Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 1:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am
Berichten: 625
Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
KWM kart Racing team kijkt zeer tevreden terug op de team kick-off van het jaar 2010.

Afgelopen weken zijn er veel voorbereidingen geweest om het seizoen 2010 goed te laten beginnen. Begin dit jaar is het KWM Racing Team officieel een Stichting geworden, is de werkplaats ingericht, vele onderdelen en materialen op de plank gelegt, aangeschaft en/of in gebruik genomen. Met veel enthousiasme werd alles op de rit gezet om afgelopen zaterdag en zondag 6/7 februari, op het kartcircuit de Landsard te Veldhoven, onze rijders te mogen verwelkomen.

Dat de rijders (en aanhang) er ook volop zin hadden bleek wel uit de enorme positieve sfeer die er in het tentenpark van meer dan 75 m2 hing. De nieuwe RK1 motoren waren gemonteerd, dus het inrijden kon beginnen. Het KWM kart Racing team heeft dit jaar maar liefst 11 RK1 rijders in haar team. Klik op deze link voor een overzicht van onze rijders. De RK1 rijders moesten zich houden aan een strikt programma om de motoren op een goede manier in te rijden, olie eruit laten zuigen en weer de baan op. Aan het einde van het weekend konden de rijders gelukkig meer hun nieuwe motor uitproberen, en zeker niet zonder resultaat.

Afbeelding

"Een fijne en snelle motor heb ik gekregen; Ik kan niet wachten op dit seizoen te gaan rijden met mijn nieuwe motor in het NK 4takt Sprint en de GP4 kampioenschappen. Het beloofd een mooi jaar te worden", aldus rijder Nick Meijer. Hij bewijs afgelopen weekend goed de snelheid te hebben voor een succesvol seizoen...

Ook rijder Matthijs Vandewalle was erg te spreken over de nieuwe aanwinst. "Ik heb vandaag voor het eerst mijn nieuwe kart (EKS 2010) met mijn nieuwe motor, goed kunnen testen. Heerlijk gewoon, alles werkt en gaat zoals ik het wil. Het team heeft gezorgt om mijn kart goed voor te bereiden", aldus een zeer tevreden Matthijs.

Arthur Vogels, onze nieuwe individuele begeleider, was ook zeer tevreden over het verloop van het afgelopen weekend. "Ik ben veel aan de slag geweest met RK1-rijder Damien Klootwijk. Het ging allemaal goed en heb er zin in om er een fantastisch seizoen van te maken."

Onze vier cadetrijders hebben zich ook prima vermaakt afgelopen twee dagen. Het was weer even wachten vanwege de vele sneeuwval tot we weer konden rijden, maar afgelopen weekend was het weer fijn om op de baan te zijn. "Ik ben zo blij dat ik met onze zoon Nicky Habraken, ons heb aangesloten bij het KWM Racing Team, het is een goede keuze geweest, bedankt!", aldus tevreden vader Ferry Habraken.

We kijken uit naar onze volgende teamtrainingen, ter voorbereiding op het NK 4takt Sprint op het kartcircuit van Berghem op 6&7 maart aanstaande. "Met vijftien rijders, en we zijn nog steeds groeiende, hebben we er zin in! Het beloofd een spetterend jaar te worden. Met de komst van de nieuwe tenten, vele faciliteiten en mogelijkheden, hebben we gezorgd om goed van start te kunnen gaan. Dat resulteerde in tevreden rijders (en aanhang) en daar doen we het natuurlijk voor"; zo sprak tevreden teamvertegenwoordiger Will Huizer, terugkijkend op een goed verlopen Kick-Off van raceseizoen 2010.

"Op naar de volgende teamtraining op 6&7 maart op het kombikart circuit in Berghem. We hebben dit weekend laten zien wat onze mogelijkheden zijn en met hier en daar nog wat verbeterpunten, beloofd dit helemaal goed te komen. Will en ik hebben uiteraard met veel goede hulp van onze teamsponsoren kunnen zorgen voor een goede start en dat is een erg fijn en geruststellend gevoel", aldus Mathieu van Renssen van het KWM team.

Afbeelding

_________________
Uithof KWM kart Racing Team < = link
UIthof KWM Kartschool < = link

Indoor Game & Kartcentrum De Uithof

RK1 Dealer en Servicepoint
EKS Dealer en Servicepoint
NK & GK4 viertakt Servicepoint


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 5:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm
Berichten: 1271
Woonplaats: Herk-de-Stad, België
Mooi zo, Plukkie!
Keep goin'

_________________
Tom's kartblogOnlineOlie.be

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 6:27 pm 

Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm
Berichten: 3158
Woonplaats: Hasselt
Erg knap inderdaad. Blijven verder doen zou ik zeggen !

_________________
Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 9:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am
Berichten: 625
Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
Thnx =D)

_________________
Uithof KWM kart Racing Team < = link
UIthof KWM Kartschool < = link

Indoor Game & Kartcentrum De Uithof

RK1 Dealer en Servicepoint
EKS Dealer en Servicepoint
NK & GK4 viertakt Servicepoint


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di feb 09, 2010 10:16 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
heel netjes die nieuwe tent en het aantal rijders! dikke duim!

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 10, 2010 7:47 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Veel succes met het team komend seizoen =D)

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do feb 11, 2010 9:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
Job is toch ook betrokken bij jullie team
Voert hij nog wel eens wat uit ? :lol:

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 12, 2010 3:10 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am
Berichten: 625
Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
Job is niet betrokken bij ons team. Heb Job al twee maanden niet gezien/gesproken. Voorheen reed KWM onder de vlag van Attractiecentrum Zoetermeer, alleen is KWM racing een opzich zelf staande stichting geworden, waar al onze activiteiten zijn ondergebracht. Derhalve hebben wij ook geen verbintenis meer met de kartbaan in Zoetermeer....

Ps. Toen we dat wel waren voerde Job idd niet veel uit [-X :lol: :lol: ...

_________________
Uithof KWM kart Racing Team < = link
UIthof KWM Kartschool < = link

Indoor Game & Kartcentrum De Uithof

RK1 Dealer en Servicepoint
EKS Dealer en Servicepoint
NK & GK4 viertakt Servicepoint


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 12, 2010 3:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
Whaha net als in de Kings dus
Daarom is hij ook een keer uitgeroepen tot meest luie rijder van het veld :lol:

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David