Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 17, 2008 11:57 pm 

Geregistreerd: wo aug 20, 2008 6:38 pm
Berichten: 321
Woonplaats: genk
haal u gewoon een kart vanuit holland wat maakt het uit je hoeft maar 1x naar nl te rijden, en via marktplaats zijn er zeer veel aanbiedingen voor een degelijke prijs! ik zou dat overwegen als ik jou was.. maar dat is je eige keuze..


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 7:28 am 

Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm
Berichten: 3158
Woonplaats: Hasselt
Wie zoekt die vind. Waldo heeft zijn kart ook uit belgie gehaald er zijn er dus wel hoor.
GRTZZ

_________________
Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 7:50 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 14, 2006 3:24 pm
Berichten: 252
kortom kijk en vergelijk :P je hoort dat de meningen lekker verschillen en dat de een voor zekerheid gaat en de ander voor zo lang mogelijk door rijden. Het beste is gewoon om zelf te beslissen wat de beste middenweg is. hou er wel rekening mee dat het bij de aanschaf handig is om hem ff na te laten kijken bij de dealer. En 10 uur met een cross zuigertje lijkt me onzin, maar 25 lijkt me ook weer zo wat. dus op zoek naar de gouden middenweg.

_________________
Vortex Vl125 ICC/ MBA-2002


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 9:49 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
crosser schreef:


jeffrey1991 :
Dat van die buggy moet ik u wel ff totaal ongelijk in geven.
Een kart kan je totaal niet gaan verlijken met een buggy!!
Een buggy is meer zoals een quad, en ik heb al een cross quad model 2007, een yamaha raptor 350cc. Enorm plezant ding om mee rond te crossen en te stunten, dus een buggy hoef ik zeker niet!

Waarom zou je in godsnaam niet met een kart op een proper industrie gebied kunnen rijden ? Dat zijn mooie gebetoneerde wegen waar geen aarde, grind of stenen liggen. Dus zeer geschikt voor karts ...
correct my if i'm wrong ?? ...



naja.. ooit op een kartbaan geweest ? ik weet niet hoe daar de industrie wegen eruit zien.. maar over het algemeen is het slecht om met de kart op een auto weg te gaan rijden. het asfalt en de verschillen in de dichtheid mag uitmaken voor de banden ( snellere slijtage ) + dat een kart daar niet echt voor gemaakt is.
Je kan beter een kart kopen en daar meermaals mee op de kartbaan gaan rijden het kost toch niet echt gek veel.

Maar ieder het zijne.

Daarom noemde ik het voorbeeld als buggy.
maar ik kan jou ook begrijpe een kart is mooi.

+ volgens mij zijn alle 125cc water gekoeld naar mijn wete ??????

( ieder zijn mening hé, ik heb 1x op een NET stuk asfalt gereden om me carburateur uit te testen.. Nou ik doe dah nooit meer,, setje bandjes na 5 min al lek. + dat het niet rijden was.)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 9:54 am 

Geregistreerd: wo aug 20, 2008 6:38 pm
Berichten: 321
Woonplaats: genk
ik heb mijn kart idd uit belgie maar wel via marktplaats! dus je vind ook advertenties op marktplaats vanuit belgie
ik zou zeggen wacht gewoon nog even en kijk goed rond dan vind je wel wat beters..


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 4:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
De kart op de foto ziet er heel erg gedateerd uit, ik zou voor iets nieuwers kijken.

Je zou eventueel wel op een industrieterrein kunnen gaan rijden, nadeel is dat de wegen meestal niet 100% vlak zijn.(lopen iets bol en wegdekslijtage is vaak groot door vrachtwagens, dat is hier tenminste)
Ook weet ik niet of de politie er zo blij mee is als je met een kart over de openbare weg gaat rijden. Bovendien is het niet zo schoon en ligt er bij lange na niet zoveel rubber op als op een kartbaan, hierdoor zul je nooit zoveel grip hebben...

Bijkomend probleem is dat je op een industrieterrein vaak niet echt leuke bochten hebt oid, dan zal de lol er snel af zijn...

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 4:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 17, 2008 2:24 pm
Berichten: 26
Woonplaats: herne belgie
ok thanks :wink:
Ben nu opzoek naar karts enz , ben aan het kijken en vergelijken.
Op marktplaats vind ik maar 5karts vanuit Belgie ...

Niet alle 125cc's zijn watergekoeld, maar de 125cc motorblokken uit crossmoto's die zijn wel allemaal watergekoeld.

En voor jeffrey1991: ja ik ben al op verschillende kart parcours geweest.
Kan jij mij het verschil zeggen tussen de ondergrond van het circuit in genk en dat van de parking van grote markten zoals de makro / colruyt / delaize ... Is toch juist hetzelfde ?

greetzzz


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 4:45 pm 

Geregistreerd: wo aug 20, 2008 6:38 pm
Berichten: 321
Woonplaats: genk
hardheid van het tarmac zal waarschijnlijk verschillen en er ligt idd geen of niet zoveel rubber op het wegdek.. dus je zal daardoor weinig of geen grip hebben.. maar als je op industrie terrein wil rijden zal je door de mindere grip welmeer kunnen 'spelen' met de kart driften etc is daar wel makkelijker..


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 5:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
Berichten: 353
Woonplaats: bemmel
geloof mij maar dat je naar 1x er genoeg van heb op een industrieterein
de lol is er gauw af als je alleen maar rechtdoor kan
dus mijn advies is ga gewoon met je toekomstige schakel naar een baan

_________________
Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 5:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm
Berichten: 1223
Woonplaats: Terborg
Citaat:
Kan jij mij het verschil zeggen tussen de ondergrond van het circuit in genk en dat van de parking van grote markten zoals de makro / colruyt / delaize ... Is toch juist hetzelfde ?


haha je hebt nog een hoop te leren over samenstelling van asfalt en de verschillen... doe het nou gewoon niet op een industrieterrein... tenzij je alleen voor je "pats gehalte" een kart koopt.. dan vooral doen! (Y)

_________________
ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 6:10 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Hmm in mijn ogen is het asfalt het kleinste probleem van het rijden op een industrieterrein. Sommige industrieterreinen hebben heel mooi asfalt, er ligt inderdaad minder rubber en meer vuil, maar ja je hoeft er ook geen rondetijd op neer te zetten.
Problemen met de veiligheid, de omwonenden en de politie zijn echter zeker wel van belang, en zoals Golfje21 al aangaf, op den duur wil je gewoon zelf graag naar een kartbaan omdat dat veel leuker is :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 7:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Een maatje van mij had een schakelkart aan een paar gasten verkocht die ook op een parkeerterrein gingen rijden. Met gevolg tegen een stoeprand aan gereden kart in puin en 18 hechtingen in een onderarm. Dus mijn advies ga lekker op een baan rijden een stuk veiliger.

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2008 8:59 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Op een baan rijden is mischien ook nog gezelliger.
Want kan me goed voorstellen dat altijd maar op het zelfde pakeerplaats sterk gaat vervelen.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 20, 2008 4:51 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 17, 2008 2:24 pm
Berichten: 26
Woonplaats: herne belgie
Ik zal binnenkort eens gaan kijken naar de kart ( want hij woont toch maar 15km naast men deur ) dus het is geen rit van een hele dag :lol:

Dan kan ik hem eens in het echt beoordelen en kijken hoe het blok loopt, mss nog wat aan de prijs regelen :wink:

ik hou jullie op de hoogte 8)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David