Auteur |
Bericht |
joris
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 9:30 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
Citaat: vandaag ook in venray gereden natte baan mijn beste ronde tijd 59.54 ik denk dat ik nog met joris heb staat praten volgens mijn waren dat die 2 jongens met kart met witte kappen en eigen fotograaf of nie joris he die fart je ben toch niet bang voor een paar bochten venray is een baan waar het vermogen niet zo belangrijk is maar je moet wel goede lijnen rijden wil je daar een snelle ronde te kunnen rijden
nee ik heb daar met een roode mari schakel gereden tm crosblok en een vriend van me was er met een oude schakel we stonde bijna helemaal vooraan
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 9:33 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Joris...
Als het niet in de wedstrijd lukt..... dan maar in de Pits...... (vooraan)
hahhaahahh, geintje
L8ter
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 9:37 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik rijd geen wedtrijden duss
maar we waren als eeen van de eerste op de baan dus dan is dat een van de mooiste plaatsen vind ik
|
|
Omhoog |
|
|
Unknown User
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 4:02 pm |
|
|
David schreef: Btw. Vandaag in Amsterdam 0.57.45 met de Promo.
Oh, wat is er mis met je kart?
|
|
Omhoog |
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 4:32 pm |
|
Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm Berichten: 696 Woonplaats: Burgum
|
Mara zei net tegen mij dat ze op Venray met 13kilo lood een tiende sneller was dan haar record
_________________ Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!
|
|
Omhoog |
|
|
Unknown User
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 4:36 pm |
|
|
junior -> Senior
|
|
Omhoog |
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 5:05 pm |
|
|
weet ik niet moet je haar vragen..
_________________ Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!
|
|
Omhoog |
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 5:10 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am Berichten: 897 Woonplaats: Wijchen
|
hm.. niet mijn RECORD gewoon sneller dan zonder dat lood op die dag
was trouwens op de nieuwe (naja.. tis maar hoe je het noemt) baan van venray, dus de tijden zijn wel wat anders. Iets langzamer.
Er zit trouwens nu een vette hairpin na de 1e bocht. En voor de rest op een groot gedeelte nieuw asfalt, maar dat is nu nog erg glad. is natuurlijk ook pas donderdag gelegd. Ze zijn er trouwens nog niet helemaal klaar mee, want soms is het asfalt veel hoger dan het gras dus als je er af schiet (net als ik.. al was het maar met 2 wielen) dan krijgt je frame wel ff een klap maar is wel leuk geworden
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 5:12 pm |
|
|
sorry dacht dat het sneller was als t record
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 6:18 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Oh, wat is er mis met je kart?
Niks eigenlijk, het rijden ging prima, en kon de rest goed bijhouden (als ik niet weereens achterstevoren stond ).
Was er pas voor de eerste keer, dus ben niet voor de toptijden gegaan, gewoon lekker rondjes draaien en lol hebben
Overigens heeft nog niemand hier een rondetijd gepost van Amsterdam.
|
|
Omhoog |
|
|
Unknown User
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 6:22 pm |
|
|
nee klopt, ik ga als het goed is deze week weer naar A'dam. Ik hoop dat het motortje het doet en dat we een tijd neer kunnen zetten. Misschien dat we ook nog even de nieuwe promo inrijden voor de race mocht onze eigen motor kapot zijn. Maar dat zien we nog wel.
Als ik me niet vergis was mijn snelste rondetijd op Nieuw Amsterdam: 53,24
Dit is echter wel met voorremmen die er als het goed is bij jouw niet op zitten. Misschien dat ik de voorremmen er ook vanaf haal als ik ga rijden, maar dat zien we nog wel.
Ciao
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 6:40 pm |
|
|
Nou ik kan je vertellen dat niemand daar 53,24 reed (dan zouden ze me rechts en links om de oren gereden moeten hebben). Ik denk zelfs dat er niemand onder de 55 seconden zat, al heb ik natuurlijk niet bij iedereen op de laptimer gekeken.
|
|
Omhoog |
|
|
Unknown User
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 7:13 pm |
|
|
Ik zal een foto van de laptimer nemen
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 7:26 pm |
|
|
Hahaha, das niet nodig hoor, ik geloof je ook zo wel. Zeg alleen dat er gisteren niet dergelijke rondetijden gereden werden. Bedenk dat het niet zo warm was, en misschien nog niet zoveel rubber op de baan (al vond ik dat wel meevallen).
Overigens had je met 53.24 vorig jaar juni wel op pole gestaan in je klasse
|
|
Omhoog |
|
|
Unknown User
|
Geplaatst: ma maart 21, 2005 7:27 pm |
|
|
haha, je maakt me aan het twijfelen. We zullen zien als ik weer naar A'dam ga