Auteur |
Bericht |
DidiDex
|
Geplaatst: ma jun 29, 2015 9:54 am |
|
Geregistreerd: ma feb 23, 2015 5:21 pm Berichten: 157
|
|
Omhoog |
|
|
gewoon maarten
|
Geplaatst: ma jun 29, 2015 12:42 pm |
|
Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm Berichten: 657
|
@DidiDex, dan moet je toch beter kijken Op alle 3 varianten is de knop blauw uitgevoerd
|
|
Omhoog |
|
|
Ron88
|
Geplaatst: di jun 30, 2015 8:34 am |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
En weet iemand waar, wanneer etc. ze verkrijgbaar zijn? Mijn interesse blijft groeien..
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: wo jul 01, 2015 6:08 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Er word nog niet mee geraced en Ik hoor nu al het bezwaar over het geluid dat ze maken...
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
Jomito
|
Geplaatst: wo jul 01, 2015 6:11 pm |
|
Geregistreerd: di aug 06, 2013 4:16 pm Berichten: 890 Woonplaats: Nuland
|
Dit gaat alleen maar erger worden.
|
|
Omhoog |
|
|
goovaerts racing
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 12:07 pm |
|
Geregistreerd: za feb 02, 2013 8:38 am Berichten: 253
|
Ik vind deze motoren super gaaf maar heb 2 problemen 1)mijn team wil niet rijden met deze motoren en 2)hoe kan je mat een maximum gewicht van 145 kg gaan rijden ??
|
|
Omhoog |
|
|
DidiDex
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 12:11 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 23, 2015 5:21 pm Berichten: 157
|
In Genk lieten ze hem gewoon rijden terwijl ze daar metingen uitvoeren en iedereen boven de 94 db er uit vliegt.. Heb zelfs al geweten dat er een Max met gehomologeerde uitlaat en nieuwe mat uit vloog wegens teveel lawaai.
_________________ -- Zanardi Rotax DD2 --
|
|
Omhoog |
|
|
goovaerts racing
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 12:13 pm |
|
Geregistreerd: za feb 02, 2013 8:38 am Berichten: 253
|
Op Genk rijden de kf motoren van nu ook altijd zonder demper alleen de kfj motoren met
|
|
Omhoog |
|
|
gewoon maarten
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 12:35 pm |
|
Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm Berichten: 657
|
Gewicht van de kart 85 en de rijder 60 kg, lijkt me voor een "senior" inderdaad een lastig verhaal.
|
|
Omhoog |
|
|
goovaerts racing
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 1:47 pm |
|
Geregistreerd: za feb 02, 2013 8:38 am Berichten: 253
|
Las net in een artikel dat het minimum gewicht van de kart wordt teruggeschroefd naar 70 kilogram
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 10:43 pm |
|
Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm Berichten: 836
|
70 kg voor een full size ding met waterkoeling is best weinig. Is ene P Head verantwoordelijk voor die gewichtsreductie? (net als in 1994 voor ene A Senna) . Toen was het een stuurhuis, zal m wel in het gemis van de koppeling zitten al lijkt me 15 kilo voor een koppeling wel erg gortig .
|
|
Omhoog |
|
|
petrolhead
|
Geplaatst: do jul 02, 2015 10:58 pm |
|
Geregistreerd: za nov 24, 2012 10:20 pm Berichten: 836
|
70 kg voor een full size ding met waterkoeling is best weinig. Om niet meteen te verzanden in dure exotische maar lichte materialen; Is ene P Head verantwoordelijk voor die gewichtsreductie? (net als in 1994 voor ene A Senna) . Toen was het een veel te dun stuurhuis, zal m wel in het gemis van de koppeling zitten al lijkt me 15 kilo voor een koppeling wel erg gortig . Voor een slagingsmogelijkheid van deze nwe klasse lijkt het me een basisvereiste dat de motor stil genoeg is om op het gros van de beschikbare banen te mogen rijden.
|
|
Omhoog |
|
|
gewoon maarten
|
Geplaatst: vr jul 03, 2015 5:35 am |
|
Geregistreerd: zo maart 10, 2013 5:44 pm Berichten: 657
|
Vergeet de startmotor en accu niet
|
|
Omhoog |
|
|
sir
|
Geplaatst: di jul 07, 2015 2:43 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 28, 2010 7:26 pm Berichten: 45 Woonplaats: Almelo
|
Wellicht dat er mensen zijn die dit leuk vinden, maar zelf vindt ik het helemaal niets. ik kan me echter wel voorstellen dat het aanzienlijk gewicht scheelt. Tandwiel/Tandwiel support/koppeling/startmotor/bedrading bijhorende beugels/klemmen/bouten etc etc.
Het komt op mij een beetje over als een keuze van een zeer conservatieve organisatie met de insteek van 'vroeger was alles beter' Ik kan me niet echt voorstellen dat het merendeel van de karters liever de kart aanloopt.... Maar goed, wel goed dat ze iets anders proberen en wellicht heb ik het mis. Lijkt me trouwens ook wel gevaarlijk als mensen tijdens races en trainingen over de baan heen hollen om hun kartje weer te starten...
_________________ ------------------------------------------ Motor: Biland SA250 2-cylinder 2010 Kart: Goldkart Viper 2013 Banden: Vega Nordam Banen: Emsbüren / Eefde / Berghem / Pottendijk ------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
tonnymontana
|
Geplaatst: di jul 07, 2015 3:15 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Citaat: Tandwiel/Tandwiel support Hoe wordt de achteras dan aangedreven? Lijkt mij van zelfsprekend dat die er wel op zitten.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
|