Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 20, 2013 11:01 pm 

Citaat:
Waarom staat er bij jou nog RKR bij onderschrift? Dat bestaat toch niet meer?

Klopt is helaas niet van de grond gekomen. heb het er nog niet uit gehaald omdat ik een tijdje minder actief was op het forum. eigenlijk vergeten zeg maar. Je leest mijn bericht niet helemaal goed. ik zij vooral de 2-takt is gegroeid. ook andere klassen groeien of bleven nagenoeg hetzelfde. alleen de VT-sr klasse is qua deelnemers geslonken na het invoeren van de nieuwe regels dit jaar. Daar moet gewoon een een tijdje overheen gaan. ben ik niet zo bang voor. afgelopen wedstrijd hadden we 97 deelnemers. Dat vind ik best netjes.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 21, 2013 7:42 am 

Ik kan heel goed lezen maar leer jij maar eens tellen. 97 rijders waren er niet! En het is ook niet "ik zij" maar "ik zei"! En als je met een nieuwe regel begint, dan begin je met een hoofdletter. Dus ga mij nou niet afzeiken.... Ook de RK1 klasse is minder en de WF is helemaal weg. Hoezo zou de VT klasse zijn geslonken na invoering van de nieuwe regels? Het zou juist dan rijders moeten aantrekken! Of denk jij dat juist de VT rijders een kapotte motor willen?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 21, 2013 8:33 am 

Naar het woord lezen komt een komma , .....

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 21, 2013 12:32 pm 

@ len....renger was er op uitnodiging[1 van de 32 rijders bij ons uit de tent]...en ja Alle andere hebben gewoon betaald!!!
Gerenomeerde bedrijven in de kartsport? oude garde bedoel je denk ik?[ms kart is ook nieuw in de kart wereld net als vm???]
als je eens om je heen zou kijken en eens iets zou leren en iets van andere op te steken zou jij ook meer in de kassa hebben!

En om je een kleine hint te geven hoe je een begin kunt maken om een gezond bedrijf te krijgen....
-Werk samen!
-Benut ieder zijn kwaliteiten!
-Beschouw jezelf niet als de slimste!
-Luister goed naar waar mensen naar op zoek zijn!
-Denk voor je iets roept!
-Trap andere niet de grond in om hier zelf beter van te worden!

Als je hier gewoon eens over nadenkt zal je zien dat het ook voor jou nog niet te laat is Len,doe je best ik weet dat je het kunt!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 21, 2013 5:12 pm 

Citaat:
Ik kan heel goed lezen maar leer jij maar eens tellen. 97 rijders waren er niet! En het is ook niet "ik zij" maar "ik zei"! En als je met een nieuwe regel begint, dan begin je met een hoofdletter. Dus ga mij nou niet afzeiken.... Ook de RK1 klasse is minder en de WF is helemaal weg. Hoezo zou de VT klasse zijn geslonken na invoering van de nieuwe regels? Het zou juist dan rijders moeten aantrekken! Of denk jij dat juist de VT rijders een kapotte motor willen?

Klopt Len je hebt me te pakken. Het waren er inderdaad geen 97 maar 98 deelnemers. Ik was de rotax-max jr vergeten mee te tellen. Maar Len hoeveel deelnemers rijden er op het moment nog bij Karting Events? Precies.. Het spijt me Len van mijn spelfouten. Nederlands is nooit mijn sterkste punt geweest. Maar je doet er zelf net zo hard aan mee.. als ik ff ( sorry even ) mag quoten:
Citaat:
uiters negatief, dat geld niet voor iedereen, maar wel bij vele, naar mijn inziens, de tweeklassen zijn nieuw, is ook gegroeit, door zelf gerenommeerde bedrijven, ik wordt, gewicht in de schaal brengen, gesnede brood, en ik echt een aanrader, het initiatiefnemer, segmoto, dan hoort daat ,dus je vind, juist deze manier kun je een debat voeren, met deze beschuldingen komt
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Jammer dat je constant het laatste woord probeert te krijgen door mensen maar op andere manieren te pakken. In plaats van over hetgeen waar het over gaat. Dit zegt een hoop over jou als persoon.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 23, 2013 4:45 pm 

Citaat:
Zelf gerenomeerde bedrijven van Martijn Koene en Peter de Bruijn kunnen niet dat uitgeven wat jij uitgeeft. Vertel eens...hoe doe je dat?

@Len, en daarvoor moeten andere verantwoording aan jou afleggen?

Als jij van mening bent dat de GK4/Dhr. Lucassen het verkeerd aanpakt.
Dan laat het balletje lekker zo rollen, heb jij toch uiteindelijk profijt van?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 25, 2013 12:55 am 

Ongelooflijk heren, waar zijn jullie in vredes naam mee bezig? [-X

Al geruime tijd niet op het forum geweest, maar wat een toestand?! Heb diverse topics gelezen, maar het raakt kant nog wal. Wat een kinderachtig modder gegooi van velen zeg..... Schaam jullie!

Overigens komt nergens de statement van Swissauto zelf hier aan bod?!
Dat bedoel ik nou; doe vooral ook je huiswerk ipv je toetsenbord en hoofd te laten rammelen.

Honda, Iame X30, RK1 & Swissauto Dealer en Servicepunt
www.kwmracing.nl
Jeugd & Gezin Ondersteuning

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3