Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Misser van de KNAF
BerichtGeplaatst: di aug 28, 2012 9:50 am 

Saterland is mooi, maar deze hebben zich het afgelopen weekend in Embsen niet van hun beste kant laten zien.

-Bij een ernstig ongeval niemand die vlagt?
-Inhalen in de formatie ronde?
-Willekeurige startpositie uit de pits na herstart?
-Zwaardere motoren dan toegestaan? (micromax zonder restrictor? was bij controle wel goed maar was zichtbaar VEEl sneller)
-Diskwalificatie zonder dat je daar tegen in protest kan gaan? (word pas gemeld bij de prijsuitrijking)

Er zal wel wat moeten gebeuren bij de Saterland, anders zal een grote groep hier volgend jaar niet meer deelnemen.

Gr, Marco

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 07, 2012 3:28 pm 

De KNAF is de autosportbond voor Nederland. De KNAF organiseert GEEN wedstrijden!!! Dat doen de organisaties die aangesloten zijn bij de KNAF, zoals Chrono Karting voor de 2-takt (NK Rotax Max en NK CIK Klasse) en Karting Events voor de 4-takt! Dus jullie kunnen wel blijven mekkeren op de KNAF, maar verdiepen jullie nu eerst eens in de taken van de KNAF. Ga niet op allerlei verhalen af, maar mail naar betreffende organisatie om meer uitleg. Wij als Karting Events staan jullie graag te woord.

Met vriendelijke groeten
Karting Events
Ageeth ten Brink

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 07, 2012 3:37 pm 

Ageeth,

Ik denk dat je de topic wel in z'n geheel moet lezen. Ik mekker ik ieder geval over het feit dat de Knaf wederom voor heibel zorgt in het kartwereldje. Ik ben goed op de hoogte van het hoe en waarom en vindt het jammer dat de Knaf dit weer veroorzaakt heeft. Ik heb niks tegen de diverse organisatoren die hier mee te maken hebben. De grote verliezer zijn de karters die in nog kleinere velden moeten rijden.

Rob Middel
vanaf een smartphone met kleine toetsen of te grote vingers

[color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 07, 2012 5:45 pm 

Beste Rob , ik geef alleen aan dat de KNAF niet de veroorzaker is van de "heibel" zoals jij dat noemt. Jij geeft de KNAF de schuld, maar zo zit het niet in elkaar!

Ik ben ook goed op de hoogte, aangezien wij als Karting Events zitting hebben in het Bestuur Sektie Karting van de KNAF.

De rijders hoeven helemaal niet in kleinere velden te rijden. Zij kunnen zich gewoon inschrijven voor het NK. Dat sommige dat niet doen, kun je de KNAF niet verwijten......

gr Ageeth

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 07, 2012 7:03 pm 

Ageeth,

Beetje kort door de bocht vind ik. De KNAF heeft ervoor gezorgd dat er midden in het seizoen een switch is met de organisatie van de NK's. Dit is wat ik de KNAF kwalijk neem. Hadden zij dit besloten en de uitvoering in het volgend seizoen laten plaatsvinden hadden er voor de rijders geen problemen geweest. Ineens andere data's voor de NK's geven nogal wat problemen. Vakanties e.d. die al geboekt zijn. Teams die niet bij de laatste NK's kunnen zijn omdat zij dan andere wedstrijden hebben (als rijder heb je dan ineens geen ondersteuning op de baan). Voor vele rijders is de fun er gewoon af door dit gedoe.

Wat er speelt tussen de NAB en de KNAF is voor beide organisaties (ik geef hier de KNAF niet de schuld van) maar de beslissing van de KNAF om halverwege het seizoen de NK's door de Chrono te laten organiseren getuigd niet van respect voor de rijders (hier geef ik de KNAF wel de schuld van).

Ik geef je wel gelijk. De rijders hadden niet in kleine velden hoeven rijden. Had de KNAF het dit seizoen gewoon zo gelaten hadden de rijders zich gewoon ingeschreven voor het NK...... :) :)

[color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3