Op drukke of minder drukke dagen maakt niet zoveel uit en als het echt druk is lijkt de aandacht ervoor en controle erop juist minder.
Idd kan je een andere uitlaat meenemen en wisselen is idd zo gepiept maar dat heeft wel gevolgen voor de fijnafstelling.
Kijk wat het scheelt wat het meer open exemplaar scheelt met de voorgeschreven demper, maakt het weinig uit dan zou ik me voortaan gewoon op de voorgeschreven demper concentreren. Heb ook al Promo 95's voorbij zien komen die na de dikke demperpot nog een extra demper gemonteerd hebben zitten. In dat geval zou ik voor de alom bekende en goedgekeurde dunne Elto nademper gaan en die evt afwisselend wel en niet gebruiken op de diverse banen.
Voor zover ik weet mag je met je Promo 95 nog op de meeste (tweetakt) banen rijden.
Berghem dus iig niet en ik weet niet of mogelijk Veldhoven... Op Lelystad zit je op de 32 pk grens die daar schijnt te gelden, zal je even moeten vragen.
Weer iemand die het opvalt en aan de lijve ondervindt.
Wat je zegt klopt helemaal; de regelgeving (in dit geval een heel kromme en aanvechtbare) beïnvloedt de waarde van het materiaal -en ik denk ook de kartsport in het geheel- in negatieve mate.
Zo heeft de luchtgekoelde 100cc eigenlijk in het geheel geen waarde meer, en is ie bij bijv de Promo's en de schakels enorm gekelderd, denk ook dat de wankels onder dit milieu-effect gebukt gaan.
Kijk nu naar de F1 van vandaag de dag; waar gaat het nu helemaal nog om, om sportief bezig te zijn en hard te rijden met redelijke inachtname van het milieu of alleen om brandstof besparen om de finish te halen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Maar gelukkig kan je nog wel terecht op bijv Pottendijk en ook op Strijen zie ik ze geregeld met een Promo 95 stoeien
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.