Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: iracing.com
BerichtGeplaatst: vr sep 04, 2009 12:44 am 

hey allemaal.

ik heb toch besloten Iracing te proberen voor 3 maand. paypal account aangemaakt en gekocht. sim geinstaleerd en geupdated met de nieuwste track en wagen veranderingen. je krijgt 3 wagens tot je beschikking en een aantal tracks. hoe meer iratings je haalt door netjes te rijden hoe hogere klasses je mag rijden.

het leuke van iracing is dat het geen spel maar een echte race trainings simulator is. voor zowel oval als road racing. zo rijden Dale earnhardt Junior, Justin Wilson en tal van andere bekende coureur ook in iracing en moet je dus ook niet raar opkijken dat je eens een keer tegen zo iemand racet. binnenkort wordt circuit Zandvoort ook toegevoed aan iracing. ook 100% nauwkeurig nagemaakt met elk hobbeltje, sponsorvlag, boom, noem maar op er in.

nu mijn ervaring.

wagen een kleurtje gegeven en pak en helm en daarna maar ff testen met de pontiac solstice.

toen mijn eerste race. van p4 naar p1! maar helaas toen gecrasht en wagen kapot! helaas.

race 2. van p7 naar p1 en gewonnen! ondanks 2 spinnen en een lichte wiel beschadiging!

race 3. ook weer gespint en gefinished op p5.

niet echt geweldig nog ondanks de overwinning maar het racen en de realisme en de sfeer en alles is zo geweldig! inhalen doe je niet zo maar ff maar reken je precies uit om niet te crashen of over het gras te moeten. dit kost je je Irating waardoor het langer duurt om door te stromen. iedereen rijdt erg netjes maar wel met strijd. ik krijg gewoon echt de zenuwen wanneer ik moet racen. het zelfde gevoel echt zoals in real life voor de wedstrijdstart. de controle over de wagens voelt ook erg goed aan. je herkent eigenlijk alle bewegingen die je in het echt ook voelt. en het kost wat tijd en geduld voordat je echt met de top 5 mee kan.

er lopen nu 2 acties

1. voor 5 dollar 1 maand proberen ( promotiecode: PR-inRacing )
2. voor 25 dollar 3 maand proberen (50% v/d normale prijs) ( promotiecode: PR-INDY )

echt een aanrader om te proberen!

EN MOCHTEN JULLIE HET WILLEN GAAN PROBEREN..

zet dan PLEASE mijn emailadres: h_pieters@hotmail.com

IN HET VAKJE: Referred by: (email)

hierdoor krijg ik als dank voor promotie extra iracing credits waar ik nieuwe wagens en circuits voor kan kopen.

ik zal jullie allemaal op de hoogte houden van mijn belevingen en wat foto's plaatsen. ben nu te enthousiast om alle mogelijkheden enz uit te leggen.

P.S. vooral iracing world is mooi en duidelijk met ontzettend veel mogelijkheden. ongeveer het zelfde als lfsworld alleen dan 10x mooier en 10x uitgebreider.

zo en nu ga ik nog ff weer een race doen! :D

Meer informatie op http://www.iracing.com of youtube filmpjes ;)

groeten
Hendrik

Offline Profiel  

Berichttitel: Re: iracing.com
BerichtGeplaatst: vr sep 04, 2009 4:33 pm 

Ziet er wel interessant uit!!
Vooral het online & het rankingsysteem.

Eerst is ff kijkke of het draaid op mijn systeem en dan mischien paar maandjes halen.
Speel nu voornamleijk GT Legends.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za sep 05, 2009 11:54 am 

ik weet niet wat voor PC je hebt maar die van mij is 7 jaar oud en het werkt prima :)

ja het online en ranking gebeuren is echt een pluspunt. ik sta nu op de members website vermeld in het informatie balkje op nr 12 van de beste beginners (rookie) hehe wel geinig om jezelf op die manier terug te zien! ( het is ongeveer het zelfde idee als op TV op zender rtl7 of CNN nieuwsinfo balk onder op het scherm )

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 07, 2009 10:56 pm 

al weer een tijdje bezig met een redelijk aantal 2e en 3x 1e plaats.

aantal bekende nederlandse coureurs die ook geregistreerd staan zijn:

Robert de Graaff ( Gele Dodge Viper - dutch supercar challenge )
Pieter van der Kolk ( Bmw - dutch supercar challenge )
Nick Catsburg ( eurocup megane trophy )
Milko Tas ( saker GT - dutch supercar challenge )

verder ben ik nog niet gekomen met zoeken en er zullen er vast wel meer zijn waarvan me de naam zo niet bekend is :)

voor de mensen die zich ook willen aanmelden please zet dan in het vakje:

Refered by: mijn email adres zie eerste bericht. :)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 22, 2009 5:09 pm 

Iracing lijkt me een heel tof om te hebben feitelijk.
Ik heb ook heel wat kritiek gehad en nog op iracing, maar moet toch toegeven dat het de moeite is , als je een fervent simracer bent.
Ik heb samen met nog enkelen vh historx-team bij de release een maand gratis mogen testen en was feitelijk reuze meegevallen.
Helaas , mits lid zijnde in een vd actiefste modteams , vinden we er geen tijd meer voor . Ik vermoed enkel dat onze pr-guy 'rantam' nog iracing rijd.
Ook ben ik verheugd dat iracing reeds enorm gegroeid is en nog content blijft doorduwen..word allicht nog veel leuker dan het al is!
Ben er zeker van dat na onze 2de realease net voor volgende zomer dat we nog eens met het team een maandje gaan iracen :)

Mvg

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 22, 2009 8:03 pm 

zet mijn email dan ff bij reffered by!! plz :D

ik ben nu net in mijn 3e week en sta op p1 van de nederlandse rookies. van alle nederlanders sta ik op p60 van de 203.

het racen begint ook steeds leuker en leuker te worden naar mate je ervaring krijgt. ik rij nu met de pontiac solstice rookie ( zonder afstel mogelijkheden ) ronden tijden op lime rock park van 1.03.338 dat is ongeveer gelijk aan de middenmoot van de pontiac solstice advanced ( met afstel mogelijkheden )

de strijd en inhaal acties worden ook steeds beter. in het begin doe je zo voorzichtig mogelijk om strafpunten en crashes te voorkomen. nu ga je er echt vol voor zonder elkaar te raken en rijden we echt bumper aan bumper zoals dat met karten ook gaat. als het zo door gaat verleng ik mijn abonnement zeker.

volgende series die beginnen na deze week. dan ga ik denk ik van start in de specracer Ford klasse. van daaruit wil ik doorstappen naar de VW Jetta TDI cup denk ik maar daar twijfel ik nog over.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za jan 23, 2010 11:04 pm 

iRacing is echt geweldig!

Ik rij er nu een jaartje denk ik (op account van me vader) en ben nu met Road class B volgende week ga ik naar class A en met oval ben ik class D bijna class C.
Ik rij veel met de Formule mazda, Lotus 79 en Corvette, maar de gevechten zijn echt gaaf vooral met de mazda!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 3:01 pm 

ik heb mijn account tijdelijk niet verlengd, niet omdat ik het racen niet geweldig vind, want dat is het zeker wel! maar omdat ik nu de solstice kampioenschap gehad heb en eigenlijk wil gaan voor bijvoorbeeld de jetta of een ander kampioenschap.. maar om die te kunnen rijden moet je de jetta of andere wagen aanschaffen plus een batterij aan circuit. wat wel ff wat geld gaat kosten. ik kan nog wel een paar ronden solstice gaan doen maar ik heb een gruwelijke hekel aan het circuit laguna seca met al zijn blinde en off camber bochten. en de specracer ford moet ik nog leren afstellen. ben er nog niet uit wat ik zal gaan doen.

al met al is het nog steeds een aanrader om het eens te proberen! het verschil tussen rfactor, GTR en Iracing merk je echt wel.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 7:03 pm 

Kan je dus door te rijden spul unlocken en zo niet het kopen als ik het goed lees?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 8:13 pm 

Yep, hoe beter je gaat rijden, hoe meer je kan kopen/unlocken.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 9:21 pm 

nee nee dat lees je verkeerd

je koopt een licentie via internet en dan krijg je een unlock code. je kan kiezen uit 1, 3, 6, 12, 24 maanden licentie. heirna moet je weer voor een nieuwe licentie betalen. doe je dat niet ( zoals ik gedaan heb ) dan is je account niet beschikbaar tot je weer betaalt. bij het basis licentie krijg je 3 wagens en 7 circuits. daarnaast is er een gigantische wagenpark wat steeds uitgebreid wordt net zoals de circuits. het enige nadeel is dat je voor elke extra wagen en circuit moet betalen. het leuke wel weer is dat alle circuits en wagens altijd up to date blijven. krijgt het circuit in het echt bijvoorbeeld nieuwe cerbstones of bocht of reclameborden. dan wordt het direct geupdated in Iracing. het zelfde geldt voor de wagens. ook is er een groot internet members pagina waar al je standen, overwinningen kan zien en persoonlijke dingen zoals kleur, enz kan veranderen. plus een echte service door de game moderators en een goede forum.

je kan inderdaad geld winnen door te racen maar dit is maximaal 40 dollar per jaar. daarnaast kan je leden werven daarvoor krijg je dacht ik 15 dollar per persoon. ( dit kan je beide alleen in Iracing besteden )

Dit zijn de kosten:

1 month $ 14.00 $ 14.00
3 Month $ 36.00 $ 12.00
6 month $ 60.00 $ 10.00
1 Year $ 99.00 $ 8.25
2 Year $ 179.00 $ 7.46

Cars $ 11.95

Long Tracks $14.95
Short Tracks $11.95

1 euro is ongeveer 1.43 dollar dus bijvoorbeeld 2 jaars abonnement is 179.00 / 1.43 = 125.17 euro. 0ftewel 5.21 euro per maand.

Het kost wat maar zoals eerder gezegd.. er is werkelijk geen andere sim game die qua realsime en gevoel dichterbij komt. ik moet wel zeggen dat de circuits en wagens altijd in je bezit blijven. ook wanneer je ff stopt zoals ik en het misschien later weer oppakt. het is net wat jij leuk & belangrijk vindt. je kan het ook zo zien; omgerekend per maand is het ff een paar biertjes minder tijdens het stappen per maand ;)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 9:57 pm 

tjongejonge ik kon het toch niet laten.. :) ik heb me abonnement maar ff verlengd met een maand. ik had nog $10.00 credits staand dus moest nog 4 dollar bijlappen. ( € 2.80 )

mocht iemand het toch willen proberen

zet dan A.U.B. mijn emailadres in het vakje; Referred by: (email)

mijn email is wel te vinden in mijn profiel maar PB me ook maar ffies :)

ga ik maar weer ff tegen:

Robert de Graaff ( Gele Dodge Viper - dutch supercar challenge )
Pieter van der Kolk ( Bmw - dutch supercar challenge )
Nick Catsburg ( eurocup megane trophy )
Milko Tas ( saker GT - dutch supercar challenge )
Dale earnhardt JR ( nascar )
Marcos Ambrose ( nascar )
Justin Wilson ( IRL )
AJ Amendinger ( Nascar )

en nog vele andere bekende coureurs Racen.. ik ben ze nog niet allemaal tegen gekomen alleen Marcos Ambrose en bobby labonte. die andere rijden allemaal al echt in de top klassen wat voor mij nog een lange weg te gaan is.. net als in het echt eigenlijk ;)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2010 11:38 pm 

net me eerste race weer gehad! ging op zich wel goed van p10 naar p4 maar door een foutje terug gevallen naar p7 en ook zo geëindigd. wel weer tegen een in amerika bekende coureur geraced genaamd eric foss. hij racet daar in de Grand-am kampioenschap( versie van FIA GT ), Amerikaanse versie van het wtcc en mazda mx5 kampioenschap

Afbeelding

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di jan 26, 2010 9:25 am 

Sorry hoor maar voor dat geld heb je een veel betere experience in R-Factor. Mischien wat minder realistisch maar net zo uitdagend als Iracing.
En er rijden ook echte coeureurs mee. Elke maand betalen vind ik van de zotten voor zo weinig content. Doe mij dan maar Live For Speed :|

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di jan 26, 2010 11:08 am 

Inderdaad Washandje, ik ben ook vaste klant bij LFS, oke de ontwikkeling gaan op het gemak, maar ik heb voor 24 euro een levenslange account.
Helaas is het de laatste tijd wat minder met racen voor mij, ivm tijd, maar ook de beugel om mijn stuur vast te zetten is afgebroken, daar moet ik ook nog wat op vinden.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende