Auteur |
Bericht |
Robs
|
Geplaatst: do okt 08, 2009 1:37 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
@Paulo27: this kf3, maar dat terzijde.. is het niet zo dat dat een beetje oneerlijk is, ik bedoel als een kf3/2/1 in dezelfde klassen rijd als bijvoorbeeld max junior/senior of super rok? of begrijp ik het verkeerd?
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do okt 08, 2009 2:59 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Robs...
Dat weet ik niet.. ik heb vrienden die met een IAME KF2 rijden en ook met Vortex SuperRok en die laat ik toch wel achter me.... er zijn ook weer genoeg Rotax Max rijders die mij op een ronde zetten zeg maar. Het feit dat je een snellere motor hebt, geeft geen garantie dat je ook snelere ronde's rijd.
Om dan eerlijk te zijn zou ik: - de junior Max - de Sr. MAx - en de Vortex Rok bij elkaar zetten - De KF2 en 3 samen met de Vortex SuperROK.. het scheelt dan wel 5-6 pk, maar je kan dan evt. 2 winnaars aanwijzen.. KF2-3 en de Vortex rijder. Voor de R-Maxen hetzelfde laken een pak....
Dus mogelijkheden zat.....
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
DH-karting
|
Geplaatst: do okt 08, 2009 3:18 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Zou dan eerder de kf3's bij de rotaxmaxxen doen.
|
|
Robs
|
Geplaatst: do okt 08, 2009 4:43 pm |
|
|
jah samen met de max senior zou dan beter zijn, alleen ik zou wel willen weten van de organisator hoe en wat precies.. punt is dat er voor laura weinig wedstrijdjes zijn waarmee ze mee kan rijden met haar kart, en als dit weer enkel rotax is of zo iets dergelijks houd het voor ons op, alles door elkaar is dan mischien voor ons/haar ook wel tof
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: do okt 08, 2009 10:34 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
je kan ze ook allemaal doen zoals ze dat ook in de GT racerij doen. bij een kleinveld de TAG en KF klassen bij elkaar maar wel strijdend voor eigen competitie. zodra het veld te groot wordt dan gaan splitsen.
dan vang je 2 vliegen in 1 klap. je rijdt in een lekker groot veld en je strijd met gelijken.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: vr okt 09, 2009 9:32 am |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Ik zou idd ook voor een GT kampioenschap gaan, klasse's bij elkaar stoppen die ongeveer dezelfde tijden rijden. Ik zou alleen wel de schakelaars uit de automaten houden, dit i.v.m. verschil van trekkracht en snelheids pieken/dalen.
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: vr okt 09, 2009 11:01 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Ik sluit me helemaal aan bij de mening van IncineratorX2.
In het begin zullen (denk ik dan teminste) er toch geen start velden van 25man per klasse zijn
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: vr okt 09, 2009 11:38 am |
|
|
ik sluit me er ook bij aan. en denk dat we dan eventueel best een wedstrijdje zouden mee doen! ('we' als in: de vrouw ikke kijke jah!)
|
|
Omhoog |
|
|
goosse
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 7:52 pm |
|
Geregistreerd: vr feb 27, 2009 11:08 pm Berichten: 8 Woonplaats: Rotterdam
|
Laat de bandenkeuze vrij , dan kan iedereen kopen naar zn eigen budget . Heb dit jaar het DNKM gereden , daar werkt het ook zo , en dat ging perfect , leuke kompetitie , alleen jammer dat het steeds een pokke end weg is vanaf rotterdam . Alleen vindt ik dat je verschillende banen moet in betrekken , zo maak je je deelnemersveld breder ... iedereen kan dan eens dichter bij huis rijden en niet alleen maar in emmen . Je kan ook bv de recreantenwedstrijden van strijen en genk meenemen in je kampioenschap , daar worden hun ook beter van en dat valt best te regelen denk ik ,net zoals afspraken maken met saterland ...
succes .
|
|
Omhoog |
|
|
willie
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 8:09 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Ik vind dat je gewoon een lijst opstellen met een medium compound band Dat zijn er best veel en ieder kan rijden wat hij het liefst heeft en toch redelijk gelijkwaardig. Maxxis HG3 Dunlop SL6 Brigstone YKB Vega blauw Vega blauw Nordam Mojo ??? Dacht dat ik ze wel heb gehad zo allemaal medium en dus keus genoeg. Ik denk als je iemand gaat verplichten om op een bepaalde band te gaan rijden het recreanten `gevoel`een beetje vergeten wordt.
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 9:36 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
willie schreef: Ik vind dat je gewoon een lijst opstellen met een medium compound band Dat zijn er best veel en ieder kan rijden wat hij het liefst heeft en toch redelijk gelijkwaardig. Maxxis HG3 Dunlop SL6 Brigstone YKB Vega blauw Vega blauw Nordam Mojo ??? Dacht dat ik ze wel heb gehad zo allemaal medium en dus keus genoeg. Ik denk als je iemand gaat verplichten om op een bepaalde band te gaan rijden het recreanten `gevoel`een beetje vergeten wordt. Helemaal mee eens
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 10:42 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
volgens mij heeft de oprichter niet veel intresse meer, je hoort hem hier nooit meer! jammer.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
Tom
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 10:51 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
Hij vindt ons hier waarschijnlijk teveel kletsen?
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: wo okt 14, 2009 2:45 pm |
|
|
beetje jammer dan maar weer had graag een keer meegedaan en wat meer info gehad van de ts zelf afijn de kart loopt toch ook niet weg van eiges
|
|
Omhoog |
|
|
Daniel de haan
|
Geplaatst: wo okt 14, 2009 6:47 pm |
|
|
Allemaal een beetje geduld aankomende week vind er overleg plaats zodra ik meer weet bericht ik jullie allemaal. geduld is een schone zaak en we hebben tenslotte nog een paar maand voor het seizoen begint.meld je aan via racingteamfavoriet@gmail.com en zodra er nieuws is .................brengen we het direkt.
|
|
Omhoog |
|
|