Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 7:56 pm 

Geregistreerd: wo nov 05, 2008 4:08 pm
Berichten: 211
Ja, 3 uur inrijden, het laatste uur mag je wel al tot 12.800rpm gaan.
Het is een kwestie van beheersen, maar dan heb je ook wat daarna!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 7:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Yep, eerste uur max 8.000rpm, 2e uur max 10.500rpm, 3e uur tot 12.800rpm !!

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 7:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
Dat was bijna gelijktijdig gepost....Gelukkig zijn we het eens! :lol:

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 8:04 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm
Berichten: 2173
Woonplaats: Antwerpen
Dat zou voor mij al een reden zijn om niet met zo'n blok te gaan rijden.:P

Ik wordt nu al gek als ik 10 rondjes een zuiger moet inrijden.
Dan zit ik echt serieus te denken:'Waar ben ik nou in godsnaam mee bezig'!...

_________________
Site van Martijn Buijs!

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!


Rondje Strijen
Rondje Genk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 8:05 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
BuijsProjectRacing schreef:
Moet je zo'n blok 3 uur inrijden??!!!

Ja ja, bij een tweetakt skelter ben je rond die tijd aan de eerste grote revisie toe, bij een viertakt begint dan het feest pas echt. :mrgreen:

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 8:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm
Berichten: 2173
Woonplaats: Antwerpen
Zo erg is het bij een Max nou ook weer niet, grote revisie is toch pas op 40 ofzo hoor.:P

Maar ik dwaal af...

_________________
Site van Martijn Buijs!

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!


Rondje Strijen
Rondje Genk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 8:14 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Mischien kan ChrisW ook zijn bevinden van chassis t.a.v de vt250 vertellen?

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 8:21 pm 

Geregistreerd: wo nov 05, 2008 4:08 pm
Berichten: 211
Haha, waren inderdaad gelijktijdig aan het posten Wilfred!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 01, 2010 12:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
3?! uur, das wel gigantisch lang. Zolang rijdt ik nooit een vampire of GM in...

ChrisW rijdt met een Road Rebal, das praktisch het zelfde chassis als mijn Lewis Hamilton kart. En das een geweldige kart :-)

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 01, 2010 3:16 pm 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
Het inrijden van de SA250 is inderdaad een hele inspanning, waarbij eigenlijk alleen de eerste twee uur echt aanvoelen als inrijden. Als je achter een niet te groot tandwiel erop zet zodat je sowieso niet te hoog in toeren komt, dan is het derde uur vrij normaal te rijden zonder dat je telkens in de loop van het rechte eind van je gas afmoet.

De eerste twee uur had ik er overigens wel vrij snel opzitten door als een soort vrachtwagenchauffeur maar heel rustig in grote stints de tijd vol te maken.

De CRG Roadrebel KZ bevalt goed. Ik heb in de combinatie met de banden nog niet de optimale afstelling gevonden, maar dat komt nog wel. Ik moet ook zeggen dat een nieuwe kart van de meeste merken wel goed zou zijn bevallen; echt slechte karts zullen er bij de bekende en iets minder bekende merken denk ik niet meer tussenzitten. Ik heb voor de CRG gekozen omdat ik al een CRG had en deze als 2e kart wilde houden. Voor de uitwisselbaarheid van de velgen is het dan een klein voordeeltje om weer een kart uit de CRG famillie te nemen.

Ik ben wel blij dat ik voetbediende voorremmen heb gekozen. Ik geloof best dat voor iemand die veel rijdt een kart met handbediende remmen minimaal net zo snel kan zijn, maar voor een hobbiest als ikzelf vind ik de voetbediende remmen wel zo gemakkelijk.

ChrisW


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David