Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 09, 2009 6:41 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
kan die meteen leren regen rijden 8)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 09, 2009 7:30 pm 

Geregistreerd: di apr 28, 2009 5:17 pm
Berichten: 86
@ bas
zoals je me zondag op de kartdag aan gaf, de sproeier die het korste bij de motor zit ietsjes in te draaien, zodat die beter zou lopen. Dit hebben we in het eerste half uur rijden gedaan, ieder ronde een klein stukje gedraaid. Na een X aantal ronden, kon die niet meer verder en heb ik hem naar de andere kant gedraaid. Toen ging die wel beter er sneller lopen en was het misschien te laat. Dat weet ik niet. Het is niet zo dat we de halve zondag met dicht gedraaide sproeier hebben gereden. De andere sproeier ben ik zelf niet aangeweest [-X die stond nog zoals jullie de carburateur gemonteerd hebben.
tandwiel is nu vervangen :LL ik heb ook het bandje weer losgedrukt, weer schoon gemaakt en de band een halve slag gedraaid. Hopelijk loopt die nu niet weer zo snel leeg xRR
alleen morgen ff grotere tyrips halen voor het tankje beter vast te zetten

@ joris
we hebben geen regenbanden :lol: ik heb wel 2 voorvelgjes met regenbanden, maar ik ben er nog niet in de maat voor achteren tegen gekomen. Dus ik hoop dat het zondag droog is :LL

de groente van marcel


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 09, 2009 10:12 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
de mini'tjes rijden nooit op regen banden maar altijd op slicks dus waarschijnlijk zul je die niet makkelijk vinden

sucses de zondag en ik hoop voor jullie ook dat het droog is :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 2:22 pm 

Geregistreerd: di apr 28, 2009 5:17 pm
Berichten: 86
@ bas nog bedankt voor het probleem op te lossen :LL
We zijn vanmorgen weer in Niederkrüchten gaan rijden en de Comer loopt nu echt een flink stuk beter en blijft ook veel consistenter. Zowel mijn zoontje als ik hadden een “Big Smile” :mrgreen:
Als je uit die lange bocht komt en dan naar boven toe rijd en waar dan de bocht naar rechts draait, had ik het idee dat die nog ietjes inhield, maar het kan ook zijn dat die tegen de grens aanzat.
Zoals ik je ook nog aan de telefoon melde was de baan vanmorgen droog, maar was die zo glad als ijs. Mijn zoontje stond bij het geringste achterstevoren, maar gaande weg werd de baan stukken beter en heeft hij 2x 40 minuten kunnen doorrijden.
Daarna was die wel moe en heeft die nog 1 x 15 en 1x 10minuten gereden.
Omdat de buienradar om c.a. 14.00 regen melde, mijn zoon flink moe was en de lucht ook behoorlijk donker begon te worden zijn we maar naar huis gekomen :?

Er reed verder nog 1 125 cc schakelkart en 2 100 cc karts. Ook reed er een nog een blond jongetje van de baan zelf (volgens mij de zoon ervan) die reed met een 4tact en die kon mijn zoontje alleen in de bochten weer bij komen. Ik heb een paar keer zitten te klokken en het Comertje was maar 4 sec langzamer als de fanatiekste rijder van die 2 - 100cc rijders, dat voor mijn knul die pas de 3e keer op een buitenbaan reed. :lol:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David