)

@RM11,

Jammer dat er zo ruw gereden wordt. Dat is namelijk wel een van de dingen die ik belangrijk vind voordat ik een eventuele overstap zou maken naar de rotax klasse. Want alles goed en wel, maar hoe mooi de klasse ook is, als ik elke racedag met schade aan de kant lig door toedoen van een ander is de lol er ook snel af, en dat je dat een keer es gebeurd oke, dat kan, maar vaak... ja, dan ist nie leuk meer. En ook onproffesioneel trouwens, maar goed, das weer een ander verhaal.

Wat dat betreft zijn de wedstrijden bij de 4-takt Kartclub Twente van een erg goed niveau, competitief doch zeer strak gelijd.

Groeten!
Maarten Jansen

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 5:15 pm 

Maarten vergis je niet in de grootte van het veld. De wedstrijdleiding van de NAB kan het tijdens NK's ook niet helemaal overzien en daar wordt ook een stuk ruiger en assertiever gereden dan bij de VKCT

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 5:30 pm 

Dat begrijp ik,

maar dan kan ik het helemaal verkeerd zien, maar doet de organisatie toch iets compleet fout? ik bedoel er moet een wedstrijdleiding langs de baan staan die ten aller tijde de startvelden op redelijke wijze aan kan. Als er grote velden aan de start staan, moeten er dus ook meer mensen aan de kant staan die er op toezien. simpel is dat. Want ze gaan me toch niet wijsmaken dat bij een race van de NAB dezelfde hoeveelheid mensen langs de baan staan als bij de 4-takt Kartclub twente? want het zijn toevallig dezelfde wedstrijdleiders.

Groeten!
Maarten Jansen

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 5:42 pm 

Maarten, voor een goede beeldvorming raad ik je aan om toch eens een keertje te gaan kijken bij een ARMC race. Dat lijkt me beter dan om nu al meteen aan hand van een paar posts van anderen, die wellicht een momentopname zijn, te gaan stellen dat de ARMC een ram en beuk klasse is.
Door te gaan kijken weet je meteen uit betrouwbare bron of het wat voor je is, of dat je toch liever bij je 4-takt kartclub blijft ;)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 6:24 pm 

Dat begrijp ik,

Ik ga 12 juni naar Emmen om te kijken. En ik bombardeer de ARMC niet per definitie als beuk klasse, maar ik vond de post van RJ opmerkelijk omdat ik er vanuit ga dat door de grotere startvelden er ook meer mensen aan de kant staan. Ik kreeg namelijk niet die indruk. Maar ik zal het zelf allemaal aanschouwen.

Groeten!
Maarten Jansen

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 6:44 pm 

nou eindelijk zat alles een keer mee,

In de kwalificatie 6e, maar nummers 3 t/m 6 reden zaten binnen 1 tiende.
1e race 6e geworden, nadat ik de laatste 4 ronden zonder remmen heb gereden, terwijl ik juist naar het groepje voor me was gereden.
2e race 3e geworden met de snelste rondetijd, 2 tiende sneller dan de rest.
3e race 4e geworden, maar in het begin te veel aan het vechten geweest zodat de 1e 3 weg waren gereden.
Al met al 4e algemeen, zeer tevreden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2005 6:56 pm 

Heren / Dame,

Proficiat allemaal met het behaalde resultaat.....

Suc6

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende