Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 8:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 27, 2009 8:45 pm
Berichten: 11
wie heeft er info over het merk fullerton tiger?
Afbeelding


ben ook op zoek naar info over een rotax 100cc motor (technische info, motor opbouw,...)
Afbeelding


weet iemand toevallig welke carburator dit is ? afstel gegevens?
Afbeelding


uit mijn remschijf is een stukje uit heeft dit gevolgen of kan ik dit nog even zo laten?
Afbeelding


op mijn zijkap zit een klein bakje geschroeft, wie weet waarom en staat AMB opgedrukt
Afbeelding


wat is eigenlijk de min. afstand tussen de pedalen en het chassis?
Afbeelding


thx
greetz


Laatst bijgewerkt door De_Vermeulen op ma nov 23, 2009 7:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 8:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 18, 2009 12:14 pm
Berichten: 661
Dat bakje van AMG is denkik om een sensor in te steken om tijden te registreren.
Ik denk ook dat het een Tillotson carbu is.
Dat chassis ken ik niet.

Met die remschijf zou ik ook niet blijven rijden ;)

En rotax, goeie prestaties voor 100cc, wel veel onderhoud en afstelwerk nodig ;)

_________________
Gillard Daytona (2010) - Iame X30 (2010)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 8:33 pm 

Geregistreerd: di jul 15, 2008 7:37 pm
Berichten: 614
- Over dat bakje: Dat is een transponderhouder, het merk is AMB..
- Ik ook met een hapje uit m'n remschijf, alleen deze is veel kleiner als deze van jou. Ik denk dat als je hier mee gaat rijden de blokjes in het gat grijpen en hierdoor overmatig slijten tot gevolg hebben. Ik denk dat het het verstandigst is om de schijf te vervangen.
- Heb 1x een ander Fullerton chassis gezien maar hier weet ik eigenlijk niks over.

Met meer dingen kan ik je niet helpen!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 8:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
Berichten: 353
Woonplaats: bemmel
hallo welkom hier.
voor wat antwoord op je vragen mbt je frame en motor heb ik niet echt antwoorden.

over je schijf wel daar zou ik zelf niet meer mee rijden er zijn best een aantal flinken stukken uit.
mijn advies is koop hier een nieuwe voor het is toch je veiligheid.

het bakje op je bak is een houder voor een transponder deze zul je niet nodig hebben waneer je geen wedstrijden rijd.

de minimale afstand tussen het frame en pedaal is er niet echt je moet wel goed kunnen remmen dus een betje ruimte moet je wel hebben.
als je wat langer bent kun je hem wat naar achter zetten.

ik hoop dat je een betje op weg heb kunnen helpen de rest van de mensen hier kunnnen je vast verder helpen met info
mvg maurice

_________________
Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 8:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
Berichten: 353
Woonplaats: bemmel
scarto was me net voor

_________________
Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 8:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Carburateur lijkt een beetje op een Ibea, maar daarvoor zouden we plaatjes van de zijkant nodig hebben.

Fullerton heb ik alweer een hele tijd niks van gehoord, geen idee of het merk nog bestaat. Halverwege de jaren 90 waren ze nog wel vertegenwoordigd bij races.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 9:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 27, 2009 8:45 pm
Berichten: 11
thx aan allen voor al de nodige info
dus remschijf vervangen en het bakje van AMB mag er dus gewoon af
zal morgen eens kijken voor een foto van de zijkant van de carbu.
de pedalen zal ik ook naar achter mogen zetten dus want mijn benen zijn te lang
en als ik dan gewoon genoeg ruimte hou dat de rem volledig in kan is het goed?
greetz


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 05, 2009 11:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
Berichten: 353
Woonplaats: bemmel
jep zo heb ik dat ook gedaan zolang je nog een betje speling heb +/- 1cm met je remhendel als je hem vol intrapt moet het wel gaan

_________________
Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2009 9:26 am 

Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm
Berichten: 3158
Woonplaats: Hasselt
Hoi,
Remschijf inderdaad vervangen, er zijn meestal veel zeer kleine barstjes in de schijf die je niet ziet, om te verkomen dat ze helemaal kapot springt gewoon veranderen.

_________________
Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2009 10:21 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
let op bij je pedalen, dat je voeten goed aansluiten.
en dat je bij volle druk nooit je frame raakt.. ff anders geformuleerd, je pedaal moet altijd vrijheid hebben, ingedrukt en los.
Dan weet je zeker dat je je volle remvermogen(of gas) hebt.

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2009 3:11 pm 

Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm
Berichten: 578
Woonplaats: THORN
Remschijf voor een fullerton evenals lagerschalen en supports heb ik volgens mij nog liggen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 5:54 pm 

Geregistreerd: ma jan 26, 2009 11:17 pm
Berichten: 96
die lager schalen en de remschijf en de support zijn hetzelfde van de gillard toen kimi raikonen en carlo van dam er nog reden . dus die kan je vast nog wel krijgen bij PDB ook


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 9:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 27, 2009 8:45 pm
Berichten: 11
thx voor de info

op de 3de foto zie je ook dat het rode kabeltje van mijn ontsteking los hangt is dit normaal
waarom is deze?

heeft er niemand info van deze motor?

past er eigenlijk een koppeling op deze motor
vorige eigenaar zei van wel maar kon niet zeggen welke :?
greetz


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 9:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm
Berichten: 752
Woonplaats: Rijswijk
Rode kabeltje is voor de eventuele uitknop.
Die bij dit blok zinloos is want als je remt valt het blok vanzelf uit.
Alleen als je gas blijft hangen op het rechte stuk is zo'n knop wel handig.

Een koppeling maken op dit blok zal een hele klus worden.
Het zal dan goedkoper en makkelijker zijn om een blok met koppeling te kopen

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 22, 2009 9:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 27, 2009 8:45 pm
Berichten: 11
een uitknop is dan gewoon een schakelaar aan dat rode kabeltje en dan naar de massa?

greetz


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David