Auteur |
Bericht |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo dec 27, 2009 3:10 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Het is maar goed dat hij in Lemans en Engeland wel georganiseerd wordt psyco schreef: en hopen dat we de lijn van de testwedstrijd in Veldhoven kunnen doorzetten Zorg wel dat jullie hem dan niet weer vlak voor het einde in de banden stapels parkeren
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: zo dec 27, 2009 3:41 pm |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Citaat: vind het ook erg jammer dat de 24h uit nederland weg is. Tja, wellicht niet enkel de baan, maar mss ook het animo.... Je weet maar nooit, mss komt het ooit nog eens terug... Mark my words!
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo dec 27, 2009 5:07 pm |
|
|
@Psyco
Gaan jullie ook nog naar Engeland dit jaar voor het EK Vorig jaar waren we er met 11 Nederlandse teams en ik moet zeggen dat is echt gaaf het is een 10 uurs race op zaterdag
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
psyco
|
Geplaatst: zo dec 27, 2009 10:45 pm |
|
|
Citaat: Gaan jullie ook nog naar Engeland dit jaar voor het EK Vorig jaar waren we er met 11 Nederlandse teams en ik moet zeggen dat is echt gaaf het is een 10 uurs race op zaterdag Het ligt wel in de lijn van de bedoelingen...Maar is van een aantal zaken afhankelijk. Zoals onze gezinnen, sponsors en dergelijke. Maar we gaan ons best ervoor doen. Grts joop.
_________________ First they ignore you, then they laugh at you, then the fight you, then you win. !! (M Ghandi)
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: ma dec 28, 2009 11:38 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Ben van plan om in 2010 aantal wedstrijden te rijden met de Honda 390 Als het lukt al in Januari een wedstrijd op Oldenzaal. Moet alleen ff kijken of ik me magische sokken nog kan vinden
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di dec 29, 2009 4:55 pm |
|
|
En je geluks onderbroek
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: di dec 29, 2009 10:02 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
@Pro-kart monster Was ik bijna vergeten Maar goed dat jij niet mee doet in de 390, inhalen bij jou is gewoon uhmmmm onmogelijk hahahah Nog steeds het best verdedigend gereden wat ik ooit heb gezien
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo dec 30, 2009 10:00 am |
|
|
Haha ja totdat jij mij er in de 1 na laatste ronde afduwde geen probleem dan geef ik een duw terug en kom ik er weer voor het was wel een mooie wedstrijd hoor toen
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: wo dec 30, 2009 11:15 am |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
VT250
Kartingevents en/of GP4 afhankelijk van de beste organisatie.
Kartingevents heeft in iedergeval een enorme stap in de juiste richting gezet door te kwalificeren en twee lange manches van een kwartier!
|
|
Omhoog |
|
|
Denn
|
Geplaatst: za feb 27, 2010 12:14 am |
|
Geregistreerd: zo dec 20, 2009 9:19 am Berichten: 21 Woonplaats: Hilversum
|
Wij rijden in de Kings of Karting voor het eerst dit jaar. Met een RK1 blok dus op het frame na zijn er veel nieuwe ontwikkelingen dit jaar voor ons! We hebben (ondanks dat het seizoen nog niet is begonnen) nu al goede ervaringen met collega-teams in de Kings, nice! Citaat: Daarnaast willen we het EK in Engeland rijden en als het budget het toelaat ook de 24 uren van Le mans Is de 24uurs een race waarbij we met de RK1 ook kunnen deelnemen??
_________________ SignMind Racing powered by Coronel www.SignMindRacing.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: za feb 27, 2010 12:32 pm |
|
|
Volgens mij niet Dat is het Engels reglement Voor de zekerheid zou je en mailtje naar kartingevents kunnen sturen
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: zo feb 28, 2010 3:55 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
Citaat: Tja, wellicht niet enkel de baan, maar mss ook het animo.... Je weet maar nooit, mss komt het ooit nog eens terug... Mark my words! misschien nu wel weer als de RK1 klasse een succes wordt.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|