Iedereen bedankt voor de leuke reacties
@ nick
ik weet niet wat Topkart voor iets is. Ik heb een bod uitgebracht omdat die c.a. 10 km van ons afstond. Wat ik van de verkoper begrepen heb, deed zijn zoontje een paar jaar terug met dit kartje wedstrijden rijden en samen trainen met een zoontje van jos verstappen en ene Pex uit Maasbracht
Ik had samen met mijn zoon meer oog voor de kart
dan dat we op het verhaal zijn ingegaan
Ook zou ik onderdelen bij Pex in Maasbracht kunnen kopen, maar ik kon dit bedrijf niet vinden. Althans wel dat dakdekkersbedrijf, maar niets wat er op kon duiden dat daar ook kart onderdelen gekocht konden worden.
@ basjuh
Laakcity (Ohé en Laak midden limburg)
@ incinerator x2
Het is de tweede op de foto .
Foto in goede tijden
Foto in slechte tijden
Staat momenteel in Volkel. Ben op een prijs aan het wachten voor een totaal restauratie (stralen, lassen, verzinken)
Ivm als de uppie volgend jaar klaar is ben ik met de voorste hatchback aan het passen en meten geweest om er een twin turbo in te bouwen. Dit gaat helaas niet lukken omdat ik van een kabelkoppling naar een hydraulische koppling moet gaan. Dit is nog geen probleem, maar dan komt de down-pipe tegen dat olie reservoir, van de koppeling, de stuurstang en de rembekrachtiger.
Dus het word een single turbo die de brat na de restauratie erin gaat krijgen
Ik heb momenteel een GTT motor liggen die in de hatchback gaat komen.
en zo moet het allemaal gaan worden ( wel een andere kleur)
@ Wilfred
Fijne auto,s zo,n GTT heb zelf een gewone preza met een leggy 2.2 motor erin. Vlamt best hard
@ alex
Jeb dat telt ook wel
Maar ik kwam hier voor te karten, dus genoeg over subaru,
Gr marcel