Auteur |
Bericht |
powerspayk
|
Geplaatst: ma mei 11, 2009 8:42 am |
|
|
Mach daar ook met een 2 Takter gereden worden 
|
|
Omhoog |
|
 |
Frankje
|
Geplaatst: ma mei 11, 2009 9:34 am |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Natuurlijk mocht ik gister ook weer is aanhoren dat het niet aan me magische sokken ligt maar aan mijn gewicht. Ik denk aan een combinatie  Gelukkig vonden ze me wel heel sportief dat ik naar klasse 5 ben gegaan Maar had geen flauw idee wat precies me gewicht was. Heb mezelf net op de weegschaal gepleurd en kwam op een gewicht van 61 KG Ga binnenkort wel is kijken of er lood op de kart gaat. Uhmmmm DONATIES van de mensen die er interesse in hebben zijn toegestaan!! @Wilfred Had inderdaad mooi weer en was zo gezellig dat ik om half 4 nog maar 20 rondes had gereden En was toch nog blij dat ik in de 30 zat  Enigste was: dat als ik echt lekker bezig ben zowel indoor/outdoor zit ik bijna in een trance achter het stuurtje. Dat had ik die dag dus totaal niet, had gewoon teveel bochten die ik niet lekker nam. en toch iets teveel foutjes. Maar ja kan niet altijd perfect gaan. Nu nog maar afwachten wat jullie gaan doen  En het is inderdaad leuker om te rijden met een biland of swissauto op de baan + dat je dan ook waarschijnlijk stukkie meer gemotiveerd bent En voorlopig nog lang niet een VT250. Eerst maar is kijken hoever ik kom met de TKM, en dan nog keertje kijken of die beetje mee kan komen met 100cc karts op andere banen. @HVB83 Haaa... weer wat geleerd!! Ik had namelijk de HG3`s al paar maandjes niet gebruikt. Jullie waren er toch ook? Iengeval ik heb nog met iemand van C2n gesproken  Was iengeval gezellig pro-kart clubje bezig op Driebergen, @Powerspayk Helaas, er worden alleen 4takts toegestaan op Driebergen
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
 |
hvb83
|
Geplaatst: ma mei 11, 2009 12:04 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
Frankje
|
Geplaatst: ma mei 11, 2009 12:32 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Leuk om kennis hebben gemaakt  Rijden jullie vaker op Driebergen? Mooie website hebben jullie trouwens!! En kon maar 2 coureurs vinden op de site Dacht dat Kings minimaal met 3 man moest?
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
 |
hvb83
|
Geplaatst: ma mei 11, 2009 3:29 pm |
|
|
Nee dit was eigenlijk een eenmalige actie omdat ik met een aantal rijders van andere teams naar de 24u van Le Mans ga. Aangezien we even wilden kijken welke kart de beste vooruitzichten voor zo'n onderneming zou bieden, wilden we even beide merken proberen. Berghem was anders voor iedereen het dichtst bij, maar dat is in het weekend niet te doen met een prokart, zeker niet omdat Veldhoven ook nog eens dicht was. En Driebergen is gewoon een gezellige baan waar je ongestoord je gang kunt gaan. Kings mag je gewoon met z'n tweetjes rijden. Alle topteams doen dat omdat je dan toch eigenlijk net wat beter in je ritme komt, dus toen wij begonnen dachten we maar gelijk hoog in te zetten.  Maar het zal bij de meesten vooral zijn om de kosten te drukken dat ze met meer man rijden, en je kunt ook wat meer relaxen. Met z'n tweetjes is het toch altijd stressen en pak je niet makkelijk je rust. Kom anders in Berghem kijken, 31 mei is er een race. Of rijd een race mee, tegen betaling zijn er altijd wel rijders te vinden die met jou een race willen rijden.
_________________ #4 Kings of Karting & TM cross voor de fun
www.c2n-telematchracing.nl
|
|
Omhoog |
|
 |
Ruud
|
Geplaatst: wo mei 13, 2009 9:38 pm |
|
|
@frank, Ik denk dat je je sokken eens moet wassen, want door die lucht ga je vliegen en de rest achter jou valt om. Nu heb ik je door!! Verder zet ik deze maand geen tac tijd neer, ik wil afwachten tot er nieuw asfalt is. Ik heb me laten vertellen dat daar aan gewerkt wordt.
_________________ SWISS 250 + BIREL 2007
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: wo mei 13, 2009 9:46 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
He Ruud dan ga ik winnen van je, hahahahaha Geintje, heb mijn blok vanmiddag opgehaald en moet alles weer erop bouwen, maar eerst alles eens goed schoonmaken. Ik geloof niet dat ik nog enige vrije weekenden heb deze maand, 
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: wo mei 13, 2009 9:53 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
He Et,
Waarom had je je blok weggebracht ? Geen groot probleem toch ?
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
Ruud
|
Geplaatst: wo mei 13, 2009 10:20 pm |
|
|
@wilfred,
Een beetje opvoeren kan geen kwaad
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: do mei 14, 2009 7:30 am |
|
|
@Ruud, Inderdaad dat kan Etje wel gebruiken.... 
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: do mei 14, 2009 3:00 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
@Wilfred en Ruud Als jullie zo tegen mij doen en mijn rijderskwaliteiten in discrediet brengen dan vertel ik niet dat de lekkage opgelost is.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: do mei 14, 2009 3:41 pm |
|
|
@Et, Je rijkwaliteiten in je dromen zijn in ieder geval niet mis te verstaan (lees : slaapkwaliteiten op een recente kartdag  ); qua rijden op Genk weet ik het nog niet want echt veel rondjes had je niet en degene die je had heb je afgesneden  !
|
|
Omhoog |
|
 |
Ruud
|
Geplaatst: do mei 14, 2009 4:07 pm |
|
|
hhhmmmm..... dit vraagt om een foto te plaatsen.
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: do mei 14, 2009 6:39 pm |
|
|
Heren heren, ik bespeur hier een geval van pure afgunst. Ik had in Genk in een paar ronden een wel heel scherpe tijd neergezet, zo scherp zelfs dat ik een periode van rust in kon lassen.Nadat Wilfred snellere ronden ging rijden heb ik de tijd in twee ronden NOG scherper gezet en ben toen gestopt. Zoals ik al verwachte is mijn tijd nog steeds niet geëvenaard. Flauw om dan nu te zeggen dat ik mijn blok heb laten tunen. Jaloers? ik denk het. Foto's mogen gepubliceerd worden. Houd dan echter wel heel scherp dit topic in de gaten want ik ben in het bezit van een stel wel heel erg "mooie"foto's van beide heren. Hahaaha 
|
|
Omhoog |
|
 |
Wilfred
|
Geplaatst: do mei 14, 2009 7:35 pm |
|
|
Nou nou, heren : wel on topic blijven !
(ben ook bang voor bepaalde foto's namelijk!)
|
|
Omhoog |
|
 |