Auteur |
Bericht |
Philipper
|
Geplaatst: do jul 02, 2009 5:42 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Door de wrijving van de band op het asfalt stijgt de temperatuur van de band, als de temparatuur van de band te hoog oploopt dan zal de band verbranden. Je moet dus afhankelijk van het weer de juist druk op je band zetten. Als de band " leeg loopt " dan zal je band oppervlak groter worden en zal je dus meer grip hebben. Gewoon doen wat Washandje al eerder zei. Na iedere stint ( of enkele stints ) moet je de bandenspanning toch nakijken.
Grtz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
vincenzo
|
Geplaatst: vr jul 03, 2009 10:04 am |
|
Geregistreerd: di apr 08, 2008 5:21 pm Berichten: 869 Woonplaats: Almere-Buiten
|
ik heb gister nar een uurtje of anderhalf (ongeveer wat je rijd op een dag) was die gewoon even hard dus geen probleem
excuses
_________________ Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
Birel 2014 met Rotax Max Senior
|
|
Omhoog |
|
 |