Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 293  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4394 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Trainen
BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 11:22 am 

oei! veel sterkte!

op genk is er niet veel spannends gebeurd gistere. alleen een dwaas in een gele kart die achteruit over het gras de baan weer op kwam :fff:

Maar echt top van paulo en david dat ze er meteen bij waren! zo kun je zien dat niet alle karters geen f*ck om de rest geven, maar dat er ook karters zijn die wel helpen! doe niet een beetje om hun liggen te fluiten, en denken van.. waar blijft die ambulance nou.. of, wat een spectakel! echt goed gedaan!

Groetjes, kevin.

www.senseofspeed.nl | www.stickerland.nl | www.active-parts.nl | www.teambrabo.nl |

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 11:38 am 

Wij hebben gisteren op Berghem ook weer een mooie dag gehad.
Na 6 uur zijn we als 2de in onze klasse gefinist en ik geloof 10de algemeen.
Afgezien van een losse lood steun hebben we gewoon een goeie foutloze race gereden

Dus ons 2de podium van het jaar is binnen :D
Ons debuutseizoen gaat dus voor als nog prima

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 11:52 am 

Het ongeluk gebeurde aan het eind van het rechte stuk voor de pits langs....
ze gingen met z'n 5-en de bocht in.... de broer van Pieterjan had de beste lijn.. gaat op een gegeven moment naar binnen om de bocht aan te snijden en dan is er altijd wel iemand die nog even binnendoor wil.... ggrrrrrrrrrrr... (het is maar een training)

Hierdoor raakte hij met zijn rechterachterwiel het voorwiel van de kart die er nog even tussendoor wilde en toen werd hij gelanceerd...
vloog door de lucht en in de lucht kantelde hij voorover, kwam daardoor op zijn nek terecht met daarop zijn kart en belande in de banden en het hek aan de straatkant.... kortom .... zijn nek heeft een hele zware klap gehad !

Ik stond er nog geen 4 meter vanaf... dus laten we niet gaan speculeren dit of dat... zo is het gewoon gegaan en ja.. het is uiteraard geen opzet, maar ik blijf er bij dat we veel meer rekening met elkaar moeten en kunnen houden.. zeker als je lekker recreatief aan het rijden bent.

Laat ook dit weer een hele goede waarschuwing zijn voor ons allen....!

KARTEN MOET VEILIG BLIJVEN !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 12:49 pm 

ik heb hoe het gebeurd niet goed gezien.
Alleen hoe de gene neer kwam... En kan je zeggen. Zag er echt NIET goed uit.

Paulo snelde eropaf met vele andere mensen.
Vond dat het lang duurde voor de ambulance er was.

Het kan idd gebeuren, je gunt het niemand. Maar je weet dat je dit risico bij je draagt als je aan de kartsport doet.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 6:16 pm 

ook names mij veel sterkte

Birel 2014 met Rotax Max Senior

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 6:38 pm 

ja wat kun je ervan zeggen??
zulke mafkezen blijven altijd rond rijden denken dat alles kan of moet.
vorige week precies hetzefde.
zo zie je maar dat het nu al 2x niet je eigen fout hoeft te zijn om een zwaar ongeluk te krijgen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 7:12 pm 

nuno,

hier was geen opzet in het spel... het gaat met name dat je denkt dat je toch nog even langs kunt en dan gaat het wel is mis...
dus in mijn post spreek ik niet dat het opzet is, maar dat wel wel veel meer rekening met elkaar moeten houden tijdens het recreatief rijden...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 8:35 pm 

Geen onnodige risico's nemen. Dat snelle rondje kan het volgend rondje er ook nog wel zijn.
Je hoeft inprincipe nergens voor te haasten, je rijdt recreatief winnen kan je zoiezo niet.:D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 8:51 pm 

Jongens. Karten is en blijft een gevaarlijke sport en dit zijn de risico's die je bereid moet zijn om te nemen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 9:00 pm 

ik ben het met jeffrey eens, dat ene heb ik gistere ook op genk gemerkt, mensen die toch snel willen rijden, dan gaan ze langs je rijden op het rechte stuk maar dan gaan ze net niet snel genoeg om mij helemaal voorbij te gaan, maar dan duwen ze je gewoon letterlijk bijna van de baan of, omdat zij toch die lijn willen hebben, bij mij ook bijna fout gegaan,Maarja.. het is hobby.. geen wedstrijd. dus blijf gewoon in de bocht erachter rijden... het is niet dat iedereen altijd op die gene achter zich letten. dus kunne ze er geen rekening mee houden, hoe is de kart er trouwens aan toe? en die jongen zelf? hou ons op de hoogte! desnoods stuur me een pb! alweer veel sterkte!

groetjes , kevin

www.senseofspeed.nl | www.stickerland.nl | www.active-parts.nl | www.teambrabo.nl |

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 9:05 pm 

De materiaal kosten zijn nu niet van belang. Gaat erom dat de jongen er heelhuids vanaf komt zonder verdere nare berichten.

En karten is een risicovolle sport. Maar dat risico kan je beperken om zelf je verstand er bij te houden en niet te denken dat je zelf goed kan rijden.
Inprencipe rijd je pas goed als je de risico's ziet en deze dus niet neemt. ( bij het recreatief rijden )

Echter was dit geen opzet, puur een ongeluk.
En eigenlijk is er bij elke sport wel een risico dat er wat gebeurt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 9:24 pm 

Zo pfffff weer even rustig ademhalen.....

het was me het daagje wel gister (en deels vandaag).
nou, mijn broer is nu gewoon bij kennis, alleen het praten gaat wat moeilijk. verder moest hij vandaag redelijk veel overgeven maar dat is nu wel weer een stuk minder. verder heeft hij hier een gebroken sleutelbeen, een hersenschudding, een pijnlijke elleboog (iets gebroken?) en heel veel blauwe plekken.
waarschijnlijk zal hij morgen overgeplaatst worden naar zoetermeer, dus dat is gelukkig lekker dichtbij.

verder wil ik de mensen die geholpen hebben nogmaal hartelijk danken, want toen ik hem gister zag liggen dacht ik echt dat het niet zou overleven.....

en ook wil ik even zeggen, wat ik eigenlijk veel belangrijker vind, is dat de mensen die betrokken waren bij de crash, schuldige of niet (beslis ik niet over), ik niet meer gesproken heb na de crash van hoe gaat het of ´sorry´ of iets in die richting, want ik vind wel dat dat een verplichting is t.o.v de slachtoffers.

groetjes Pietjan

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 9:38 pm 

Ik ben ook erg opgelucht dat het niet erger blijkt te zijn, al is het nogsteeds allesbehalve prettig natuurlijk.

Inderdaad wel erg jammer dat niemand van zich heeft laten horen, alles gebeurde ook erg snel en ik heb nieteens meer naar de overige karts gekeken dus ik zou ook niet weten wie er allemaal op dat moment door die bocht ging.

Wens je broer maar van harte beterschap, ik denk dat ik wel voor alle Kartforumleden kan spreken in dit geval.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2009 10:13 pm 

Pietjan,

Blij te weten dat het ieder uur steeds een beetje beter gaat, dat doet vooral hem, maar ook ons als kartvriend deugt.
Er is gefilmd, dus we kunnen evt. achterhalen wie er allemaal in de crash zaten.. ik weet dat het er in ieder geval 5 waren die met
z'n allen de bocht indoken.

Beetje vreemd dat niemand zich gemeld heeft een beetje respect voor andere mag er zeker zijn, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat
je erg schikt als dat gebeurd.

Zoals ik reeds vermelde... niets te danken.. als mens moeten we elkaar helpen ipv maar naar elkaar kijken en het allemaal maal maar laten gebeuren. Andersom weet ik ook dat het zo gegaan zou zijn....

Ik hoop dat Jan snel naar Zoetermeer mag, ik wil hem heel graag even ontmoeten...even praten (als het gaat) en dan kan ook ik het afsluiten... zie de beelden ieder sec. nog voor me.

Van Harte beterschap en voor de familie sterkte met de genezing.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di jun 02, 2009 8:12 am 

ik wil toch even mijn medeleven betuigen met een kleine post.
Ben erg opgelucht dat PJ zijn broer er toch "redelijk" goed vanaf gekomen is...
Ik wens de fam, kennissen en omstanders sterkte, ik zie uit de posts en uit direct bronnen dat het geen fijne klapper is gweest :(
Sterkte en hopelijk tot ziens op de baan! (ik denk dat je wel ff moed nodig bent voordat je na die klapper de baan op gaat.. :| )

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4394 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 293  Volgende