Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 61  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 907 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 8:06 pm 

Het weekend was gezellig, weer nieuwe mensen leren kennen, en een goed opgezette bbq door Paul :)
Alleen vandaag echt heul veul regen gehad, en dus ook niet gereden, wat dus echt jammer is..
Ferrari 91,
je hebt gelijk over in water rijden en in nederland wonen(hoewel ik daar niet bijhoor, ben een nep-duitser :lol: ), maar als ik met een sloep meer bereik als met een kart vind ik het serieus te nat :shock:
Maar al met al een geslaagd weekend,
op naar de volgende meeting.

grtz Bas

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 8:07 pm 

Komop jongens.
De echte coereurs rijden in de regen!!!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 8:30 pm 

dat klopt,
ik ben ook geen coureur...maar een levensgenieter, en regen is bij mij geen genot :roll:

BoBaArt Kartracing

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 8:37 pm 

Zo te horen wel gezellig maar kon het weer beter?
Ben benieuwd naar de foto (en filmpjes).

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 8:39 pm 

ik heb ook niet in de regen gereden ja met de auto naar de kartbaan en weer terug toen het droog was

ik heb nog nooit een meeting meegemaakt die zo nat was als deze :(

al met al veel in de kantine gezeten en wat gebuurt maak niks gekart

volgende keer beter

@ david ik zou alleen de zaterdag naar strijen kunnen komen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 8:41 pm 

Ben net terug, weer even een kort verslagje.
Zondagochtend vroeg vertrokken om om 10 uur aanwezig te kunnen zijn voor de bezorgdienst van de catering. Heel erg mijn best gedaan, maar kwam om 5 over 10 aan en zag nog net het busje van de catering wegrijden :shock:
Gelukkig waren Laura (LauwtJ) en Robbie wel op tijd en hadden de spulletjes in ontvangst kunnen nemen.

De baan ging pas om 12 uur open, dus eerst moesten we nog een tijd wachten. Ondertussen konden we wat sleutelen en naar de huurkartraces kijken. Langzamerhand arriveerden er ook nog wat andere Kartforumleden zoals Baggermanneke en Davey (hoop dat ik het goed onthouden heb), en toen de baan openging konden de eersten gaan rijden.
Het was overigens ondanks het mooie weer heel erg rustig op de baan, zeker vergeleken met wat er gebruikelijk is op Berghem.
Toen Paul (en Kevin, Collin en Agnes) er ook waren zijn we meteen begonnen met het opzetten van de eerste tent. Aanvankelijk was het plan om zaterdag hooguit de laatste uurtjes te rijden en vervolgens zondag de hele dag, maar door het mooie weer en het zien van de aktie op de baan werd de verleiding natuurlijk te groot, en besloten we nog even te wachten met het opzetten van de tweede tent, en toch maar te gaan rijden :D

Rijden ging best lekker, al was het wel erg warm en kreeg ik later op de dag nog wat problemen met mijn koppeling. Had de afstelling ook niet goed voor elkaar dus geen supergoede tijden gereden helaas, maar wel aardig wat rondjes. Later arriveerden Bas en Bob ook en die gingen ook meteen de baan op. Toen ik vond eigenlijk al genoeg gereden te hebben moest ik van Bas nog een paar rondjes in hun kart te rijden, en moet zeggen dat zo'n schakel zeker op Berghem erg leuk is :D

Toen we terugkeerden naar "Kamp Kartforum" bleek de tweede tent inmiddels ook al te zijn opgezet :!: We konden dus meteen aan de BBQ beginnen. Paul had voor een uitgebreid en compleet verzorgd BBQ pakket gezorgd en het heeft uitstekend gesmaakt!
Daarna nog wat gesleuteld hier en daar, en daarna tot in de late uurtjes gezellig in de tent zitten kletsen tot het tijd was om te gaan slapen.

s'Nachts begon het lichtjes te regenen. Gelukkig was de tent op de plek waar ik sliep waterdicht :D Helaas bleef het best lang regenen zondag.
Zondagochtend kwamen langzamerhand de kartforumleden aan die alleen de zondag wilden gaan rijden, waaronder Joris, Incinerator, SMRPH, Rooligan, Ferrari91, Raymon, en vermoedelijk nog wat mensen die ik nu even vergeten ben :oops:
Op een gegeven moment werd de regen wat minder, en werd het op de baan wat drukker met mensen die op regenbanden aan het rijden waren. Omdat ik zelf op de zaterdag al aardig wat gereden had, en mijn koppeling niet meer in al te goede staat was besloot ik om geen regenbanden te monteren, en niet te gaan rijden. Achteraf gezien had rijden best gekund (al weet ik nog niet precies hoe de koppeling eraan toe is), want de baan werd steeds droger, en vanaf een uur of 3 kon er op slicks gereden worden.
Van de mensen die op zaterdag gereden hadden heeft uiteindelijk niemand ook nog op de zondag gereden. SMRPH, Ferrari91 en Raymon hebben wel gereden op de zondag.
Op het moment dat het droog werd besloten we de tenten af te gaan breken en de boel op te ruimen. Daarna nog even kijken bij de mensen die aan het rijden waren, en SMRPH nog wat boutjes en moertjes van de uitlaat van mijn Max gedoneerd :D

Al met al toch een super geslaagd weekend gehad, ondanks het minder goede weer op zondag. Het was zoals gewoonlijk weer erg gezellig, en op zaterdag toch nog goed kunnen rijden.
Ik wil dan ook weer iedereen bedanken die aanwezig was, met in het bijzonder Paul en Agnes die alles uitstekend verzorgd hebben :LL

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 9:14 pm 

Citaat:
dat klopt,
ik ben ook geen coureur...maar een levensgenieter, en regen is bij mij geen genot

hier precies hetzelfde.. plus weinig slaap gehad.. en een verdomd nat tentje (en nee dat was niet de vrouw :mrgreen: )
als het wat eerder was opgedroogd hadden we mischien nog wel gereden maar ach, kans dat je iets sloopt is dan toch zoveel groter dus wij gaan van de week nog een keer richting berghem :D

ow en bas.. ken dat levensgenieten de volgende keer ook zonder snurken?? :lol:

Afbeelding

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 9:37 pm 

haha,
ik zal mijn best doen met snurken, maar ik weet zeker dat ik niet de gene was die het regenwoud heeft gekapt afgelopen nacht...ik was iig niet de enige haha.
maar het was leuk jullie te leren kennen, en wij hadden vrij weinig last van de nattigheid... :lol:

tot de volgende keer,
grtz bassie

BoBaArt Kartracing

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 02, 2009 9:44 pm 

Lauwtj. Als het goed is zal je minder snel in de regen iets slopen dan op het droge! :shock:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 9:24 am 

Hier foto's die ik nog heb op de camera.
Zijn er niet veel was het ook helemaal vergeten.

David komen jou foto's ook hierop?

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 10:07 am 

Ten eerste bedankt voor iedereen die ondanks het slechte weer toch de moeite had genomen om te komen. Jammer genoeg kwamen de opklaringen 2 uurtjes te laat om er nog iets moois van te maken.

Wij gingen dus op zaterdagochtend rond 11:00 uur op weg naar Berghem eenmaal aangekomen waren David, Laura en Robbie al aanwezig en hadden de man van het eten netjes opgevangen.

We hebben toen om een uur of 2 toch besloten om nog maar wat te gaan rijden.
Kevin ging helaas niet zo lekker en zelf had ik ook de nodige kleine probleempjes.
Toch hebben we nog aardig wat rondjes kunnen maken op zaterdag.
De baancommisaris moest nog even boos op mij worden, hij had helemaal gelijk en heb hem ook netjes mijn verontschuldigingen aan geboden voor mijn actie maar hij bleef maar te keer gaan dus toen ben ik maar weg gelopen.(Terwijl iemand van KOMBIKART wel zonder pak mocht rijden, en ik reed toch ook kombikart :lol: )

Nadat we de 2e tent ook hadden neer gezet gingen we het hebben over van alles en nog wat en hebben we lekker wat gegeten en gedronken en nog eens even naar de radarbeelden voor de zondag gekeken.
S' nachts wat druppels en dat zou alles zijn helaas iedereen weet inmiddels hoe het is gegaan.
Dus hebben ook wij rond 15:00 uur gezegd van opruimen die handel en op naar de volgende meeting.

Al met al was het ondanks het weer van zondag toch een super geslaagde meeting voor ons.

En ook ik heb weer een aantal forumleden ontmoet die ik alleen van hun naam op het forum kende en daar nu een gezicht bij heb, en daar gaat het toch om met de meeting dat je mekaar leert kennen en vooruit helpt.

Ik heb zelf nog een paar foto's die post ik later vandaag.

Thanks for the compliments :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 11:02 am 

welke baan commissaris was dat dan ??

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 11:26 am 

Een patser met een zonnebril, niet die oude man en niet die blonde, maar dat maakt niet uit hij had wel gelijk.
Stom van mij maar ik wilde gewoon even onze Kevin zijn kart testen of dat hij stil viel bij de bocht uit komen.
De volgende keer gewoon netjes kleertjes aan doen klaar.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 11:28 am 

ach ja ik vind dat testen moet kunnen
(op de foto was het niet druk toen je reed)

Birel 2014 met Rotax Max Senior

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 03, 2009 11:41 am 

Op Amay zie je er ook veel zonder overall rijden...

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 907 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 61  Volgende