Auteur |
Bericht |
Dennis1995
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 9:39 am |
|
Geregistreerd: do okt 01, 2009 7:41 am Berichten: 277 Woonplaats: Sittard
|
we gaan er gewoon mee rijden, dan zien we wel hoe het gaat.. maar iedereen bedankt voor de informatie
_________________ Swisscorse - Swissauto Jr.
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 1:12 pm |
|
|
Voor 2000 euro kan je niet veel ervan verwachten lijkt mij, en de chassis zien vrij gedateerd uit. Maar als het goed rijd is dat mooi meegenomen.
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 1:45 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
het wordt inderdaad reproduceert in china in opdracht van een bedrijf uit australie. ik heb er destijds veel onderzoek naar gedaan omdat ik wel belang bij die motor had. het chassis is op zich zelf aardig snel en de motor ook. ze hebben in het Australische kampioenschap regelmatig vooraan gereden. over de kwaliteit van het chassis. ik denk wanneer je wedstrijden rijdt dat het chassis het niet erg lang vol houdt. het is massaproductie uit china waar er niet zo nauwkeurig gekeken wordt als bij CRG of BIREL bijvoorbeeld. als recreatie rijder kan je er veel plezier van hebben. de motor zelf was in het begin niet een succes maar naar een aantal updates is deze ook van redelijke kwaliteit.
Je kan het het beste vergelijken met een Boormachine van bijvoorbeeld Metabo of Bosch van rond de € 250,00 en een Boormachine van de Aldi Of Lidl of een gamma/praxis huismerk voor de prijs van € 60,00. als hobbyklusser die hem zo nu en dan eens gebruikt zijn het prima machines. maar een bouwvakker heeft hem binnen de kortste keren stuk.
succes en weeg het één en ander af!
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 3:10 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Ik begreep dat de drijfstang het niet zo lang volhield en kapoet ging.
Frame tja kan ik niets overzeggen, China productie daarin tegen wel, daar is de aandacht op kwaliteit miniem. Afwerking is niet altijd te best MAAR... Australië kan miss wel kwaliteits afspraken gemaakt hebben..
Ik weet dat er een Shop in NL bezig is om/in de pijpleiding heeft, dat materiaal naar NL te halen en te testen/verkopen, alleen er was iets met stabiliteit achterin.. en het kapot lopen van de drijfstangen.
Goed lkkr vaag allemaal, ik heb er ook naar zitten spieken, maar kijk toch nog ff de kat uit de boom..
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 6:15 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Ze staan regelmatig op marktplaat nieuw aangeboden door iemand uit brabant dacht ik.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 6:15 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik doe dagelijks kwaliteitscontroles aan diverse producten uit China, als ze willen kunnen ze uitstekend spul produceren
|
|
Omhoog |
|
|
Dennis1995
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 6:28 pm |
|
|
ja we zullen zien, maar in ieder geval bedankt voor de hulp. als het niks is of juist goed rijdt enzo, laat ik wel wat weten!
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 7:03 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
die marktplaats aanbieder kan je beter niet op ingaan, hij is voor zover ik gehoord heb een snelle handelaar die deze karts vanuit spanje haalt. het probleem is dat deze een van de eerste uitvoeringen is met alle kinderziektes. OW karting is importeur. zij hebben mij ook goed geholpen met al mijn vragen destijds. neem anders ff contact met hun op
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 10:47 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ik vind de Chinees bij ons om de hoek ook erg goed... ! dus wat nou geen kwaliteit......
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Nuno
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 11:03 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
Ik weet dat er een Shop in NL bezig is om/in de pijpleiding heeft, dat materiaal naar NL te halen en te testen/verkopen wij krijgen bijna alleen maar chinees rvs binnen of uit india. al dat schrot wat een paar jaar terug daarheen is gegaan verkopen ze nu gewoon terug aan ons
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di dec 01, 2009 11:30 pm |
|
|
hahaha
ik denk ook niet dat het aan het materiaal zelf zal liggen. alleen hoe ze het verwerken. bij een italiaans top merk is er continu maatwerk en ontwikkeling terwijl er in china zo veel mogelijk in zo kort mogelijke tijd gemaakt moet worden om zo een lage prijs te kunnen hanteren.
|
|
Omhoog |
|
|
Dennis1995
|
Geplaatst: wo dec 02, 2009 8:45 am |
|
|
jaa haha. als de kart niks is, dan kijk ik wel om hem te kunnen verkopen als dat gaat, anders misschien voor sleutel-kart gebruiken en nieuwe motor enzo erop, misschien nog wat dinge verandere aan het chassis, maar dat zien we dan wel
|
|
Omhoog |
|
|
Dennis1995
|
Geplaatst: di dec 08, 2009 7:12 pm |
|
|
Update: we hebben de kart niet gekocht, hebben er toch van af gezien. bedankt voor jullie hulp
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di dec 08, 2009 10:04 pm |
|
|
graag gedaan
|
|
Omhoog |
|
|