Auteur |
Bericht |
Bobster
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 8:53 am |
|
Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am Berichten: 1526 Woonplaats: South-Garda
|
@ beire
zoals je zei over de koppeling klopt inderdaad.
dit zou van de koppelingsplaten moeten zijn volgens een kartmaat van mij ( rijd pavesi )
mvg Bobby
Omhoog |
|
|
Sjonnie
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 5:11 pm |
|
|
Inmiddels weten we iets meer (de mecanicien persoonlijk gesproken via telefoon): drijfstang 280 euro, zuiger 85, membraanplaatjes 100, koppelingschijf met klinknagels 18, cylinderwand "nicoseal" en gelast 240 euro, stabilisatiestang (was verkeerd begrepen) 47,50 euro, olie?, kart schoonmaken (eerst 3u, later 2.5u...) en uurloon. Ik ga deze week nog eens met de baas praten. Wordt vervolgd.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 5:37 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Dat klinkt iets anders! Normale prijs hoor.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
Roger
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 6:07 pm |
|
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 1:39 pm Berichten: 216 Woonplaats: @nl
|
moet je nu die 752,50 betalen dan,of toch die 1100,00 [dan heeft die flinke magé op zijn bemiddeling]
|
|
joris
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 6:36 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
Citaat: kart schoonmaken (eerst 3u, later 2.5u...)
dat moet je ook zelf doen he
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 6:38 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Eh Roger, je vergeet de gemaakte uren!! Die mensen werken niet voor niets, wat denk je van het blok demonteren, cilinder opsturen (kost geld en tijd, postkantoor, inpakken) monteren enz.
Zoals ik al zei, lijkt me een redelijk normale prijs. Dus jah mag hij misschien ook nog iets 'verdienen'?
De meeste zaken hebben personeel, verwarming, huur, machines en gereedschap. Jammer dat de meeste mensen (nee niet jij Roger) daar te weinig bij stilstaan.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
Roger
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 6:57 pm |
|
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 1:39 pm Berichten: 216 Woonplaats: @nl
|
denk je niet dat hij het hele blok zo mee heeft gegeven aan een ®[v/d pol] bv.???
dat denk ik dus,maar als hij het zelf uit elkaar heeft gehaald.ja oke
|
|
Beire
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 7:37 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Hey sjonnie,
Als ik het zo lees valt het dus nog mee. Als ik zeg dat ik een motor met stukken aan heb die voor reparatie binnen moet dan haal ik hem zelf wel eerst van de kart, kuis hem al iets op en doe hem dan naar de tuner.
Ik heb over je zinnetje: "Kart naar kartshop gebracht" gelezen. Dat betekende dus effectief dat je je hele kart naar de shop gebracht hebt. Dan is er al direkt het demonteer en monteer werk dat erbij komt.
Maar blijkbaar was er toch wel wat meer met je materiaal aan de hand dan verondersteld werd dus zal de prijs wel verantwoord zijn.
Dat er dan eerst een lagere prijs was afgesproken tot daar toe, dat ze je niet verwittigd hebben dat het duurder was kan niet en daar blijf ik bij.
Maar een goede raad, volgende keer zelf je motor demonteren, dat komt je goedkoper te staan én je leert er altijd wat van bij.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: wo jan 17, 2007 7:45 pm |
|
|
Je Big of small end is er gewoon uitgelopen en ja dat kost geld! En als je niet de moeite neemt of kunde hebt om het blok van het chassis te halen, dan moet je de prijs voor deze handelingen voor lief nemen.
|
|
Omhoog |
|
|