Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nieuwe 100cc-er!
BerichtGeplaatst: di mei 26, 2009 3:24 pm 

Het brengt gewicht mee het was :lol: .
En in de regen rij je vaak met een regenpak wat waterdicht is en dan is dat ''soppen'' in die stoel gewoon vies.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 26, 2009 3:45 pm 

Okee ja daar zit wat in ja.. zal wel een parasol kopen ;) haha

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 26, 2009 4:48 pm 

Hey Daniel,

Ik ben net zoals jouw ook vers op het forum met een nieuwe kart die van mij is vergelijkbaar met die van jouw alleen rij ik op een kombikart frame met een 100cc DAP motor. Waar ga je rijden op Strijen ofniet?

Groetjes Junior

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 26, 2009 5:25 pm 

heey junior ja ik zou dat heel graag willen doen, ik ben daar nog nooit geweest, ben vroeger vaak op amsterdam en veldhoven geweest, zit nu nog ff te kijken wat ik allemaal nodig heb(md-demper,luchtfilter?, milieuzeil)... Heb jij al wel gereden dan of ook nog niet?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 26, 2009 5:43 pm 

Heey Daniel,

Nee ben er nog niet aan toegekomen om op een trackday te gaan karten omdat ik nogal wat probleempjes heb met de kart. Ik moest bijvoorbeeld nog de rem op druk brengen en een nieuwe bougie erin doen. En buiten dat om moet die ook nog goed worden afgesteld. Op Strijen hanteren ze inderdaad nogal wat milieu eisen en daarom zal ik binnenkort ook even een goedgekeurde demper aanschaffen. Heb jij problemen met het aanduwen van de kart of gaat het bij jouw wat makkelijker als bij mij? Ik heb al wat handige tips gekregen van mensen hier op het forum en daar ga ik wat mee doen en ik ziet wel hoe dat gaat verlopen, had hem al op een rechte weg achter de auto gehangen en plots hij liep gewoon maarja dat is ook niet de bedoeling ervan ik wil hem lopen krijgen op de manier zoals het hoort dus gewoon aanduwen en gaan :D. Wat betreft kart ervaring over het algemeen tja ik heb veel gekart in het verleden op Driebergen en enkele keren op Pottendijk maar nu hopelijk eindelijk is binnenkort met m`n eigen kart.

Misschien kunnen nog wel tips uitwisselen in de nabije toekomst :D.

GreetZzz Junior

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 26, 2009 9:08 pm 

Okee nou leuk man, ik heb net me achterrem laten parelstralen en gelijk nieuwe cups erin en ook op druk gebracht, dit was het enige aan de kart wat nog niet goed was.. Ik heb ook gelijk maar een nieuw luchtfilter gekocht, dus kom al een heel eind.
Nee ik heb geen problemen om hem aan de gang te krijgen tenminste nog niet.. ik heb hem op een bok staan, zorg dat de achterwielen vrij zijn en bind om een achterwiel een sjorbandje, geef daar een goede ruk aan en hij loopt wel..
Ik zal je vast wel snel een keer zien op de baan..

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2