Auteur |
Bericht |
joris
|
Geplaatst: zo okt 11, 2009 12:07 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
aha @marlon ik heb het ook niet over een droge baan maar over een drogere baan dus niet klets nat maar ook zeker niet droog overigens heb ik het alleen maar een paar keer zien gebueren op de nk's als test wat de uitslagen ervan zijn zul je zelf moeten proberen want dat vertellen ze over het algemeen toch niet het is lochisch dat je op een droge baan beter af bent met slicks
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: zo okt 11, 2009 8:04 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
op een opdrogende baan meestal ook wel eh, als het zo nat is als jij zegt is het meestal met een paar ronden al goed droog.. naja ben zoiezo niet zo van de regenbandjes, ook niet van het regen-rijden
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: zo okt 11, 2009 10:52 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
ik heb het 1x gepresteerd om mijn achterbanden verkeerd om te monteren tijdens natte omstandigheden, waardoor het water juist naar binnen gevoerd wordt ipv naar buiten. is geen succes kan ik je vertellen! het wat toch een k*t dag toen. heb in totaal maar 5 ronden gereden door de plotselinge regen en daardoor een motor die meer water dan benzine zoop..
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
hvb83
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 10:01 am |
|
Geregistreerd: ma jun 09, 2008 9:58 am Berichten: 209
|
Een baan hoeft echt niet binnen een paar ronden droog te zijn als het stopt met regenen. Van het weekend was het niet warm, geen zonnetje, weinig wind en een hele hoge luchtvochtigheid. Daar kon makkelijk 2 uur worden gereden zonder te regenen, terwijl er nauwelijks een droog spoor kwam, laat staan dat het sneller was om op slicks te rijden. Dus je kunt maar beter gewoon zorgen dat je regenrijden leuk gaat vinden, anders kan je beter in Italië of Spanje gaan wonen.
_________________ #4 Kings of Karting & TM cross voor de fun
www.c2n-telematchracing.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 3:22 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
was wel de bedoeling alleen nu nog de lotto of staatsloterij winnen /edit: ik hoef trouwens ook niet perse te rijden.. ding is van de vrouw dusja
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 4:28 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Regenrijden is leuk, mooi, en gaaf. Zo leer je pas echt karten!
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 4:56 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
dan ga ik wel lekker naar een indoor baan waar ze drift ringen aan de achterbanden hebben das precies hetzelfde als met slicks in de regen alleen dan maak je niet je eige materiaal aan gort
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 5:00 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Nee dat is niet zo. Daarmee gaat je achterkant glijden. Outdoorkarts hebben meer vermogen. Zet je het gas erop. Dan kan het even goed gaan maar dan kan ineens je kart wild uitbreken. Dit heb je met die indoor motoren zeker niet! Middelburg he
|
|
Omhoog |
|
|
chris
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 6:21 pm |
|
Geregistreerd: do jun 26, 2008 3:45 pm Berichten: 571
|
bij Mojo regenbanden werkt dat vaak wel achterbanden andersom zetten dus de pijlen naar achter toch meer grip...Maar bij Vega bijvoorbeeld werk dat totaal niet...
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 7:22 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: Nee dat is niet zo. Daarmee gaat je achterkant glijden. Outdoorkarts hebben meer vermogen. Zet je het gas erop. Dan kan het even goed gaan maar dan kan ineens je kart wild uitbreken. Dit heb je met die indoor motoren zeker niet! Middelburg he met drift ringen er om wel.. en dat heeft verder vrij weinig met middelburg te maken, zijn een hoop kartbanen die driftkarts hadden
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 7:56 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Ook op het rechte stuk? Denk het niet!
|
|
Omhoog |
|
|
Dennis1995
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 7:57 pm |
|
Geregistreerd: do okt 01, 2009 7:41 am Berichten: 277 Woonplaats: Sittard
|
in maasmechelen is ook een mooie indoor baan, 2 verdiepingen, met tunnel. kun je mooi rijden;)
_________________ Swisscorse - Swissauto Jr.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 8:03 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Heb woensdag deelgenomen (samen met andere) aan een 2 uurs regen race in Berghem. Had mijn regen vizier thuis laten liggen, deze fout ga ik geen 2e keer maken. Vizier dicht, zag je niets Vizier open, zag je wel iets, maar als je achter een ander zat kreeg je de volle laag. Ondanks het huurkarts waren en het regende als een gek zat het tempo er toch nog goed in.
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: ma okt 12, 2009 8:13 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: Ook op het rechte stuk? Denk het niet! ligt eraan om welke karts je die ringen doet he meestal worden ze aangepast zodat ze niet constant burnen als je gas geeft, dus ik heb toen die ringen om een gewone kart gedaan nou je kon je lol op
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|