@ bas nog bedankt voor het probleem op te lossen
We zijn vanmorgen weer in Niederkrüchten gaan rijden en de Comer loopt nu echt een flink stuk beter en blijft ook veel consistenter. Zowel mijn zoontje als ik hadden een “Big Smile”
Als je uit die lange bocht komt en dan naar boven toe rijd en waar dan de bocht naar rechts draait, had ik het idee dat die nog ietjes inhield, maar het kan ook zijn dat die tegen de grens aanzat.
Zoals ik je ook nog aan de telefoon melde was de baan vanmorgen droog, maar was die zo glad als ijs. Mijn zoontje stond bij het geringste achterstevoren, maar gaande weg werd de baan stukken beter en heeft hij 2x 40 minuten kunnen doorrijden.
Daarna was die wel moe en heeft die nog 1 x 15 en 1x 10minuten gereden.
Omdat de buienradar om c.a. 14.00 regen melde, mijn zoon flink moe was en de lucht ook behoorlijk donker begon te worden zijn we maar naar huis gekomen
Er reed verder nog 1 125 cc schakelkart en 2 100 cc karts. Ook reed er een nog een blond jongetje van de baan zelf (volgens mij de zoon ervan) die reed met een 4tact en die kon mijn zoontje alleen in de bochten weer bij komen. Ik heb een paar keer zitten te klokken en het Comertje was maar 4 sec langzamer als de fanatiekste rijder van die 2 - 100cc rijders, dat voor mijn knul die pas de 3e keer op een buitenbaan reed.