Auteur |
Bericht |
Philipper
|
Geplaatst: ma dec 14, 2009 3:37 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Citaat: Betaalbare endurance races Ik denk ook dat de KOK iets goed koper is als de BEKC Van waar ben je Erik ? Als je van België bent en je moet de Nederlandse circuits aandoen dan kan het zijn dat je eventjes onderweg bent en andersom ook natuurlijk.
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma dec 14, 2009 4:04 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Nou eigenlijk zijn er maar 2 races in Nederland volgend jaar Veldhoven en Berghem De rest voor in België en Duitsland gereden en nog een niet voor de KOK mee tellende race in Engeland
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: ma dec 14, 2009 4:13 pm |
|
|
Citaat: De rest voor in België en Duitsland gereden en nog een niet voor de KOK mee tellende race in Engeland
Dan heb je best een aardige wedstrijd kalender
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma dec 14, 2009 7:28 pm |
|
|
ja het is zeker een leuke kalender 3 gewone evenementen en 2 weekenden dus een race op zaterdag en op zondag Tja en zo'n race in Engeland is altijd leuk
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Matthijs
|
Geplaatst: di dec 15, 2009 9:31 am |
|
Geregistreerd: vr mei 09, 2008 12:04 pm Berichten: 411 Woonplaats: Amersfoort
|
Ik vind circuits als Spa, Hahn en Emsbüren echt leuk om te rijden, dus mij hoor je niet klagen. Toch is het jammer dat het niet mogelijk is een Nederlands kampioenschap in Nederland te rijden. In 2010 hadden misschien ook Emmen, Venray en zelfs Vledderveen gereden kunnen worden. Wellicht waren de kalenders van die circuits al vol.
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di dec 15, 2009 10:03 am |
|
|
Nee ik had begrepen dat Emmen problemen heeft met zijn licentie van de KNAF vanwege dat ongeval waar bij een rijder gewond is geraakt Waarom Venray er niet op staat snap ik ook niet want hij staat wel op de sprint kalender.
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: di dec 15, 2009 10:39 am |
|
|
Hallo, Ik zag dat Spa Francorchamps ook op de kalender staat. Is het nieuwe circuit dan al klaar ? Ik had begrepen dat ze in November begonnen met de afbraak werken van het oude circuit en dat er een volledig nieuwe kantine en een volledig nieuw circuit gebouwd ging worden zodat ze ook internationale competities konden ontvangen. Weten jullie hier iets meer van aangezien Spa dus op de kalender staat.
|
|
Omhoog |
|
|
freeline88
|
Geplaatst: ma dec 21, 2009 4:19 pm |
|
|
Op vledderveen organiseren ze soms van die wedstrijd dagen. 30 euro, alleen moet je dan wel lid zijn van de kart culb
_________________ birel da sempre leader del mondo
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo dec 23, 2009 7:24 pm |
|
|
Maar ik betwijfel of dat ook prokart wedstrijden zijn
|
|
Omhoog |
|
|
freeline88
|
Geplaatst: do dec 24, 2009 6:58 pm |
|
|
Daar kan je gewoon een club race rijden, geen hele dag aleen maar 4 takt, maar junioren, senioren, 4 takt, schakel enz. Is super leuk om te doen!
_________________ birel da sempre leader del mondo
|
|
Omhoog |
|
|