Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jul 29, 2009 3:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 16, 2008 6:23 am
Berichten: 291
Woonplaats: Helmond
Dus er is ook de kans dat het nu helemaal plat gaat en dat het naar een andere lokatie moet?

iig dat haal hieruit: "als alles opnieuw zou moeten incl een beste plaats onderzoek en alles wat we nu ook hebben gehad"

of lees ik het verkeerd?

_________________
Afbeelding

www.senseofspeed.nl | www.stickerland.nl | www.active-parts.nl | www.teambrabo.nl |


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 29, 2009 9:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
@kevin:wat zeggen de burgermeester en de heer maessen??? precies en daar gaan we nu maar even van uit!!

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 29, 2009 9:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
Pff ik wou al zeggen.. okee dus ff 4,5 maand volhouden en warm houden dus..

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 12:10 pm 

Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm
Berichten: 1008
Ik heb me dat Filmpje ook bekeken, er zijn fouten gemaakt dat is zeker maar of Maessen daar een voordeel aan heeft denkt ik eer niet, wat die Milieu mens daar gezegt heeft het is onmogelijk om Cross Motoren of Kart Motoren onder de 90dB.te krijgen zonder vermogen verlies, en met die Auto's zal het ook niet makelijk zijn!

Wat eer zal gebeuren is dat Maessen een andere Locatie zal krijgen waar hij opnieuw kan beginnen als dat Financieel noch te doen is :?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 12:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
helaas snappen de meeste niet wat er vertelt word!!!!
luister eens naar de burgermeester!!! die wuts [mlf] schetst een senaroi wat niet van toepassing is!!!
daarnaast is er geen instantie die zegt dat alles daar weg moet!! alleen de mfl wil dat graag!!
dit is dus niet aan de orde want ook de bouwvergunning staat nog als een huis!
aanpassen is dus het verhaal en het enige verhaal al het andere is onzin!!!

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 3:09 pm 

Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm
Berichten: 1008
Bas ik snap wat daar gesproken wordt, en daarom ben ik zo skeptisch over dit verhaal, maar als alles zo makelijk is als jij hier schrijft was die Baan al lang open :wink:
Als het jullie lukt Bas geef ik de eerte keer dat daar rij je paar Biertjes uit dat is zeker :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 3:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
lees ook op raad van state!!!!
alles staat er duidelijk beschreven!!
en natuurlijk zeggen de mensen van de mfl dat....ze hebben er baat bij om alles zo somber mogelijk te schetsen!!
zo van kijk maar eens hoe wij dat doen hier.
ik ga er van uit dat harry weet wat hij doet,hij was ook zeer opgewekt de laatste keer dat we er over spraken

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 5:09 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
wat gebruik jij toch veel uitroep tekens bas !!!!!!!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 5:43 pm 

Geregistreerd: di mei 19, 2009 6:52 pm
Berichten: 61
Wat is er aan de hand in Venray, zijn de vergunningen niet afgegeven door de autoriteiten? En wat staat er zondag te gebeuren? Als het totale beleid bekijkt in NL dan is dat zeer negatief t.o.v. Karting. Kunnen we niet eens proberen onze invloed te doen gelden in de 2e kamer / provinciale staten / Gemeenteraden?? Men moet toch inzien dat snelheidssporten ook een plaats moeten kunnen innemen net zoals bijv. voetbal.
Er is bovendien ook een zeer inconsistent beleid zoals bijv. baan in Strijen alleen 2 takt, Driebergen en Eefde 4 takt. Wanneer dit wordt gedaan voor de natuur dan wijst een recent onderzoek uit dat dieren hier geen last van hebben (Monitoring van de effecten van geluid op het Witterveld. Alterra rapport).
We moeten het tij proberen te keren, voordat nog meer banen verdwijnen zoals afgelopen jaar Amsterdam en Uitgeest.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 5:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Er staat zondag niks meer te gebeuren behalve dan de Kartforummeeting in Berghem.
Afgelopen zondag werd er door SBS6 aandacht besteed aan de kwestie en werden er opnames gemaakt op het nieuwe Circuit.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 10:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am
Berichten: 636
Woonplaats: helmond
alles over dit gebeuren is idd eigenlijk vrij eenvoudig,
we leven in een land waar iedereen op alles bezwaar aan kan schrijven, en als de gemeente je geen gelijk geeft ga je maar de provincie, dan naar de raad van state, en als die het niet met jouw standpunt eens is, is er nog altijd de europesche regelgeving.
natuurlijk moet er gekeken worden naar het millieu, ik wil niet ontkennen dat de natuur heel belangrijk is,
maar...........
als er eenmaal aangetoond is, dat er een vraag is naar een racebaan, in wat voor vorm dan ook,
en er is een behoorlijke compensatie voor de natuur, al dan niet op andere plaatsen.
dan zou je van een millieufederatie enige medewerking kunnen gaan verlangen.
helaas zitten er in het bestuur van die club geen mensen die enig begrip willen tonen voor mensen die een iets ander standpunt hebben dan zij.
en die mensen denken dat er nu een vergunning afgekeurd is op 2 redelijk kleine punten, dat er geen circuit kan en zal komen.

ik en met mij vele anderen denken daar anders over, bouwvergunning is er en goedgekeurd door de raad van state.
millieuvergunning gaat opnieuw ingediend worden aangepast op de 2 punten waarop het eerder fout ging. de rest van de vergunning is namelijk al door de raad van state in deze vorm goedgekeurd.
dit gaat uiteraard weer door de papiermolen van de gemeente, met de daarbij behorende weken van bezwaarschriften, die er zeker weer gaan komen, dan is er wederom de gang naar de raad van state, die veel korter is als de vorige keer omdat er over een hele boel dingen niet meer gesproken hoeft te worden, die geeft daarop zijn mening of dit juridisch en wettelijk allemaal klopt en dan komt er gewoon een vergunning en kan er dus gereden worden.
ik verheug me dus nu al op het lekkere biertje wat ik te goed ga hebben van powerspray. met als tegenprestatie, als de vergunning er niet komt dat hij een krat van mij krijgt.
groetjes rudi, voorstander van circuit de peel op deze lokatie
tevens mede oprichter van de ankv. de vereniging die oa een stem en steun wil zijn in dit soort zaken

_________________
____________________________________________________________________________

ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 9:18 am 

Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm
Berichten: 1008
Ik ben ook voor die Baan op deze lokatie, maar ik weet ook als het in Nederland om de Natuur gaat men zeer slechte kaarten heeft, we hebben het al zo vaak meegemaakt je hebt geen kansen tegen die Milieu figuren dat zijn mijn bedenken, ik heb het met speedwaybaan in Baarlo Motorcrossbaan in Blerick je ziet het met Berhem en die baan licht aan de Autobaan en als maar stress dat ze daar weg moet, ik heb al genoeg negatieve dingen met die lui beleeft en ze worden door gemeente en het land goed ondersteund dat is zeker!

Wij zijn een handje vol idioten die de Motorsport in Nederland niet onder willen laten gaan meer zijn wij ook niet :?

En kijk eens hoeveel mensen de Natuur ondersteunen en de Bossen willen behouden, wat ook goed is daar ben ik zelf ook om voor zoveel mogelijk Natuur te behouden wie niet :?:

Of die Baan de Natuur zo kwaad doet weet ik niet en nogmaals geloof ik niet dat de Baan daar komt sorry dat ik zo negatief ben :cry:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 10:00 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
sterker nog.... hij ligt er al

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 10:26 am 

Geregistreerd: di mei 19, 2009 6:52 pm
Berichten: 61
Inderdaad gelukkig wel! In een eerder bericht heb ik het Alterra Rapport genoemd, een serieus WUR instituut uit Wageningen, het rapport hecht ik aan dit bericht. Ik weet niet of het van nut is voor dit geval, maar in het algemeen zou het ons kunnen helpen (bijv. Kartbaan Eefde). Het instituut heeft metingen verricht tijdens de Champ Car races op Assen in 2007 en men is tot de conclusie gekomen dat het geluid geen storende invloed op de vogelpopulatie heeft gehad. http://library.wur.nl/way/bestanden/clc/1858154.pdf


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 12:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 16, 2008 6:23 am
Berichten: 291
Woonplaats: Helmond
@powerspayk,

idd wat bas zegt, de baan ligt er al...

_________________
Afbeelding

www.senseofspeed.nl | www.stickerland.nl | www.active-parts.nl | www.teambrabo.nl |


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 64 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David