Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma nov 23, 2009 10:51 pm 

Geregistreerd: di mei 19, 2009 6:52 pm
Berichten: 61
Helemaal mee eens een geweldige dag, een hele prettige sfeer en dat belooft veel voor de toelomst. Een serie wedstrijden staat er aan te komen waarbij plezier en betaalbaarheid voorop staat zonder dat commercie een grote rol speelt. Ik hoop dat het allemaal van succesvol zal zijn. Groeten Rob & Naomi


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 24, 2009 12:17 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
een mooi stukje om te lezen! aan de opkomst te zien moeten het gewoon goed gevulde velden worden!

Casper Reinders., de Huub Vermeulen van de Kartsport!? :mrgreen:

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 24, 2009 12:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 23, 2009 10:45 am
Berichten: 296
kunnen wij ook gewoon ergens de foto's van racexpress bekijken?

_________________
Gillard Charlotte / MRC XTR X1 KF3
www.veldhuisenracing.tk

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 24, 2009 12:59 pm 

Geregistreerd: di sep 08, 2009 1:40 pm
Berichten: 23
Woonplaats: Hengelo (ov)
Topic voor alle gemaakte foto's zou leuk zijn.

Ben benieuwd of ik er nog op sta. ( 390 intrepid silverstone 2006, zwart pak met witte bovenzijde en mat zwarte helm)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 25, 2009 6:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 02, 2008 6:28 pm
Berichten: 33
perfecte dag op landsard,
leuk georganiseerd door enthousiaste mensen
wij waren voor de GP4 RVF Honda Cadet, alleen jammer dat we daar een nieuwe motor voor moeten aanschaffen, iets wat we nog in overweging nemen of we dat wel zullen doen
het concept van RVF Honda Cadet is goed daar sta ik achter, tja we hebben alleen net motoren aangeschaft voor de NK cadet klasse
ik zou graag willen weten hoeveel rijders er aan deze klasse (RVF Honda Cadet) mee zouden willen gaan doen.

groet Martin

_________________
www.timracing.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 25, 2009 10:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
misschien is het mogelijk om te ruilen met/zonder bijbetaling met de leverancier? misschien dat ze jouw blokken wel kunnen gebruiken om ze volgens de GP4 reglementen klaar te maken.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 26, 2009 12:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am
Berichten: 625
Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
Citaat:
misschien is het mogelijk om te ruilen met/zonder bijbetaling met de leverancier? misschien dat ze jouw blokken wel kunnen gebruiken om ze volgens de GP4 reglementen klaar te maken.


Die mogelijkheid bestaat wel, echter met bijbetaling, er zijn nl. best veel 'aanpassingen'. Die kosten die je maakt is natuurlijk altijd een afweging t.o de kosten voor de aanschaf van een RVF-Cadet....

_________________
Uithof KWM kart Racing Team < = link
UIthof KWM Kartschool < = link

Indoor Game & Kartcentrum De Uithof

RK1 Dealer en Servicepoint
EKS Dealer en Servicepoint
NK & GK4 viertakt Servicepoint


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 26, 2009 6:05 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 02, 2008 6:28 pm
Berichten: 33
hallo allemaal

getunde blokken kan niet meer naar standaard terug gebracht worden, maargoed dat is ook niet erg
maar ik wilde hier niet een discussie los maken over de motoren, dat is niet de bedoeling [-X

wilde alleen weten of er veel belangstelling is voor de RVF cadet klasse, en hoeveel er aan mee gaan doen

groet Martin

_________________
www.timracing.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 26, 2009 11:16 pm 

Geregistreerd: di mei 19, 2009 6:52 pm
Berichten: 61
Wat is eigenlijk de reden dat voor de Cadet Klasse nwe Honda motoren moeten worden aangeschaft. Waarom kan men niet met bestaande motoren racen, een v.d. uitgangspunten van GP4 is immers de kosten laag te houden? Rob


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2009 6:43 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
RVF heeft al een aantal jaar de RVF honda cadet op de markt
waarmee in belgie word gereden
dit zijn verzegelde motoren
dus eigelijk motoren waar je niks mee mag doen

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2009 9:46 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 14, 2009 10:55 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Zutphen
Ja dat snap ik.......maar wat kun je verder rijden in NL met deze blokken..???? niets...!!
Dus je koopt eigenlijk een blok voor 7 wedstrijden.........een beetje jammer dus........

Denk dat de organisatie hier wel een steek laat vallen, hierdoor lopen ze mijns inziens een hoop rijdertjes mis.......

_________________
http://WWW.KARTENZO.NL
Birel RX32 - Swissauto SA250


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2009 11:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 14, 2009 10:55 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Zutphen
@Casper
Ik snap jullie standpunt wel, de motoren waarmee nu gereden word in het NK verschillen teveel van elkaar, dat klopt. Dat jullie zeggen dat jullie graag gelijke motoren willen in de GP4 ben ik het helemaal mee eens........Maar waar het mij om gaat is dat je met de motor zoals die geleverd wordt door RVF niet toegelaten wordt bij bijvoorbeeld clubwedstrijden of het NK. Het komt er dus op neer dat je een motor koopt voor welgeteld 7 wedstrijden in de GP4........Dat is eigenlijk wat ik jammer vind, er zijn namelijk ook mensen die niet alle races willen rijden maar een paar........en daar zijn ook mensen bij die nooit eerder een NK hebben gereden maar wel graag de overstap willen maken naar het NK of de GP4, alleen hebben deze mensen nu een motor die klaar is gemaakt volgens het reglement van het NK..........hiermee kunnen ze dus niet deelnemen aan de GP4

Verder wil ik wel even gezegd hebben dat ik het zeker een goed initiatief vind waar jullie mee bezig zijn en dat ik het standpunt van jullie wel begrijp, ik ben er namelijk ook voor dat iedereen met gelijke motoren rijd.......maar door alleen motoren toe te laten van RVF wordt het voor de mensen die ik nu beschrijf dus alsnog een duur plaatje doordat zij weer een nieuwe motor aan zouden moeten schaffen.........

_________________
http://WWW.KARTENZO.NL
Birel RX32 - Swissauto SA250


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do dec 03, 2009 12:27 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 02, 2008 6:28 pm
Berichten: 33
hallo Casper

zet de prijzen er dan eens neer ( als dit mogelijk is ) ter vergelijking van cadet honda 160 cc rijders en van GP4 RVF honda motor
geldt ook voor de Mini Briggs motoren
als we dan toch een nieuwe motor moeten aanschaffen is misschien een Mini Briggs een optie

het blijft een feit dat we met 8 a 9 mini rijdertjes naar veldhoven waren gekomen voor de GP4 klasse,
maar door de RVF motor waarschijnlijk allemaal afhaken

maargoed we wachten de oplossing af voor een definitief besluit
groet Martin

_________________
www.timracing.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do dec 03, 2009 1:09 pm 

Geregistreerd: do dec 03, 2009 12:40 pm
Berichten: 2
Met enige verbazing volg ik de discussie. Ik heb een zoontje dat dit jaar het NK Cadet Rookie heeft gereden. Hij is daar vicekampioen geworden met een motor van 4 jaar oud. Daarnaast heb ik toen hij begon met NK rijden een nieuwe motor erbij gekocht. Dit was een getunede motor met een aanschafprijs van € 750,00. Dat is mijn ogen een mooie prijs. Bedragen noemen van €2000,00 is dus niet de realiteit. Wil je de motor 100% houden moet ie 2 maal per jaar worden nagegeken a € 150,00. Rijdt je kind in de middenmoot en is ie beginner is dat onderhoud nog niet eens nodig. Ik ben zeker niet kapitaalkrachtig en ben het dus pertinent niet eens dat GP4 kostenreductie gaat brengen met betrekking tot aanschaf van de motor. Verder is een verzegelde motor geen garantie dat er niet mee "gerommeld"kan worden. Heb daar in diverse klasses voldoende voorbeelden van.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do dec 03, 2009 1:18 pm 

Geregistreerd: do dec 03, 2009 12:40 pm
Berichten: 2
Even ter info. Het Honda logo op de GP4 flyer is niet juist. Is van de motorfietsen afdeling. Even aanpassen dus.... :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David