Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 6:33 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Goh zo maak je nogeens wat mee
Best leuk om meneer Verstappen eens in het wild tegen te komen natuurlijk.
Mijn dagje trainen viel nogal tegen, ik was na 5 rondjes Berghem al klaar
Er waren twee boutjes van mijn koppeling losgetrild (die ik de dag ervoor nogwel "vast" gezet had met Loctite) en die hebben mijn verse derde krukaslager om zeep geholpen.
|
|
Omhoog |
|
|
JesseJan
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 6:38 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 11, 2005 7:38 pm Berichten: 268 Woonplaats: Oud Turnhout
|
mmm shit happens david
_________________ ERPO Racing Karts
JJD - Racing
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 6:48 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
mats schreef: dus ik ga naar uitgeest met m`n stiefbroertje trainen,
was 1 prokart, en die was al snel weg, dus hele dag van 10 tot 6 op een lege baan, was wel mooi voor mn stiefbroertje, beetje kunnen trainen met pionnetjes op de baan,
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 6:54 pm |
|
|
Das inderdaad leuk, lekker rustig. Wel vreemd bij dit mooie weer. Op Berghem was het behoorlijk druk.
Wel nog paar leuke karts gespot:
-Kart van MDR226
-Wankelmotor (megagaaf ding)
-Bilands (stuk of 3)
-TKM
-Honda 390, verre van standaard zo te zien
En dan nog een hele berg ICC's en een zootje Maxxen. Geen promo's en bijna geen 100cc-tjes.
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 7:03 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
vandaag ben ik in eefde wezen kijken
d'r reden veel mensen van karting leeuwarden met de nieuwe RK1 motor
opzich een leuk motortje, alleen ik weet niet wat je ermee kan verwachten
op eefde zijn ze ongeveer evensnel als de B&S WF/honda 390(standaard)
dus ben benieuwd hoe de levensduur van dat blokkie is en of daar ook races mee gereden gaan worden
lijkt me wel trikky om dan te kiezen tussen een 390 of een RK1
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 8:02 pm |
|
|
Ben vandaag weer weze trainen, dit keer in venray. Had het idee dat het heel goed ging. Ik reed ronde tijden in begin 52 sec. Snelste ronde was 51.95. De pa van mara was er ook, die heeft nog met wat dingen geholpen. Heb deze dag ook 3 tand wielen versleten en 1 ketting.
Wat voor ronde tijden rijden jullie in venray?
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 8:08 pm |
|
|
Hee Igot, heb je berichtje even naar dit topic verplaatst.
Ik heb geen exacte tijden meer van Venray, maar meen me te kunnen herinneren dat het ergens in de 50 seconden was. Dit was alleen wel op de oude baan, geen idee of dat sneller of langzamer geworden is.
3 tandwielen versleten? Je moet die dingen wel uitlijnen he
Of heb je je eigen endurance race gehouden?
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 8:10 pm |
|
|
David, het ging als volgt. Ketting liep eraf...dus trok tanden scheef. Nieuw tandwiel gekocht, ketting niets meer waard...zagen we later toen het volgende tandwiel kapot was....toen maar weer nieuw tandwiel + voor nieuwe en ketting.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 9:02 pm |
|
|
Hmm das balen, maar goed weet je dat weer voor de volgende keer. Als je verder geen problemen had, en leuke rondjes gereden hebt was het toch nog een beetje een geslaagde dag toch?
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 9:54 pm |
|
|
Was zeker een geslaagde dag, was zeer tevreden over mijn ronde tijden. Wat afstellen deed wonderen. Maar ben benieuwd wat andere voor ronde tijden rijden in venray
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: zo apr 17, 2005 10:17 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik was vandaag ook op de landsard ook ik kon joske nie bij houden maar ik heb nog wel een bocht van hem afgeken die lukt me nou stukken beter ook was der nog een film ploeg van omroepbrabant die hebben daar gefilmt zal een in de gatenhouden wanneer dat uit gezonden word en of het dan ook op inet komt
@sendatje welke rijder was jij
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 10:51 am |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
Citaat: vandaag ben ik in eefde wezen kijken
d'r reden veel mensen van karting leeuwarden met de nieuwe RK1 motor
opzich een leuk motortje, alleen ik weet niet wat je ermee kan verwachten
op eefde zijn ze ongeveer evensnel als de B&S WF/honda 390(standaard)
dus ben benieuwd hoe de levensduur van dat blokkie is en of daar ook races mee gereden gaan worden
lijkt me wel trikky om dan te kiezen tussen een 390 of een RK1
Ik was er zondag dus ook even rijden. Zeer druk, maar voor een x maakt dat niet uit. Ik vond de snelheid van de RK 1 nog wel meevallen. Misschien dat het te maken had met de onbekendheid van de rijders op eefde. Telkens als ik achter ze zat lieten ze me er pardoes voorbij.
Groeten Roeland
|
|
Omhoog |
|
|
M.Jansen
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 11:13 am |
|
Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm Berichten: 297 Woonplaats: Almelo
|
jvd,
De RK1 motor kan bij de KNAF rijden in de klasse 4-takt nationaal. Daarnaast kan de RK1, en trouwens elke andere "world formula" zoals de piaggio, JVC honda, yamaha enz. buiten medediging meeracen in de klasse B&S world formula bij de 4-takt Kartclub Twente. Buiten mededinging, omdat de klasse in principe voor de briggs motor bedoeld is. Je kan het dan niet maken richting mensen die speciaal zo'n briggs voor die klasse hebben gekocht, dat ze dan eventueel om de oren gereden worden door een mischien wel veel snellere WF motor. Echter, bij voldoende animo zal de 4-takt Kartclub Twente besluiten om alle WF motoren danwel volledig toe te staan in de WF klasse, als de verschillen in de motoren te verwaarlozen zijn, dan wel een aparte klasse er voor starten.
En de keuze tussen een RK1 en een 390 is nu nog niet moeilijk, voor de 390 zijn veel meer en grotere competities. Dat kan wellicht verranderen in de toekomst hoor, maar momenteel nog niet.
Groeten!
Maarten Jansen
_________________ BRM-Rotax-Max NAB
|
|
Omhoog |
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 3:05 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am Berichten: 897 Woonplaats: Wijchen
|
igot schreef: Ben vandaag weer weze trainen, dit keer in venray. Had het idee dat het heel goed ging. Ik reed ronde tijden in begin 52 sec. Snelste ronde was 51.95. De pa van mara was er ook, die heeft nog met wat dingen geholpen. Heb deze dag ook 3 tand wielen versleten en 1 ketting.
Wat voor ronde tijden rijden jullie in venray?
dat was mijn pa niet hoor
was denk ik gerd braam
maar een 51.9 is denk ik best goed! wat voor banden reed je?
Ik reed er trouwens een week geleden iets van 51 laag ofzo...
|
|
igot
|
Geplaatst: ma apr 18, 2005 4:28 pm |
|
|
Rotaxmax, ja dat was gerd braam. Dacht even dat het je pa was. We hadden afgesproken om over 2 weken naar berghem te gaan, dan zou ik bellen. Als het goed is was jij er dan ook...konden we samen trainen zei hij...
Ik reed met vega sl 7
Was overigens de 5de keer dat ik karten, en 2de keer in venray. Eerste keer op droge baan.
|
|
Omhoog |
|
|