Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 9:43 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am
Berichten: 1160
Woonplaats: Son en Breugel
Ah fijn dat het weer inorde is!

_________________
DR J97 2013 + Rotax max 2013
Birel S5 2013 + Tm K9C special
Exprit 2012 + Rotax Max 2010


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 11:02 am 

Geregistreerd: ma okt 08, 2012 8:00 pm
Berichten: 34
zekers fijn!! de reden van stuk lopen kunnen terugdringen tot 2 optries

1 de boel was al versleten..(te merken aan de compressie in vergelijk met nu)
2 brandstof slang was hard geworden, tank redelijk leeg en gezien het in de bocht gebeurde kan het zijn dat ie dus even lucht heeft gezogen...

of natuurlijk de combi van deze 2


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 3:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
en euro 95 gebruiken met slechte olie ;) ;p

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 4:26 pm 

Geregistreerd: ma okt 08, 2012 8:00 pm
Berichten: 34
nou vandaag de eerste rondes op de kart gezet.

eerst 10 minuten heel rustig aan en goed rijk gesmeerd.

toen af laten koelen en weer 10 minuten gereden.
aan het eind van de 10min de kart iets minder rijk gezet stond onderin wel erg rijk.

en ff lekker door gereden..

na een 20 a 25 min sloeg hij me ineens af, dacht zelf aan geen brandstof meer.

heb ff alles gechecked, voldoende brandstof, hij vonkt , maar krijg hem niet meer gestart en hij ruikt alsof hij flink verzuipt als je hem aanduwd.

iemand nog tips/ iedeeen?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 4:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Membraamplaatjes misschien??

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 8:09 pm 

Geregistreerd: ma okt 08, 2012 8:00 pm
Berichten: 34
nou net alles even goed nagekeken , membraam en carb lijkt in orde.
als ik hem aantrek wil hij soms ook even kort aanslaan...

als ik de bougies bekijk vonkt hij al vind ik het geen supersterke vonk.. ene keer beter dan de andere keer

heb werkelijk geen idee wat het kan zijn, als er iemand nog tips heeft of testjes die ik kan doen om dingen uit te sluiten..

als ik hem aantrek ruik ie ook stevig naar benzine, en bougies word nat..


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 8:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Probeer eens een andere bougie!!

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 9:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
klinkt als "Vet" slaan, soort van kortsluiting door vettigheid op je bougie.
zoals kartje aangeeft pak even een dozijn bougies, desnoods even een wat warmere.

just in case, controleer je aarding van je bobine even, of daar geen breuken zijn. bij mij was de geweven aard kabel kapot getrild dat geeft een spannende vonken partij....

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2012 4:16 pm 

Geregistreerd: ma okt 08, 2012 8:00 pm
Berichten: 34
ok zal eens beginnen met de bougie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 7:22 pm 

Geregistreerd: ma okt 08, 2012 8:00 pm
Berichten: 34
het was inderdaad de bougie, loopt weer als een trein.
zou ik dan iets te rijk hebben gesmeerd? of te rijk hebben gereden?

als ik hem op het karretje,probeer af te stellen moet ik de L schroef tot 3/4 dicht draaien (ik begin op 1,5) pas dan begint ie goed op te pakken
Nou is dit natuurlijk onbelast dus belast misschien iets meer geven?

is dit niet heel erg krap of zijn dit wel normale waardes?

carburateur is een tillitson,


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 8:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
het klopt dat je op de bok hem makkelijker in de toeren kan krijgen.
de regel is, hoe krapper hoe feller de machine, om 3/4 slag te gebruiken durf ik even niet meer te zeggen, ik vind het niet TE krap...

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David